SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA
Poczytaj tematy KrystianR i Jacek176. Jacek napisał cały temat o wszystkich BP. Skrzynie pasują nawet z B6. Kwestia przełożeń i wytrzymałości. Co do silnika i wiązki... trzeba szukać.
Pytanie brzmi, czy bez problemowo mozna przelozyc silnik z mx-3 1.6 sohc, do wersji z fabrycznym 1.8 V6 ?
Mam silnik, komputer, okablowanie. Obawiam sie jednak, ze polosie, a przede wszystkim sprzeglo w 1.8 v6 jest inne.
Mam silnik, komputer, okablowanie. Obawiam sie jednak, ze polosie, a przede wszystkim sprzeglo w 1.8 v6 jest inne.
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Dokładnie licznik rownież
sprzegło docisk. Pozatym zastanów się czy taniej nie wyjdzie Tobie kupienie takiego auta w całości;) chyba że sam sobie przekłądasz czy też masz sentyment do swojego to wtedy rozumiem 
P O Z D R A W I A M
- Od: 2 mar 2010, 18:00
- Posty: 107
- Skąd: Wlkp / Poznań okolice
- Auto: 2x MX3 1.6 16V 98r. Było sobie życie;)
VW Passat B6 2.0 TDI CR 4MOTION DSG
VW Golf 4 1.9 TDI 150KM
poprzekladka to maly problem:)
silnik 1.6 16V z BG trzymam z mysla przesczepu do 121, ale pojawila sie opcja kupna mx-3 z uszkodzonym silnikiem za mala kaske, tyle ze ma ona v6 i nie wiem, czy bedzie to dobra opcja, bo mam tylko silnik, oraz skrzynie B3( w polaczeniu z B6 SOHC – daje rade, krotkie biegi)
silnik 1.6 16V z BG trzymam z mysla przesczepu do 121, ale pojawila sie opcja kupna mx-3 z uszkodzonym silnikiem za mala kaske, tyle ze ma ona v6 i nie wiem, czy bedzie to dobra opcja, bo mam tylko silnik, oraz skrzynie B3( w polaczeniu z B6 SOHC – daje rade, krotkie biegi)
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Witam:)
Mam do was pytanie a mianowicie: Chciałbym zmienić silnik w mojej Mazdzie 1.8 v6 133KM. Ogólnie mam silnik tylko do wymiany jest tak:
-uszczelka pod głowicą
-kolektorami
-pokrywą zaworów
-strasznie faluje na obrotach
– nie wiadomo co z pierścieniami itd.
Nie działają w nim Vrisy, dużo pali, słabo odpala, i ogólnie wydaje mi się że silnik jest jak padaczka:P Przebieg to 256 Tys. No i auto jeździ długo z gazem....
i teraz nie wiem czy wymienić poprostu silnik i wziąść inny czy tutaj zrobić generalny remont... Tylko czy to się opłaca?
Mam do was pytanie a mianowicie: Chciałbym zmienić silnik w mojej Mazdzie 1.8 v6 133KM. Ogólnie mam silnik tylko do wymiany jest tak:
-uszczelka pod głowicą
-kolektorami
-pokrywą zaworów
-strasznie faluje na obrotach
– nie wiadomo co z pierścieniami itd.
Nie działają w nim Vrisy, dużo pali, słabo odpala, i ogólnie wydaje mi się że silnik jest jak padaczka:P Przebieg to 256 Tys. No i auto jeździ długo z gazem....
i teraz nie wiem czy wymienić poprostu silnik i wziąść inny czy tutaj zrobić generalny remont... Tylko czy to się opłaca?
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
- Od: 21 sie 2009, 00:13
- Posty: 20
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Mx-3 1.8 v6
A jeżeli weżmiesz inny silnik i będzie czekał Cię w nim generalny remont??? Masz silnik i wiesz co z nim jest nie tak, więc lepiej pobawić się ze swoim i go odpowiednio wyszykować.
Ja mam jeden silnik 1.8 V6 129hp ale z racj jego stanu nie sprzedaję go
Ja mam jeden silnik 1.8 V6 129hp ale z racj jego stanu nie sprzedaję go
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
Wymien silnik ale szukaj w miare pewnym zrodle. Ja zrobilem remont silnika. Wymienilem uszczelki glowic, pierscienie, panewki, planowanie glowic, nowe zawory i uszczelniacze i nic to nie dalo. jak lalem litr oleju na 1000km tak lalem dalej. Remont kosztowal mnie 3500zl a i tak musialem wymienic silnik co kozstowalo mnie 2000zl
Nawet jak kupisz silnik padaczke to mozna go wymontowac i puscic dalej. To taka rada z mojego doswiadczenia.
pozdrawiam
- Od: 22 sie 2008, 19:04
- Posty: 111
- Skąd: Kielce
- Auto: MX-3 1.8 V6 24V
Rób swapa
. Tutaj kolega sprzedaje kl-a:http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=96590. Napisz do Loczka on ma KF-ze na sprzedarz.
Na forum jest dużo informacji na ten temat.
Na forum jest dużo informacji na ten temat.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No tak najlepiej by było zrobić zamiankę na 2.5 kl
Tylko przeraża mnie spalanie:D A po drugie mam ograniczone koszty:) Ogólnie są plany co do tego auta na przyszłość więc wszystko przede mną. A propo tematu. Jeżeli wymienie silnik na taki sam jak mam to przecież nie wiem co kupuje... a tutaj w ten stary co bym zainwestował? Wymiana wszystkich uszczelek planowanie głowicy itp? Bo takie rzeczy jak vrisy czy coś takiego to chyba można wszystko naprawić prawda? Tylko boje się jednego.. Po zagrzaniu to auto strasznie ciężko odpala... I jak najlepiej sprawdzić pierścienie? Trzeba rozbierać cały silnik? Czy moge to zdiagnozować komputerowo?
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
- Od: 21 sie 2009, 00:13
- Posty: 20
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Mx-3 1.8 v6
A jeżeli jednak wybrał bym większy silnik to co musze wymienić jeszcze? Np jak bym zmienił na 2.0 v6 144 KM albo 2.0 V6 160 lub 2.5 v6 166KM czy tez 2.5 KL-ze to co jeszcze trzeba powymieniać? Komputer? skrzynie? alterantor czy cokolwiek innego?
p.s
Nie wiem czy dobrze z tymi koniami napisałem ale to jest chyba najmniejszy problem ;D
p.s
Nie wiem czy dobrze z tymi koniami napisałem ale to jest chyba najmniejszy problem ;D
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
- Od: 21 sie 2009, 00:13
- Posty: 20
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Mx-3 1.8 v6
http://www.czescijaponskie.pl/SILNIK_MA ... 6-246.html
znalazłem coś takiego
znalazłem coś takiego
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
- Od: 21 sie 2009, 00:13
- Posty: 20
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Mx-3 1.8 v6
czytalem juz to:D ale powiem ci ze jeżeli juz 2.5 to tylko kl-ze;P dzwoniłem przed chwilką do jakiegoś złomu spod Łodzi i może coś mają fajnego:D najlepiej to 2.0 kf-ze tylko kurcze zastanawia mnie caly czas ile części musiałbym wymienić a ile moze zostać z mojego motoru 1.8 v6
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
- Od: 21 sie 2009, 00:13
- Posty: 20
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Mx-3 1.8 v6
no niby tak:D a powiedzie mi jeszcze czy skrzynia zostaje w takim układzie ta sama? jak bym wsadził kf-de? Przepływomierz, aparat zapłonowy, alternator, rozrusznik,egr i wiele wiele innych
? no i oczywiście sprzęgło i skrzynia:D? sprzęgło mam nowe;D wiec szkoda by było wymieniac:P
Bo widzi Pan Panie władzo....ja po prostu lubię zapi*****ać
- Od: 21 sie 2009, 00:13
- Posty: 20
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Mx-3 1.8 v6
jak kumasz angielski to :
http://www.atlantamx3.com/mocaforum/vie ... 07fecde92b
znajdziesz wszystkie informacje, wsadzaj kl-de ;] zreszta gdyby nie to ze mam rzedowke dawno bym juz mial kl pod macha
http://www.atlantamx3.com/mocaforum/vie ... 07fecde92b
znajdziesz wszystkie informacje, wsadzaj kl-de ;] zreszta gdyby nie to ze mam rzedowke dawno bym juz mial kl pod macha
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości