Strona 3 z 3

PostNapisane: 13 lut 2009, 01:19
przez waldii
sps-snipers napisał(a): pewnie by flaszka poszła na spocie

flaszka ze snikersem-ciekawe połączenie hahaha

PostNapisane: 13 lut 2009, 01:25
przez sps-snipers
:D

Re: Filtr ,,odmowy,, daje to cos wogole czy to tylko bajer?

PostNapisane: 29 sty 2018, 05:44
przez fafalek77
W ba wychodzą 2 przewody z pokrywy zaworów od odm czy ktoś zalepiał w kolektorze 2 wejścia odmy tam u dołu i czy spięcie wszystkich odm na trójniku na końcu filterek jest to prawidłowe ? Mam tak u siebie i wywaliło mi uszczelniacze ?Teraz mam większą średnice jest ok ale korkiem wywala spod uszczelki olej .Wiem ,że tylko jedna odma sadziła olejem , czy nie lepiej by było dać odmę tą co w kolektor idzie , zostawić fabrycznie , a tą drugą do czarnej puszki zakończoną filtrem odmy lecz nie w dolot w rurę tak jak to fabrycznie było ?

PostNapisane: 30 sty 2018, 11:48
przez Marek 161BD081
Czytam i czytam któryś raz i .... nie mogę do końca zrozumieć co w końcu zrobiłeś.
Co ci ten "filterek" ma dać?
Co ma wspólnego wywalenie uszczelniaczy (których??) z wypuszczeniem gazów ze skrzyni korbowej bezpośrednio na zewnątrz?
Może masz gumę w korku nieszczelną i stąd wywala ci olej? Spróbuj inny korek.

W sprawnie działającym silniku opary oleju i to co pierścienie przepuszczą przez siebie jest zasysane do dolotu i spalane w silniku.
Niektórzy widziałem, że zakładali taki "filterek" na odejście co idzie do dolotu przed przepustnicą ale ja dalej twierdzę, ze to jest mało sensowne.
Jak masz zajechany motor i wali ci odmą powietrze z olejem to lepiej pomyśl nad rozwiązaniem zwanym "oil catcher"