Mazda MX-3 (EC) – Opinie i Informacje
/V6 napisał(a):To mój ma 227 tyś przebiegu, rocznik 94 a silnik pracuje idealnie
To mi ulżyło, czyli jak pojade ze znajomym to ja obczaimy bo kawałek drogi nawet jest..... ale jeśli wszystko pasować będzie to ją kupuje
Czyli nie mam sie sugerować tym ze jeśli ma taki przebieg to jest złom??( bo jeden ziomek mi tak wmawial, dlatego szukam bardziej wiarygodnych doradców<lol> ) Oczywiście zakładajac ze silniczek sobie idealnie pracuje
- Od: 20 kwi 2009, 22:43
- Posty: 9
- Skąd: Racibórz
- Auto: będzie mazda ;)
Przednie śruby, a właściwie gwinty to ich wkręcania są wspawane/wgrzane w poprzeczną belkę wzmacniającą. Można wywiercić duży otwór po przeciwległej stronie belki i uchwycić nakrętkę. Prościej jednak będzie odciąć śrubę i wspawać nowy gwint plus nowa śruba.
- Od: 25 lut 2008, 13:58
- Posty: 106
- Skąd: gdzieś w Pyrlandi
- Auto: Premacy 1,8 '03
Tribute 2,3 '04
Witam
Od jakiegoś czasu szukam auta i wpadła mi w oko Mazda MX3.Myślałem o kupnie tego auta w Polsce i nawet miałem na oku 2 modele jednak zrezygnowałem.Chce za jakiś czas jechać do Niemiec po samochód i właśnie Mazda jest u mnie najwyżej na liście.Sa jakieś rzeczy na które w szczególności trzeba zwrócić uwagę przy zakupie.
Od jakiegoś czasu szukam auta i wpadła mi w oko Mazda MX3.Myślałem o kupnie tego auta w Polsce i nawet miałem na oku 2 modele jednak zrezygnowałem.Chce za jakiś czas jechać do Niemiec po samochód i właśnie Mazda jest u mnie najwyżej na liście.Sa jakieś rzeczy na które w szczególności trzeba zwrócić uwagę przy zakupie.
Ostatnio edytowano 21 cze 2009, 20:42 przez lukasgol, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 21 cze 2009, 20:12
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
Suloo napisał(a):co sprawdzic??zawias,blache,spasowanie elementow nadwozia,wycieki,odpalanie na zimno i cieplo.
Czyli ogolnie to co sie zawsze sprawdza.Co do silnikow to juz czytalem wiele opinii czy lepszy 1,6 czy 1,8.To bedzie moje pierwsze autko i chyba lepiej zaczac od slabszego silnika.Nie chce sie zabic na pierwszym zakrecie z taka moca.
- Od: 21 cze 2009, 20:12
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
lukasgol napisał(a):chyba lepiej zaczac od slabszego silnika
to uszczel takiego po 94+ bo trafisz na naprawde slaby silnik a tak to 107 km bedzie
matysh napisał(a):za chwilę będziesz chciał więcej mocy!
niech zacznie od slabego bo juz za duzo sie V6 robi żarcik osobiscie polecam V-ke
Mazda 6 User :)
- Od: 18 wrz 2007, 21:32
- Posty: 308
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6
matysh napisał(a):oj kolego, zastanów się usmiech za chwilę będziesz chciał więcej mocy!
Pewnie tak.Myslalem o 1,8 tylko troche pije benzynki z tego co slysze.Choc 1,6 wezmie pewnie tez nie mniej.Poki sie nie ma rodzinki to jest to idealne autko na miasto,a MX3 bardzo mi przypadlo do gustu.Wersji amerykanskiej chyba nie polecacie bo gdzies wyczytalem jakis szyderczy komentarz na forum o nich.
Jak to jest ?
- Od: 21 cze 2009, 20:12
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
co do wyboru silnika.....ja mam 1,6 i nawet sie sprawdza.wersja po lifcie czyli 107km.przed liftem byly 90km z jednym walkiem w glowicy ale maja skrzynie z krotszymi przelozeniami wiec tez sie fajnie zbieraja.wiadomo ze V6 bedzie sie lepiej odpychac od asfaltu i ladniej warczy,ale zastanow sie nad kosztami.nie chodzi o benzyne bo 1,6 przy niehumanitarnym traktowaniu potrafi 14 wypic,a moze nawet wiecej.V6 to tak naprawde prawie jak 2 silniki wiec 2 razy wiecej roboty ze wszystkim i wyzsza cena.wiec jezeli wybierzesz 1,8 to licz sie z tym ze musisz miec czapke pieniedzy jezeli cos bedzie nie tak.co do wyboru wersji przed i po lifcie jezeli chodzi o wnetrze to nie bede dyskutowal bo to jest kwestia gustu(moje po lifcie jest ladniejsze )zycze udanego zakupu
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
ja polowalem na wersje po lifcie ale tarfila sie zadbana przed liftem i dlugo sie nie zastanawialem widomo ze od auta ztakim wiekiem nie mozna wymagac zeby wszytko bylo jak z fabryki na miasto 1.6 w zupelnosci wystarcza mi sie trafil jeszcze podtlenek LPG i nie narzekam chociaz nie szukalem ani nawet nie myslalem zeby zakladac do tego samochodu gaz ale jak za 20zl przejechalem 100km to usmiech na japie mi sie pokazal bo dla studenta to naprawde duzo oszczednosci wiec jesli sie nie ma stalej pracy to poprostu V6 sie nie kupuje
- Od: 18 maja 2009, 11:23
- Posty: 145
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda MX 3
Mrowa napisał(a):ja polowalem na wersje po lifcie ale tarfila sie zadbana przed liftem i dlugo sie nie zastanawialem widomo ze od auta ztakim wiekiem nie mozna wymagac zeby wszytko bylo jak z fabryki na miasto 1.6 w zupelnosci wystarcza mi sie trafil jeszcze podtlenek LPG i nie narzekam chociaz nie szukalem ani nawet nie myslalem zeby zakladac do tego samochodu gaz ale jak za 20zl przejechalem 100km to usmiech na japie mi sie pokazal bo dla studenta to naprawde duzo oszczednosci wiec jesli sie nie ma stalej pracy to poprostu V6 sie nie kupuje
Jaka masz tam instalacje i powiedz mi jak na gazie wogole sprawuje sie autko.Bo tak tez myslalem o tym zeby ja potem zalozyc.Cos z mocy napewno stracilo ,ale tak jak mowisz w dzisiejszych czasach duzo osob patrzy na ceny.Mam robote, wiec to nie bylby problem z zalozeniem jednak najpierw musze kupic autko. Ja tez autko do podjechania glownie w miescie potrzebuje.
- Od: 21 cze 2009, 20:12
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
jezdzi bez problemow duzego spatku mocy nie czuc ale wiadomo na benzynce ciut lepiej jak przelaczysz przy duzej prodkosci na benzyne to mozesz odczuc lekki przyrost mocy ale jesli jezdzi sie po miescie i nie masz ambicji na sciganie sie z kolesiami w golfach czy cali to LPG to dobra opcja a jak zamontujesz tak jak u mnie pod rejestracja ktora sie podnosi do gory to nawet nikt nie wie ze na tym gazie jedziesz. nie polecam gazu ze Statoil straszne gow.. najlepszy dla mnie jak narazie chyba Shell
- Od: 18 maja 2009, 11:23
- Posty: 145
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda MX 3
Jaki jest mniej więcej koszt wymiany pompy wody i rozrządu w mx-3 v6(części+wymiana)?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Panie kandydacie a może poczytać regulamin? napisać pytanie w odpowiednim temacie
ten temat już jest nie czytelny przez pytania na każdy temat.
Co do pytania napisz do Smirnoff, adres na stronie
http://carspeed.pl/portal/
ten temat już jest nie czytelny przez pytania na każdy temat.
Co do pytania napisz do Smirnoff, adres na stronie
http://carspeed.pl/portal/
Lukano napisał(a):Co do pytania napisz do Smirnoff, adres na stronie
http://carspeed.pl/portal/
Lukano dzięki za namiar, sorry za OT, już znalazłem w szukajce
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Co do wymiany przegubów, zależy czy zewnętrzne czy wewnętrzne. Kupiłem dwa przeguby do swojej Mx-3 (1.6 SOHC) firmy Nipparts, zapłaciłem za nie łącznie 350 zł. Do tego dochodzi koszt wymiany – około 60-70 zł za przegub... tak jest przy 1.6. Nie wiem jak przy 1.8, ale podejrzewam że może być nieco drożej.
- Od: 30 maja 2009, 22:26
- Posty: 34
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda MX-3 1.6 SOHC 92'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości