Strona 1 z 46

Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

PostNapisane: 4 sty 2005, 21:20
przez drakmen
Czy sprawdzaliście prędkość maksymalną, przyspieszenie 0-100, elastyczność w swoich Efkach???

Ja sprawdzałem na autostradzie i V-max w mojej to 190 przy oponach 13/175/70 (zimówki), jechałem sam bez pasażera. Elastyczności ani od 0-100 jeszcze nie mierzyłem.

Ciekawe jakie są wasze wyniki???

Jutro zmieniam kable WN na NGK ciekawe czy cosik się polepszy bo mam jakieś tanie podróbki.

PostNapisane: 5 sty 2005, 00:36
przez zertaul
Ja też mam założone zimówki, więc sprawdzę po zmianie na letnie. O ile mi wiadomo, zimówki nie są przystosowane do takich prędkości, a nawet nie chcę myśleć co by się stało, gdyby pękła opona przy prędkości około 200 km/h.

PostNapisane: 5 sty 2005, 17:36
przez drakmen
Oj ja też nie chcę myśleć co by się stało przy takiej prędkości (cała madzia by się rozleciała i ja bym wąchał kwiatki od spodu :D ) na nich mam indeks prędkości do 180 także raczej nie ma prawa się nic stać.

PostNapisane: 6 sty 2005, 01:30
przez Adaś
ja swoja Fke niedawno za Lublinem rozbujalem do 180km/h w 4 osoby i z bagaznikiem wypchanym...nie wiem jak dalej by poszla bo byl zakret hehehe;)

PostNapisane: 6 sty 2005, 20:03
przez Xtreme3
Ja swoja BA 1.5 rozbujałem na autobanie do 190 km/h (2 osoby). I to był już chyba jej max. Ale tego nie wiem bo musiałem hamować. A drugi raz już nie chciałem katować silnika. Do 180 idzie w miarę, później to już trzeba długo bujać :)

PostNapisane: 6 sty 2005, 21:42
przez drakmen
Prawda, prawda, do 180 jest oki, pozniej to juz ciezko, ale da rade. Ciekawe jak bedzie szedl jak sie zalozy 195/50/15, ciekawe o ile max spadnie i przyspieszenie.

PostNapisane: 6 sty 2005, 22:16
przez Huano
Na chwile obecną – 190 – dalej sie bałem :) Obwodnica Trójmiasta, lato, oponki 205/55/15. Jeszcze miałem luz pod pedałem – ale i tak wtedy przegiąłem... Przy 180 km/h mam jakies 5.800 obr/min (czerwień zaczyna sie przy 7.000) tak więć powinna jeszcze troszkę pójść (aha – wszystkie dane na LPG – na PB nie sprawdzałem). Spot połączony z hamownią – raźna gromadką przemkneliśmy przez Obwodnicę 180 km/h – autko nawet się za bardzo nie zmęczyło :)

PostNapisane: 6 sty 2005, 23:26
przez Piotrek
na nich mam indeks prędkości do 180 także raczej nie ma prawa się nic stać.


Lepiej poczekaj z testami do zmiany opon na letnie, bo mozesz sie niemilo rozczarowac w kwestii strzelania opon zimowych przy duzych predkosciach... <jelen>

PostNapisane: 6 sty 2005, 23:51
przez drakmen
To jest zlosliwosc rzeczy martwych, nigdy nic nie wiadomo, nawet na letnich...

PostNapisane: 7 sty 2005, 16:21
przez Bajbek
Mi zamyka Zegary przy 193 km\h w 323 1,8 16v Gt nie f-ka przy zmianie obuwia na 205 z tylu i 195 z przodu na niskim profilu predkosc spadla o okolo 5 km\h

PostNapisane: 7 sty 2005, 16:21
przez Bajbek
Mi zamyka Zegary przy 193 km\h w 323 1,8 16v Gt nie f-ka przy zmianie obuwia na 205 z tylu i 195 z przodu na niskim profilu predkosc spadla o okolo 5 km\h

PostNapisane: 7 sty 2005, 17:34
przez krzysiek p
Mnie się udało 206 km/h w pięć osób, z pełnym zbiornikiem paliwa (pb oraz lpg) i na oponkach 205/50/15

PostNapisane: 7 sty 2005, 19:44
przez Bajbek
to [tiiit] wie co z moją nie tak morze to przez to ze w katalizatorze jest w [tiiit] syfu

PostNapisane: 7 sty 2005, 19:48
przez Huano
Bajbek napisał(a):to [tiiit] wie co z moją nie tak morze to przez to ze w katalizatorze jest w [tiiit] syfu

Poszukaj dobrej górki :) A tak szczerze – nie ma się czym przejmować – w naszym kraju i tak mało gdzie można (nie mówie o przepisach) spokojnie jechać powyżej 160-180 km/h. Najważniejsze jest abyś mógł spokojnie wyprzedzać – i głownie dlatego cieszę się z mocy mojego autka...

PostNapisane: 7 sty 2005, 20:20
przez Waluś
A ja sie bryknołem na trasie warszawa – terespol 210 i jeszce miałem miejsce pod nogą. Ciekawe ile da sie z tego potfora wyciągnąć.
Po rozebraniu wczoraj zegarów zauważyłem że V max na moim liczniky to ok 215 hehe dalej nie chce sie obkręcić. Niewiele brakowało :)

PostNapisane: 8 sty 2005, 00:45
przez krzysiek626
MI udało sie jadąc z Niemiec przejść max czyli 200 o ok 2 cm na oponkach 185/70 r14 na pb na gazie nie sprawdzałem.

PostNapisane: 8 sty 2005, 02:43
przez Smirnoff
drakmen napisał(a):Prawda, prawda, do 180 jest oki, pozniej to juz ciezko, ale da rade. Ciekawe jak bedzie szedl jak sie zalozy 195/50/15, ciekawe o ile max spadnie i przyspieszenie.


Ja parę lat temu 323F BA Z5 na letnich michalinach 195/50/15 o 4 nad ranem zapiąłem 200kph. Ash sam byłem w szoku. Fakt faktem, ze auto tylko w Pb i paliwo Pb98. Więcej jush isć nie kciała. :|

Pozdro
SM

PostNapisane: 8 sty 2005, 12:26
przez kubus_01
kilka lat temu w Niemczech na autostradzie BA 1.5 205km/h w dwie osoby 195/50/15 :)

PostNapisane: 8 sty 2005, 17:09
przez Adaś
Dzis trasa Lublin – Warszawa piekna pusta prosta 3 osoby + bagaznik zapchany 200km/h przy 6000rpm :) szkoda ze prosta szybko sie skonczyla ;)

PostNapisane: 8 sty 2005, 18:05
przez drakmen
Na autobanie, to spokojnie mozna sprawdzic V-max, takze nie dziwię sie że Efka 1.5 poszła tam ponad 200km/h. Jak 2 miechy temu jechałem po Efkę, ojca Mondeo 1.6 16V 90 KM w dwie osoby i pełnym baku rozpędziłem go do 200, a Efka jest lżejsza o te 250-300kg.