
Top speeeeeeeeed MX3 ???
pytanie do wszystkich posiadaczy mx3 1.8 V6, ILE WYCIĄGNELIŚCIE NAJWIECEJ NA BUDZIKU BO JA 190 km/h I WYDAJE MI SIĘ ŻE TO JESZCZE TROSZKĘ ZA MAŁO
, ZASTANAWIAM SIĘ CZY TO JUŻ WSZYSTKO NA CO STAĆ TEN BOLID , JAKIE SĄ WASZE DOŚWIADCZENIA(oczywiście jechałem na benzynce)????

- Od: 10 wrz 2004, 23:08
- Posty: 78
- Skąd: Tarnów
- Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS
w sumie 220 km/h to nieźle ale za długo to takiej prędkości się nie utrzyma
a tak z ciekawości to jaka jest dla mx-3 1.8 V6 optymalna prędkość przy której nie zeświruje się od tego wycia
pozdrawiam
pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Zgadza się w Xedzie jest fantastycznie cicho, co do utrzymywania prędkości na polskich drogach to polnik nie masz racji ja jakoś utrzymywałem prędkość w granicach 200 przez godzinkę jazdy po gierkówce za mną 2 pojazdy. Więc nie mów że to niemożliwe.
Mazda 626 GD GT
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
??
Mazda 626 GE
Mazda Xedos 6
Mazda-Astra karawan
Mazda 626 GW td
Mazda RX-7
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
vmax – 210km/h i niestety koniec drogi a jeszcze przyspieszala(tak bylo jak nie bylo lpg)
a tak powaznie to powyzej 120 nie slychac silnika zaglusza go szum powietrza
, tak jak pisal XsiX o xedosie przy okolo 200 jest nadzwyczaj cicho 
powyzej 200 bo nie mysli sie o wyciua tak z ciekawości to jaka jest dla mx-3 1.8 V6 optymalna prędkość przy której nie zeświruje się od tego wycia
- Od: 21 lut 2004, 19:52
- Posty: 37
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Tribute 3.0 V6
Więc nie mów że to niemożliwe.
ja nie mówie, że to niemożliwe ale tak jak napisał marek przy 6900 obrotów to napewno jednak daje o sobie znać hałas
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Mój V max ojca MX-3 V6 to było 210 km/h – był jeszcze zapas obrotów ale raz że po prostu się bałem szybciej (nie dlatego że szybko tylko że szybko dla tego autka) a dwa – rozpędzanie od 200 do 210 zajęło wieeeeczność. Aha – no i po trzecie – jazda powyżej 180 w MX-3 przestaje być przyjemna
A co do głośności przy 150 nawet nie czuć i nie słychać prędkości – ja dopiero zacząłem słyszeć prędkość po 180 (wtedy maksymalnie skupiłem sie na jeździe).
Przy okazji – moja 626 coupe przy 190 miała około 6.000 obrotów i jeszcze chciała jechać dalej (na LPG) – ale już i tak jestem debilem że aż do tej prędkości pognałem moje autko...
A co do głośności przy 150 nawet nie czuć i nie słychać prędkości – ja dopiero zacząłem słyszeć prędkość po 180 (wtedy maksymalnie skupiłem sie na jeździe).
Przy okazji – moja 626 coupe przy 190 miała około 6.000 obrotów i jeszcze chciała jechać dalej (na LPG) – ale już i tak jestem debilem że aż do tej prędkości pognałem moje autko...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
220 i dalej się bałem 
Biuro Podróży Okapi Travel zaprasza na wycieczki jednodniowe dla dzieci www.okapitravel.pl
gadzety i upominki www.gadzetolandia.pl
gadzety i upominki www.gadzetolandia.pl
- Od: 14 mar 2004, 04:05
- Posty: 265
- Skąd: Warszawa
- Auto: astraII-najlepsza bo służbowa
Polnik, z Tomaszem przejechaliśmy dwoma MX-3 w niemczech 600km jadąc minimum 160-170 a średnio około 180, i jak widzisz, nie ześwirowaliśmy... Autostrada A2 non stop 180-190 i też nie ześwirowalismy.
Moją prędkość osiągnałem na zapasowym lotnisku koło Chojnic. Wyglądało to w ten sposób że na lotnisko wjechałem gdzieś mając około 170 więc momentalnie osiągnałem 220 i poprostu dalej nie chciał iść... Obrotomierz się przyspawał i tyle... fakt, lotnisko w kilkanaście sekund przejechałem
Ale jak miałbym przed soba 50km prostej drogi to jedynie wkurza szum wiatru ale moje audio głośno gra...
A któregoś razu wracając z Wawy miałem okazję jechać na dwupasmówce do Płońska za BMW 3, przy znikomym ruchu. Gość był chyba mało zachwycony tym że od 20 km jedzie 200 i ja mu siedzę na ogonie, więc depnął do 215 i jego BMW szybciej nie chciało
Więc tak do płońska dojechaliśmy, cały czas koło 200, szkoda że u nas nie ma wszędzie autostrad i tak małego natężenia ruchu...
Nie wiem dlaczego Huano piszesz że za szybko dla autka... jak są dobre amory i sprężyny to przy 200 jedną ręką można jechać a drugą usta przysłaniasz ziewając
Moją prędkość osiągnałem na zapasowym lotnisku koło Chojnic. Wyglądało to w ten sposób że na lotnisko wjechałem gdzieś mając około 170 więc momentalnie osiągnałem 220 i poprostu dalej nie chciał iść... Obrotomierz się przyspawał i tyle... fakt, lotnisko w kilkanaście sekund przejechałem
A któregoś razu wracając z Wawy miałem okazję jechać na dwupasmówce do Płońska za BMW 3, przy znikomym ruchu. Gość był chyba mało zachwycony tym że od 20 km jedzie 200 i ja mu siedzę na ogonie, więc depnął do 215 i jego BMW szybciej nie chciało
Nie wiem dlaczego Huano piszesz że za szybko dla autka... jak są dobre amory i sprężyny to przy 200 jedną ręką można jechać a drugą usta przysłaniasz ziewając
Marek ma racje , monotona jazda 170 – 200 jest strasznie nudna ,by zabić czas pisałem smsy do dziewczyny i by nie zasnąć z nudów to darłem się jak głupi 
Biuro Podróży Okapi Travel zaprasza na wycieczki jednodniowe dla dzieci www.okapitravel.pl
gadzety i upominki www.gadzetolandia.pl
gadzety i upominki www.gadzetolandia.pl
- Od: 14 mar 2004, 04:05
- Posty: 265
- Skąd: Warszawa
- Auto: astraII-najlepsza bo służbowa
ja na plaskim odcinku wykrecilem w swoim silniku fabryczne 168 km/h (i to na lpg
) jak lecialem z gorek kolo Świecia (wracajac z Gdanska) to wykrecilem 180 km/h szedl dalej, ale sie balem bo moje tylen opony maja indeks predkosci tylko do 180
pozatym zawiecha juz kiepska i kazdy powiew sie czulo ;/ no ale tak 140 to mozna spokojnie smigac
tylko ze moje autko to oczywiscie 323 BG z 1.3 16V
no i LPG super power 
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
pytanie do wszystkich posiadaczy mx3 1.8 V6, ILE WYCIĄGNELIŚCIE NAJWIECEJ NA BUDZIKU BO JA 190 km/h I WYDAJE MI SIĘ ŻE TO JESZCZE TROSZKĘ ZA MAŁO , ZASTANAWIAM SIĘ CZY TO JUŻ WSZYSTKO NA CO STAĆ TEN BOLID , JAKIE SĄ WASZE DOŚWIADCZENIA(oczywiście jechałem na benzynce)
wydaje mi sie ze musisz jechac na regulacje instalki lpg.. (wymien filtr powietrza jesli nie wymieniales) jezeli to nie pomoze to chyba zle Ci dobrali mikserek :/ bo z tego co widze u innych lepiej nieco ida silniczki
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość