jeżeli miałbym robić swapa to dałbym to do jakiegoś serwisu
Koszt włożenia silnika jeśli wszystko plug&play to zwykle 500zł. W przypadku jak coś trzeba przerobić a tutaj może coś wyjść przy okazji to może podskoczyć lekko cena.
silnik 2.5 interesuje mnie wersja klze
Ciężko go dostać, zwykle jak są to koszt 4tyś zł. Kupując jakiś sinik warto podstawowe rzeczy jak przegląd, rozrząd (700zł) zrobić. Jak inny silnik to sprzęgło bo ori z k8 jest słabe. (440zł exedy w intercarsie plus wymiana).
Są dwie z tego co wiem przed liftem i po lifcie
Z tego co wiem to w silniku była jakaś drobna zmiana związana z emisją spalin dlatego na ogół piszą, że po lifcie ma 129km a przed 133. Kokpit inny i to wszystko.
którą lepiej kupić
Ponoć przediftowe mniej rdzewieją chociaż każdy dwudziestoletni samochód stojący pod chmurką zgnije. Tylko garażowane więcej wytrzymują. Zdarzają się przypadki, że są jeszcze zdrowe ale mało ich jest.
Jeżeli chodzi o serwis który zrobiłby mi swap to powiedzmy że mam znajomego który trochę się bawi w tunning i na pewno coś dobrego by mi polecił.
Jeżeli ma kontakty do ludzi co ogarniają te vki mazd/forda to wporzo, ja 5ciu mechanikom mówiłem co jest za silnik, ile ma mocy, pojemnosci i zawsze było to zdziwienie 1.8l i v6
PS. Jest jeszcze mx srebrny z klze na gieldzie. Mozesz zawsze z ramienia forum popytać, sprawdzić.