Mazda MX-3 (EC) – Szybkie pytania.

Mazda MX-3 1991–1998

Postprzez Darko20 » 26 lip 2011, 21:21

Witam:)
czy wam także grzeje się szybko skrzynia biegów ?? tzn obudowa jest ciepła ;] ?
Wie ktoś może gdzie znajduje się pod maska klakson ?? bo za cholerę nie mogę go znaleźć xD
sry za pytania ale jestem jeszcze laikiem ;]
mx-3 1993, V6 1,8 benzyna.
Początkujący
 
Od: 26 lip 2011, 21:16
Posty: 5
Auto: Mazda MX-3 V6 1,8
1993r.

Postprzez toyo » 26 lip 2011, 21:34

to nie ten dział – jesteś w 3 -ce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 20:30
Posty: 105
Auto: mazda 3 – 1,6 benzyna ( 2004)
mazda 3 – 2,0 disi (2011)

Postprzez adis555 » 30 lip 2011, 12:59

Wita. Jako że z mojej mazdy dochodzą dziwne dźwięki tzn pierdzenie podczas jazdy. Pojechałem sprawdzić wydech. Po sprawdzeniu przez specjalistę powiedział on, że wydech jest szczelny ale podnieśliśmy maskę i okazało się że dźwięk dobiega z okolic kolektora ssącego. Mało tego przy gwałtownym dodaniu gazu auto lekko się dusi jakby łapało fałszywego powietrza. Doszliśmy do wniosku, że to uszczelka pod kolektorem ssącym. I tu moje pytanie. Ktoś to robił? Chcę to wymienić ze znajomym w garażu i chce wiedzieć na co się nastawiać. Czy dużo tam jest rozbierania no i ogólny zarys kogoś kto to robił. <glupek2>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez 48664c » 3 sie 2011, 19:36

Witam,
Orientuje się ktoś z Was może czy do Mazdy Mx3 1995 r. 1.6 będzie pasował lewarek zmiany biegów z innych modeli Mazdy np. 323?
Jeśli tak to z jakich?
48664c
 

Postprzez Mati Mx3 » 7 sie 2011, 19:57

Jak w temacie dziś przeczucie powiedziało mi żebym zajrzał pod maske po jeździe i zobaczyłem ze akumulator gotuje się czym to może być spowodowane? Regulator napięcia? Cały czas piszczał mi pasek ale nie mogłem się zebrać żeby go wymienić...
Początkujący
 
Od: 4 lip 2010, 17:02
Posty: 7
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda Mx-3 1.6 16v 92r

Postprzez D4NI3L » 8 sie 2011, 12:35

Mam 1 pytane czy ktos samodzielnie wymieniał sworzeń wahacza jeżeli tak to czy był wielki problem z wykręceniem?
Ostatnio na każdej dziurze słyszę metaliczne bicie tak jakbym na samej feldze jechał :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez EUNOS » 8 sie 2011, 21:46

Wymieniałem jakiś czas temu. nie jest to skomplikowane. Odkręcasz dwie śruby mocujące do wahacza i jedną, która blokuję ten trzpień w zwrotnicy i wyciągasz. Tylko z tym wyjęciem możesz mieć problem. i lepiej najpierw wyjmij trzpień ze zwrotnicy a dopiero później odkręć od wahacza, będzie łatwiej <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2010, 23:38
Posty: 258 (1/4)
Skąd: Warszawa
Auto: EC KL-DE 96' SilverStone
GL 2.0 AT SkyEnergy SonicSilver

Postprzez D4NI3L » 8 sie 2011, 22:01

karollo_6 też miałeś takie metaliczne tłuczenie nie wiem jak dokładnie to opisać hmm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez igor_9 » 9 sie 2011, 21:14

Mam problem z przednim zderzakiem,niewiem do czego przykręcić dwa mocowania koło lamp z lewej i prawej strony są tylko blachy od lamp i nic więcej.
Początkujący
 
Od: 28 lip 2010, 18:56
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Auto: mazda mx3

Postprzez kubacky » 10 sie 2011, 12:49

Witam, mam taki problem, otoz tydzien temu przy zjezdzie z autostrady silnik mi zgasl i nie chce odpalic, niestety auto stoi w Niemczech i nie chce oddawac go do mechanika. Jesli ktos moglby pomoc i napisac co powinienem sprawdzic w pierwszej kolejnosci, dodam ze jest tam sekwencja. Czy moze to byc immobilizer?
Początkujący
 
Od: 26 lip 2011, 16:58
Posty: 5
Skąd: Lodz
Auto: mazda mx3 1.8 v6

Postprzez axello » 10 sie 2011, 20:20

a swieca Ci sie kontrolki jakies ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2011, 23:51
Posty: 288 (2/1)
Skąd: Myszków
Auto: 323f BA z5 96"

Postprzez EUNOS » 10 sie 2011, 22:17

Z czego najlepiej dorobić uszczelkę miedzy przepustnicą a krokowcem? Wujek Google mówi, że z grubej tektury albo kryngeilitu, co sądzicie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2010, 23:38
Posty: 258 (1/4)
Skąd: Warszawa
Auto: EC KL-DE 96' SilverStone
GL 2.0 AT SkyEnergy SonicSilver

Postprzez kubacky » 11 sie 2011, 02:33

jak przekrecam kluczyk na zaplon to normalnie sie zapalaja te co wczesniej sie palily z prawej strony i z lewej od abs. Po starcie zawsze gasly, a teraz nie gasna bo nie pali. Jak sadzicie co powinienem sprawdzic?
Początkujący
 
Od: 26 lip 2011, 16:58
Posty: 5
Skąd: Lodz
Auto: mazda mx3 1.8 v6

Postprzez kubacky » 11 sie 2011, 15:48

dodam jeszcze ze podczas holowania rozladowalem akumulator i po naladowaniu oraz zamontowaniu po dwoch dniach znow sie rozladowal, a nie byl uzywany, mozliwe ze od jakiegos zwarcia zgasl silnik i nie chce palic? moze jakis bezpiecznik albo sterownik?
Początkujący
 
Od: 26 lip 2011, 16:58
Posty: 5
Skąd: Lodz
Auto: mazda mx3 1.8 v6

Postprzez D4NI3L » 11 sie 2011, 15:56

proponuje wyczyścić klemy papierem ściernym. Ostatnio u kumpla podobna sytuacja była do puki mu klem nie wyczyściłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez kubacky » 12 sie 2011, 02:39

klemy czyscilem 2 tygodnie temu wiec raczej odpada
Początkujący
 
Od: 26 lip 2011, 16:58
Posty: 5
Skąd: Lodz
Auto: mazda mx3 1.8 v6

Postprzez mysiu » 12 sie 2011, 11:54

Witam,
Jestem przed montażem klimy w mojej mx3 1.6 16v z 1997r.
podobno pod maską powinna być kompletna elektryka (wiazki, wtyczki).
Nie mogę ich namierzyć (wtyczka do sprężarki oraz czujnika). Mam zainstalowane webasto.
I tu moje pytanie: czy to mozliwe ze webasto wykorzystuje fabryczna instalacje klimatyzacji?
czy ja źle szukam...
prosze pomóżcie....
Mysiu
Początkujący
 
Od: 10 lip 2010, 08:09
Posty: 14
Skąd: Kraków
Auto: Madzia mx3 1.6 16v

Postprzez kedly » 14 sie 2011, 20:44

Witam, jestem posiadaczem Mazdy MX3 1.8V6 1992r od tygodnia, niestety pojawił się już pierwszy problem z którym nie potrafię sobie poradzić (nie wiem o co chodzi Madzi). Mankament polega na tym że silnik się dusi gdy dodaję gazu, dzieje się to coraz częściej, obecnie już zaprzestałem jazdy i odstawiłem autko do garażu. Coś się dzieje w momencie wchodzenia w obroty, bo na "luzie" chodzi ok, natomiast wciskając pedał gazu zamiast podnosić obroty to coś przydusza i obroty spadają aż nie puszczę pedału gazu. Dokładniej zaprezentowane jest to na załączonym filmiku który specjalnie wykonałem dla potrzeb tematu. Starałem się cały czas deptać – jednak dzieje się tak jak widać. Proszę o porady w czym problem tkwi, dodam tylko że jadąc spokojnie (do 2 tys obr) autko jeździ w porządku, powyżej zaczyna się problem.

http://www.youtube.com/watch?v=vCEdkE2ojP0
kedly
 

Postprzez Suloo » 15 sie 2011, 01:22

wtyczka od klimy znajduje sie gdy stoisz przed otwarta maska u gory po lewej. jesli sie myle niech mnie ktos poprawi
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Dragne » 15 sie 2011, 11:26

Witam mam problem z moja mazda MX3 1.6 16v 1993r. Auto czasami odpala za pierwszym a czasami za x razem. Po przekreceniu zaplonu auto tak jakby chcialo odpalic a nie moglo ;/. Wymienilem juz filtry, olej, swiece, pompe paliwa, kable od swiec i tu juz sie koncza moje pomysly co mogloby jeszcze sie zepsuc.

Jeszcze jedno pytanie, czy moze to byc wina akumulatora? Mialem 55ah jednak mi sie zagotowal i kupilem 44Ah o pradzie rozruchowym 320, moze to za malo i dlatego auto nie chce odpalac?
Dragne
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323