zbyl napisał(a):Wedlug jego wskazania robie pomiary
Już piszę, do jakiego. Nie wiem, czy trzeba przytaczać budowę bagnetu, ale pokuszę się w bardzo dużym uproszczeniu o to.
Otóż bagnet składa się z uchwytu bagnetu i bagnetu właściwego

No dobra. Żartowałem. Już piszę, jak rozpoznać tę właściwą stronę.
Otóż dół bagnetu, jak się dobrze przyglądniecie (

) jest lekko wygięty w jednym kierunku. Aby sprawdzić po tej właściwej stronie, należy włożyć bagnet do otworu pomiarowego tak, aby ów fragment był przygięty ku dołowi. Następnie należy wyjąć bagnet i metodą obserwacji wzrokowej (

) odczytajć watość wskazania z
wierzchniej części bagnetu, czyli tej, która jest skierowana w stronę nagrzewnicy, wtrysków, czy kierowcy (wybór należy do Wasz

), a nie tej, która jest pod spodem bagnetu (skierowana w stronę chłodnicy, zderzaka, itp).
Przypuszczam, iż takie rozwiązanie na bagnecie jest swego rodzaju zastępnikiem tego, co napisał
agent.
agent napisał(a):Prawidlowy poziom oleju Min i Max zawira się pomiędzy nacięciami dolnymi (dla silnika zimnego) oraz górnymi dla silnika rozgrznego.
Więc analizując problem dalej, Wy (nieszczęśni posiadacze bagentów dla bliźniaków

) możecie po jednej stronie sprawdzać poziom oleju dla silnika rozgrzanego, zaś po drugiej stronie dla silnika zimnego.
No to byłoby na tyle. Koniec moich wywodów i dywagacji. Pozdrawiam.