Co do samochodu z aukcji – nie wydaje mi się możliwe, żeby silnik miał 2 lata – Mazda daaaawno temu zatrzymała produkcję KF...
Mazda MX-3 (EC) – Opinie i Informacje
Nie zgodzę się – po doprowadzeniu układu hamulcowego do stanu fabrycznego nie można narzekać na hamowanie – nie odbiega zbynio od nowoczesnych konstrukcji
Co do samochodu z aukcji – nie wydaje mi się możliwe, żeby silnik miał 2 lata – Mazda daaaawno temu zatrzymała produkcję KF...
Co do samochodu z aukcji – nie wydaje mi się możliwe, żeby silnik miał 2 lata – Mazda daaaawno temu zatrzymała produkcję KF...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Witam:)
Co do hamulców to po 180000km wymieniłem tarcze i klocki na ATE wentylowane bo poprzednie fabryczne już nie dawały rady z odprowadzaniem gazów i ciepła podczas ostrego hamowania- poprostu drgania przenosiły nię na kierownicę i skutecznośc hamulców drastycznie spadała. Teraz po wymienie oswiadczam że musze się mocno zaprzec o kierownicę gdy hamuję z dużej prędkości ( np jak mi się pojawi patrol "psów" na autostradzie" aby nie przywalic głową o kierę. Hamulce są rewelacyjne przynajmniej w mojej mazdzie.
Co do hamulców to po 180000km wymieniłem tarcze i klocki na ATE wentylowane bo poprzednie fabryczne już nie dawały rady z odprowadzaniem gazów i ciepła podczas ostrego hamowania- poprostu drgania przenosiły nię na kierownicę i skutecznośc hamulców drastycznie spadała. Teraz po wymienie oswiadczam że musze się mocno zaprzec o kierownicę gdy hamuję z dużej prędkości ( np jak mi się pojawi patrol "psów" na autostradzie" aby nie przywalic głową o kierę. Hamulce są rewelacyjne przynajmniej w mojej mazdzie.
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE
! 

- Od: 31 maja 2005, 14:24
- Posty: 23
- Skąd: Bogatynia
- Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8
ja na swoje tarcze też nie narzekam i uważam, że mam stan ukł. hamulcowego w bardzo dobrym stanie – po prostu jeździłem autami w tej samej klasie które hamowały znacznie lepiej 
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
brii napisał(a): Mazda daaaawno temu zatrzymała produkcję KF...
tam siedzi K8;)
a czy ta aukcja nie byla dodana 1.04?:)
W opisie było, że ma silnik 2.0
Też takimi jeździłem, ale na sprawne hamulce w MX3 naprawdę nie da się narzekać, nawet jak się jest przyzwyczajonym do samochodów które prawie robią "stopie"
Winetou napisał(a):jeździłem autami w tej samej klasie które hamowały znacznie lepiej
Też takimi jeździłem, ale na sprawne hamulce w MX3 naprawdę nie da się narzekać, nawet jak się jest przyzwyczajonym do samochodów które prawie robią "stopie"
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
TOXIC felgi wejdą bez problemu
Juz obadane przez kolege Spoona od którego zasięgnąłem porady... sztuczka to dobrac odpowiednie ET 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
mam kilka pytan dotyczacych mx3 1.6 po lifcie...
1.czym mechanicznie oprucz silnika rozni sie od wersji 1.8v6?
2.czy w wersji po lifcie byly wsadzane fotele kubelkowe czy to tylko w v6??
3.jaki rozstaw srub ma mazda??
4.ile pali mazda z takim silniczkiem??(opinie uzytkownikow najlepiej)
5jak moca sie legitymuje??pytam bo roznie podaja...
6Jakie sa osiagi tego modelu... bo slyszalem ze marne- jest az tak zle??
pozdrawiam
7jakie sa wersje wyposazenia...
1.czym mechanicznie oprucz silnika rozni sie od wersji 1.8v6?
2.czy w wersji po lifcie byly wsadzane fotele kubelkowe czy to tylko w v6??
3.jaki rozstaw srub ma mazda??
4.ile pali mazda z takim silniczkiem??(opinie uzytkownikow najlepiej)
5jak moca sie legitymuje??pytam bo roznie podaja...
6Jakie sa osiagi tego modelu... bo slyszalem ze marne- jest az tak zle??
pozdrawiam
7jakie sa wersje wyposazenia...
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
andy_czarny napisał(a):1.czym mechanicznie oprucz silnika rozni sie od wersji 1.8v6?
hamulcami, zawieszeniem
andy_czarny napisał(a):2.czy w wersji po lifcie byly wsadzane fotele kubelkowe czy to tylko w v6??
nie wiem

andy_czarny napisał(a):3.jaki rozstaw srub ma mazda??
4x100
andy_czarny napisał(a):4.ile pali mazda z takim silniczkiem??(opinie uzytkownikow najlepiej
jest cały wątek o spalaniu – średnio można przyjąć że zdrowy egzemplarz 8-10 na mieście, 6-8 na trasie przy normalnej jeździe
andy_czarny napisał(a):5jak moca sie legitymuje??pytam bo roznie podaja...
różnie podają bo są wersje SOHC i DOHC
wersja z pojedynczym wałkiem rozrządu ma 89KM, z dwoma 107KM
andy_czarny napisał(a):6Jakie sa osiagi tego modelu... bo slyszalem ze marne- jest az tak zle??
w porównaniu do crxów czy civiców które stanowią dla niej konkurencję, faktycznie szału nie ma – ale użytkownicy nie narzekają
andy_czarny napisał(a):7jakie sa wersje wyposazenia...
różne

ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
– tak jak mówisz, nie inaczejWinetou napisał(a):w porównaniu do crxów czy civiców które stanowią dla niej konkurencję, faktycznie szału nie ma – ale użytkownicy nie narzekają
Winetou napisał(a):chociaż szyb na korbki jeszcze w mxie nie widziałem
a ja widziałem
dzieki wielkie za odp... bede musial szukac chyba wlasnie mx3 z silnikiem 1.6 bo na utrzymanie 1.8v6 narazie mnie studenta nie bedzie stac:(
a czy przelozenie hebli i zawichy z v6 do 1.6 to duzo roboty zakladajac ze w kupionym modelu z tylu beda tarcze??
pregladalem forum i nie znalazlem nic o tuningowaniu tego silniczka (dwa walki 107KM bo taki mnie interesuje) wszedzie piszecie ze bez sensu dlaczego... tak malo znosi ten silniczek?? na inncyh forach np nissana mozna znalesc inforamcje jak zwiekszyc moc w 1.4 a nawet 1.0 a tu 1.6 prawie 110KM i bezsensu??
wyczytalem juz ze swap silnika raczej odpada bo wsadzenie tam czegos z K series to za duzo paprania sie... a jak by wsadzic jakis zaturbiony silniczek NP z gtr'a dalo by rade...
jakie jeszcze silniki wchoza w gre(nie koniecznie zaturbione...
a czy przelozenie hebli i zawichy z v6 do 1.6 to duzo roboty zakladajac ze w kupionym modelu z tylu beda tarcze??
pregladalem forum i nie znalazlem nic o tuningowaniu tego silniczka (dwa walki 107KM bo taki mnie interesuje) wszedzie piszecie ze bez sensu dlaczego... tak malo znosi ten silniczek?? na inncyh forach np nissana mozna znalesc inforamcje jak zwiekszyc moc w 1.4 a nawet 1.0 a tu 1.6 prawie 110KM i bezsensu??
wyczytalem juz ze swap silnika raczej odpada bo wsadzenie tam czegos z K series to za duzo paprania sie... a jak by wsadzic jakis zaturbiony silniczek NP z gtr'a dalo by rade...
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
andy_czarny napisał(a):a czy przelozenie hebli i zawichy z v6 do 1.6 to duzo roboty zakladajac ze w kupionym modelu z tylu beda tarcze??
po co przekładać skoro to to samo!?!
pytam bo winetou napisal ze zawieszenie i heble sa rozne....– wiec jak to jest... ja myslalem ze zawiecha ta sama a heble inne a jak widac tutaj kazdy mowi inaczej?? ma moze ktos sprawdzone informacje??
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
andy_czarny napisał(a):mam kilka pytan dotyczacych mx3 1.6 po lifcie...
1.czym mechanicznie oprucz silnika rozni sie od wersji 1.8v6?
2.czy w wersji po lifcie byly wsadzane fotele kubelkowe czy to tylko w v6??
3.jaki rozstaw srub ma mazda??
4.ile pali mazda z takim silniczkiem??(opinie uzytkownikow najlepiej)
5jak moca sie legitymuje??pytam bo roznie podaja...
6Jakie sa osiagi tego modelu... bo slyszalem ze marne- jest az tak zle??
pozdrawiam
7jakie sa wersje wyposazenia...
AD1 hamulce maja takie same w zawieszeniu roznia sie tym ze v6 ma rozporke na przednich kilichach
ad2 nie ma takich jak byly do 93-94 ale tez dobrze trzymaja
ad3 kolega wyzej napisal
ad4 jak jezdzi moja zona to kolo 7-8 jak ja jezdze to kolo 10
ad5 kolega wezej napisal
ad6 ja w swojej 200 widzialem jak napisal kolega wyzej od CRX i Civickow rozni sie waga i dlatego jest wolniejsza na 400m
ad7 ja mam wersje 2 puduchy i elektryka szyb i lusterek nie mam klimy
- Od: 4 sty 2006, 10:43
- Posty: 218
- Skąd: Zielona Góra/Coventry
- Auto: MX-3 1,6 16v DOHC
dzieki za odpowiedzi teraz wszystko wiem... mam nadzieje ze niebawem zasile wasze grono:)
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
andy_czarny napisał(a):dzieki za odpowiedzi teraz wszystko wiem... mam nadzieje ze niebawem zasile wasze grono:)
My tez mamy taką nadzieje
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
aha moze mi ktos jeszcze powiedziec czemu uwazacie silnik 1.6 za nierozwojowy slaby jest, malo znosi czy jak??i co tam innego mozna przeszczepic... bez wiekszego kotlowania sie oprucz v6- z ktorym slyszalem ze i tak jest dosc roboty zeby wsadzic do 1.6??Myslalem o jakism silniczku z turbo ale jaki??
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
Silnik 1.6 jest bardzo wytrzymałą jednostką. Problem jest w tym, że żeby coś z niego dodatkowo wykrzesać trzeba wyładować kupę kasy, a efekt nie będzie tego wart – taniej wyjdzie kupić wersję V6.
Sprawa druga – jeśli boisz się, że możesz nie uciągnąć finansowo K8 to daj sobie spokój z tuningiem...
Sprawa druga – jeśli boisz się, że możesz nie uciągnąć finansowo K8 to daj sobie spokój z tuningiem...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Do wersji z silnikiem 1.6 nie wrzucisz Vki (K-series), tzn wrzucisz ale bedzie to rzeźba.
Do wercji 1.6 lepiej wrzucic silnik z GTXa na turbince
AMEN
Do wercji 1.6 lepiej wrzucic silnik z GTXa na turbince
brii napisał(a):Sprawa druga – jeśli boisz się, że możesz nie uciągnąć finansowo K8 to daj sobie spokój z tuningiem...
AMEN
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
wiem ze tuning to nie zabawa za 2 zl ale ja miewam zastrzyki wiekszej gotoki 2 razy w roku wiec teraz mogl bym kupic 1.6 za jakis czas cos wiecej w niego w niego wpakowac... dlatego mowie o tuningu tego samochodu,od zawsze che samochodzik na turbinie a jednoczesnie b,podoba mi sie mx3,latwiej do 1.6 wpakowac zaturbiny motor jak zaturbiac v6(tak mi sie wydaje).Nie chce innego samochodu np gtx czy gtr bo podoba mi sie mx3 a samochod to nie tylka osiagi:P
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 23 lut 2007, 15:58
- Posty: 30
- Skąd: POD BYdgoszcza
- Auto: almera n15- narazie;)
To walcz z tematem – B6 na zachodzie byl zatrubiany – szczególnie w MX-5
Jak dobrze poszukasz to możesz trafić na eBay na cały kit do B6
Jak dobrze poszukasz to możesz trafić na eBay na cały kit do B6
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości