Strona 1 z 3
Czym się różnią te modele ?

Napisane:
11 wrz 2006, 00:21
przez Gość
Witam po raz pierwszy
Mam dwa pytanka
Widziałem ten model (323f BA V6) z dopiskiem GT i bez nigo, czy są jakieś różnice
Czy ta wersja wychodzila tez z silnikiem 150 KM

Czy po prostu ludzie w ogłoszeniach sobie tak zaokrąglają


Napisane:
11 wrz 2006, 00:53
przez GofNet
Może się mylę, albo i nie, ale 323F BA V6 wychodziła wyłącznie z silnikiem KF, czyli z mocą 144KM. Są jeszcze KF-ZE (J-Spec) dysponujące mocą 170KM, ale w 323F BA takowego nie spotkałem. Może w wersji na rynek japoński takie wychodziły, ale w takim razie musiałyby być serią limitowaną, bo na Europę nawet z importu jakoś nie docierały. Tak przynajmniej mi się wydaje, na podstawie przeglądanych ogłoszeń z
www.mobile.de czy
www.autoscout24.de .
Zakładam, iż podawana moc 150KM jest wynikiem nieświadomości faktycznych parametrów jednostki napędowej. No chyba, że ktoś wprowadzi mody, to wtedy i przegoni KL'a (163-167KM)!
Pozdrawiam
..::GofNet::..

Napisane:
12 wrz 2006, 20:40
przez marcin.max
z tego co mi wiadomo ( mam 2.0 v6 bez gt ) to rozni sie tym ze w mojej jest brak ospojlerowania czyli tylnej lotki, podkladek pod progi i podkladki pod przedni zderzak i z tego co ja widizlem tylko tym sie rozni moja od wersji gt

Napisane:
9 lut 2007, 16:05
przez art3city
marcin.max napisał(a):z tego co mi wiadomo ( mam 2.0 v6 bez gt ) to rozni sie tym ze w mojej jest brak ospojlerowania czyli tylnej lotki, podkladek pod progi i podkladki pod przedni zderzak i z tego co ja widizlem tylko tym sie rozni moja od wersji gt
to chyba nie jest prawda, bo ja mam te wszystkie lotki, spojlery itp. a koledzy na forum powiedzieli, że to nie GT


Napisane:
9 lut 2007, 16:07
przez Adaś
moze na rozne rynki roznie byly nazywane, moja tez ma pakiet optyczny GT ale naklejki nie mam;)

Napisane:
9 lut 2007, 18:13
przez marek
GofNet napisał(a):Są jeszcze KF-ZE (J-Spec) dysponujące mocą 170KM, ale w 323F BA takowego nie spotkałem. Może w wersji na rynek japoński takie wychodziły, ale w takim razie musiałyby być serią limitowaną, bo na Europę nawet z importu jakoś nie docierały
W japonii wersja z motorem KF-ZE zwała się Type-R i nie była to wersja limitowana. A z importu nie trafiają bo tam kiera nie z tej strony jest. W UK można spotkać egzemplarze seryjne z KF-ZE, bo kiera tam pasuje oczywiście.

Napisane:
9 lut 2007, 18:49
przez Beny

Napisane:
9 lut 2007, 18:52
przez brylant
ja mam 2.0v6, różnica w dodatkach, dokładkach, lotce, brak szyberdachu (inni mają w wersji nie GT),

Napisane:
9 lut 2007, 21:12
przez abdul
Ja też mam wersje GT przynajmniej mam tak w brief napisane mam lotke, progi przednią nakładke, szyberdach. szpere na przodzie. A reszte można zobaczyć na linku który jest na dole
pozdrawiam
Aha ale jak sprawdzałem w auto taksie to też jest zróżnicowane miecy V6 i V6 GT i różnica w cenie była 600 pln

Napisane:
9 lut 2007, 22:45
przez Adaś
ori naklejka GT w ASO kosztuje ok 25zł/szt;)

Napisane:
10 sie 2007, 14:50
przez ELIANO55
abdul69 napisał(a): szpere na przodzie.
A TO NIE JEST TA RÓŻNICA
Panowie, powiedzcie mi czy każda 2,0 ma szpere czy tylko właśnie gt? a jak tylko gt to jaka cena szpery


Napisane:
11 sie 2007, 23:30
przez Adaś
ELIANO55 napisał(a):Panowie, powiedzcie mi czy każda 2,0 ma szpere czy tylko właśnie gt? a jak tylko gt to jaka cena szpery
wersja GT rózni się od nie GT wyposażeniem, o którym wyżej mowa – technicznie sa to identyczne auta

Napisane:
15 sie 2007, 03:59
przez ELIANO55
gitarra, a kwestia tej SZPERY? to jest w ogóle

??????

Napisane:
15 sie 2007, 09:58
przez abdul
chyba małą gafe popełniłem pisząc o szperze ale generalnie godzi mi o ten drążek ktory jest między amorami i nie umiem sobie przypomnieć jak to się nazywa


Napisane:
16 sie 2007, 00:36
przez art3city
To usztywnienie które znajduje się pod maską GT:
nie ma nic wspólnego ze szperą
http://pl.wikipedia.org/wiki/Szpera

Napisane:
16 sie 2007, 02:29
przez Dreamer
abdul69 napisał(a):ten drążek ktory jest między amorami i nie umiem sobie przypomnieć jak to się nazywa
ten drążek to tzw rozpórka kielichów

do usztywnienia zawieszenia...

Napisane:
16 sie 2007, 11:51
przez xsiondz
Pierwszy raz slysze zeby silniki w Mazdach oznaczane byly jak w Hondzie tzn Type-R.....chyba jakas sciema bo TR jest formowym oznaczeniem Hondy. Na rynek japonski byly wypuszczane wersje wzmocnione. Wersja o ktorej mowa w Japonii nazywa sie Lantis (czyli tak jak blednie przyjelo nazywac sie cala serie tego modelu. Pic polega na tym, ze za stand. silnik V6 (TYLKO W JAPONII) zabralo sie Porsche....
"The engine used by Lantis/323f is a KF-ZE type engine.
This engine is the same engine type developed for Cronos(363), but there has been some practical changes made especially for Lantis/323f. For the horse power, it only seems 160ps became 170ps and rev went up to 500rpm, but there is a rumor going around that this V6 for Lantis/323f tuning was performed by Porsche.
This may not be a rumor because The Porsche Company attentively helps other car companies with their mechanical development. At that time we know Porsche assisted in putting together Mazda's 2 liter and 1.8 liter V6 engine for Presso/MX-3.
Although,it seems there had been no assistance from Porsche for 1.8 liter inline four unit (BP-ZE). This may confuse V6 owner, because 1.8 liter inline four unit is used for most races in Japan."
Blebleble
Pozdr.

Napisane:
16 sie 2007, 12:12
przez pawlak32
Naklejek nie macie tylko dlatego że były bite jak wszystkie używane samochody i po umalowaniu błotników nikomu nie chciało zadać sobie trudu szukania nkalejek GT.

GT to pakiet stylistyczny, jesli jest, a nie ma naklejki to buda była trzaskana. Pozdrawiam

Napisane:
16 sie 2007, 14:24
przez art3city
Dreamer napisał(a):rozpórka kielichów
tego słowa mi brakowało


Napisane:
16 sie 2007, 21:02
przez Adaś
art3city napisał(a):Dreamer napisał(a):rozpórka kielichów
tego słowa mi brakowało

ja wczoraj tez się chciałem pochwalić nazwą
rozpórka i też zapomniałem
Co do naklejki – to że auto nie ma jej pod kierunkowskazem, nie znaczy od razu, ze było bite. Ja jeszcze nei widziałem 323F BA z naklejką GT