Mazda MX-3 (EC) – Opinie i Informacje
stoperem
:)
Nakreciłem filmik cyfrówką i potem w domu ogladałem i mierzyłem
Jak ktos nie wierzy/chce oglądnąć to niech poda mejla to wyśle
Oczywiscie to sa czasy/prędkosci (do 140 mi troszczeke brakło,moze 139było)/obroty w przyblizeniu, a nie super dokładne!!
Nakreciłem filmik cyfrówką i potem w domu ogladałem i mierzyłem
Jak ktos nie wierzy/chce oglądnąć to niech poda mejla to wyśle
Oczywiscie to sa czasy/prędkosci (do 140 mi troszczeke brakło,moze 139było)/obroty w przyblizeniu, a nie super dokładne!!
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Grafiit, dziękuję za konkretną i rzeczową odpowiedź. Chętnie obejrzę filmik, wyślij na mazdav6@o2.pl
Powiedz mi jeszcze jakie obroty masz na 5 biegu przy 100km/h i więcej, wtedy będę uradowany
Powiedz mi jeszcze jakie obroty masz na 5 biegu przy 100km/h i więcej, wtedy będę uradowany
xXx napisał(a):Grafiit, dziękuję za konkretną i rzeczową odpowiedź. Chętnie obejrzę filmik, wyślij na mazdav6@o2.pl
Powiedz mi jeszcze jakie obroty masz na 5 biegu przy 100km/h i więcej, wtedy będę uradowany
niech ci jeszcze powie jakie ma ogumienie i ile mu licznik przekłamuje

- Od: 20 paź 2003, 09:07
- Posty: 897
- Skąd: Pułtusk
- Auto: MX-3
ok, filmik sie wysyła
hmm.... przy 120km/h jest rowne 4 tyś
wystarczy popatrzec w jakiej pozycji jest wskazówka od predkosciomierza, a to od obrotów bedzie w takiej samej
zaraz skocze do auta i zobacze 
hmm.... przy 120km/h jest rowne 4 tyś
wystarczy popatrzec w jakiej pozycji jest wskazówka od predkosciomierza, a to od obrotów bedzie w takiej samej
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Morder napisał(a):niech ci jeszcze powie jakie ma ogumienie i ile mu licznik przekłamuje
Grafit odpowiedział na moje pytanie wyczerpująco w 90%, Ciebie nie mogłem się doprosić o coś takiego przez długi czas...
Jeszcze raz dzięki Grafit, za filmik też...
Madzie maja jeszcze nowe fotele i tapicerke, wiekszosc ma tez poduszki powietrzne, silnik 1,6 ma zwiekszona moc do 107 KM w serii. Nie wiem co jeszcze...
- Od: 30 paź 2005, 00:23
- Posty: 51
- Skąd: Gliwice
- Auto: MX-3 1,6 '95
a w ktorej wesji sa lepsze fotele bo widzialem takie kubelkowate i takie wygladajace troche jak krzesla??
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
Dla mnie osobiscie lepsze sa te krzeslowe:) Ale kubelkowe tez sa niczego sobie, maja wiekszy zasieg regulacji itp. Zalezy od gustu ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 30 paź 2005, 00:23
- Posty: 51
- Skąd: Gliwice
- Auto: MX-3 1,6 '95
1 ---> 60 km/h (6800 rpm)
2 ---> 100km/h (7100 rpm)
3 ---> 120km/h (6500 rpm)
4 ---> nie pamiętam
5 ---> 100 km/h 3100 rpm, 120 km/h – 4000rpm, 200 km/h – 6600-6800 rpm (nie pamiętam dokładnie)
ogólnie skrzynia do ekonomicznych nie należy, ale przekładając to na wykres mocy niestety jest to w przypadku tego silnika niezbędne – jego po prostu trzeba kręcić wysoko.
Bardzo fajna jest jedynka, bo rozpedza auto do 30km/h i to jest dopiero koło 3000 rpm, a przy innych autach 30 km/h na jedynce to już prawie katowanie silnika
Jeżeli chodzi o komfort na trasie to mam akurat taki wydech, który do 3k rpm jest dość nieznośny, a potem zaczyna się robić cichy więc jak jadę szybko to nie jest źle
hałas silnika raczej mi nie przeszkadza – wręcz sprawia mi przyjemność
no i żeby zadadowolić naszą mordę kochaną, to dodam, że są to prędkości z prędkościomierza, wg. GPS'u moje licznikowe 100km/h odpowiada 89km/h rzeczywistego – ale takie przekłamanie występuje na seryjnym rozmiarze opon – taka po prostu przypadłość tych roczników – w BG miałem dokładnie takie same przekłamanie, a jak mierzyłem np. na SimoneuS'a BA to już 100km/h odpowiadało 98km/h rzeczywistego
a poza tym podepne ten temat niedługo do opinii o mx-3
2 ---> 100km/h (7100 rpm)
3 ---> 120km/h (6500 rpm)
4 ---> nie pamiętam
5 ---> 100 km/h 3100 rpm, 120 km/h – 4000rpm, 200 km/h – 6600-6800 rpm (nie pamiętam dokładnie)
ogólnie skrzynia do ekonomicznych nie należy, ale przekładając to na wykres mocy niestety jest to w przypadku tego silnika niezbędne – jego po prostu trzeba kręcić wysoko.
Bardzo fajna jest jedynka, bo rozpedza auto do 30km/h i to jest dopiero koło 3000 rpm, a przy innych autach 30 km/h na jedynce to już prawie katowanie silnika

Jeżeli chodzi o komfort na trasie to mam akurat taki wydech, który do 3k rpm jest dość nieznośny, a potem zaczyna się robić cichy więc jak jadę szybko to nie jest źle

no i żeby zadadowolić naszą mordę kochaną, to dodam, że są to prędkości z prędkościomierza, wg. GPS'u moje licznikowe 100km/h odpowiada 89km/h rzeczywistego – ale takie przekłamanie występuje na seryjnym rozmiarze opon – taka po prostu przypadłość tych roczników – w BG miałem dokładnie takie same przekłamanie, a jak mierzyłem np. na SimoneuS'a BA to już 100km/h odpowiadało 98km/h rzeczywistego
a poza tym podepne ten temat niedługo do opinii o mx-3
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Jednak na 5 przy 100km/h ma jakies 3300 a nie 3500 obr
Sorrki, ale teraz jestem w krk i nie mam na bierzaco dostepu do neta
xXx –> jak Ci bardzo zalezy to w sobote moge nagrac filmik jadac na 5 birgu to zobaczysz jakie obroty sa kiedy
Sorrki, ale teraz jestem w krk i nie mam na bierzaco dostepu do neta
xXx –> jak Ci bardzo zalezy to w sobote moge nagrac filmik jadac na 5 birgu to zobaczysz jakie obroty sa kiedy
Ostatnio edytowano 1 mar 2007, 14:45 przez Grafit, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
piter 84 a w jakich wersjach byly wsadzane te kubelkowate??
mozecie mi powiedziec czym z wygladu roznia sie mx-3 1.6 i 1.8
inna lotka- to wiem, zderzaki sa jakies inne albo dokladki moze wnetrze sie czyms rozni??
mozecie mi powiedziec czym z wygladu roznia sie mx-3 1.6 i 1.8
inna lotka- to wiem, zderzaki sa jakies inne albo dokladki moze wnetrze sie czyms rozni??
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
te kubełkowate były od 94 roku tzn po modernizacji. Wiem ze MX z silnikiem 1.8 ma rozporke w serii na kielichy a 1.6 nie ma. Nie wiem nic o innych roznicach miedzy 1.6 a 1.8. A wracajac do siedzen to te jak to nazywasz-krzeslowe-tez sa niczego sobie 
- Od: 30 paź 2005, 00:23
- Posty: 51
- Skąd: Gliwice
- Auto: MX-3 1,6 '95
Witam. Mam zamiar kupić Mazdę mx3 i mam takie pytanie. Nigdy nie jeździłem tym autem a tym bardziej nie siedziałem na tylnej kanapie. Powiedzcie mi prosze czy z tyłu jest tak ciasno jak np. w Oplu tigra? Czy tylna klapa jest nisko że aż trzeba przy wzroście ok 180 schylać głowę?
Raz na wozie raz w nawozie
- Od: 1 mar 2007, 19:11
- Posty: 27
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda Mx3 v6, 94'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość