marek napisał(a):górna lampka to coś z alternatorem, sprawdź woltomierzem czy masz dobre ładowanie na akku (uruchom silnik i powino być ok 14,5 V)
A dolna lampka to oznacza uszkodzenie masy/żarówki stopu, a co bardziej prawdopodobne coś nie tak z czujnikiem poziomu płynu hamulcowego, pewnie wodą zalany został
Ad1) Akumulator ma 12,71 w czasoe spoczynku, a w czasie pracy 14,25 .. mysle ze norma ... w miare ok. Wiec wsio wyglada na ok
Ad2) plyn hamulcowy w normie ... ale popatrze jeszcze czujniczek, sprawdze mase zarowki.
NAjciekawsze jest to ze dwie diody zapalaja sie rownoczesnie. nie ma mozliwosci zapalenia sie pojedynczo jednej z nich, wnioskuje, ze najprawdopodobnije w jednym tym samym miejscu stoi woda, ktora robi na kabelku czy czujniku zwarcie i zapala obydwie diody (przy czym tak naprawde zadnej kolizji urzadzen nie ma). Tylko pytanie w ktorym miejscu ta woda stoi – ze daje wlasnie taki efekt ? Aha diody nie pala sie idealnie jasno, one swieca z takim jakby deliaktnym mryganiem jakby gdzies cos nie stykalo ... i to wlasnie potweirdza teorie o tym ze gdzies zacieklo troche wody i tak pol na pol przewodzi ... tylko gdzie ?
A jaksa nic na ten temat nie powie ?
chyba ma dosc odpowiedzi na moje zagmatwane pytania