Podkręcenie mocy ( Mazda 323 p ba)

Mazda 323 1994–1998

Postprzez lisełłek » 15 gru 2017, 12:27

Witam mam mianowicie takie pytanie. Silnik 1.3 16v 73km 1998r. Chce ten silnik podkręcić bez żadnego swapa i bez jakiegos chiptuningu chce poleciec na czesciach , pomóżcie mi jakie cześci mam powymieniać na jakie zeby chociaz w aucie bylo minimum 100km bo brakuje mi tych 30-50 km . POMOCY <płacze>
lisełłek
 

Postprzez Płomień » 15 gru 2017, 12:31

<rotfl>

Żeby nie było, że spam czy nabijanie postów, udzielam merytorycznej odpowiedzi która pomoże Ci rozwiązać Twój problem w sposób możliwie najtańszy, najprostszy i najszybszy:

"Nie."



edit: Przepraszam, znalazłem conieco, może Ci pomóc. Wymień część "właściciel", podczas normalnej ekspoatacji auta powinna znajdować się pomiędzy poduszką powietrzną na kierownicy, a zagłówkiem lewego przedniego fotela.
Ostatnio edytowano 15 gru 2017, 12:35 przez Płomień, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Biniu » 15 gru 2017, 12:32

Zakładaj jakieś małe turbo lub kompresor jak chcesz na częściach. Zakładając że wszystko zrobisz sam to za 5-6k pln masz 40-60KM więcej :)
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez rafał88 » 15 gru 2017, 12:47

Swap nic innego nie przychodzi do głowy . 50koni z tej jednostki to tylko turbo a to koszta nie wąskie. Masz dwa wyjscia , swap na wiekszy B6 albo Bp, druga opcja sprzedac i kupic mocniejsze auto
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Płomień » 15 gru 2017, 13:00

Jest opcja na "wymianę gratów". Najpierw wymienić pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, tzw. "remont silnika". Potem kupujemy wałki od świątka. Regulowane koło rozrządu. Kute tłoki ponadwymiarowe Wiseco, kute pierścienie. Odelżone wszystko w silniku co wiruje. Wymieniamy wydech i dolot, razem z kolektorami. Swap na cewki. O obróbce mechanicznej głowicy nie wspomnę. Wymieniamy komputer na Ecumaster EMU Black, oddajemy do wysterowania. Po dwóch miesiącach odbieramy auto, które na jałowych trzyma 1500rpm, bo jak zejdzie niżej to zgaśnie, pali 25l/100km, ale stawiam flaszkę że będzie miało 125km @ 9000RPM, żywotność 10k km, za bagatela 12-17 tys złotych.

Da się? Da się.

Nie wiem czego typ oczekuje zakładając ten temat, na forum jest wystarczająco wątków odnośnie tuningu i przyrostów. Albo troll, albo chłopaczek nie zadał sobie trudu żeby przejrzeć forum przynajmniej pobieżnie. No, ale przynajmniej mamy się z kogo pośmiać zanim temat wyląduje w śmietniku :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez harry » 15 gru 2017, 18:01

Wstaw dwa motory 1.3
Będziesz miał prawie Wankla
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 19:45
Posty: 60 (4/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 2.0 GTA. 2006

Postprzez rafał88 » 15 gru 2017, 18:44

Płomień napisał(a):Jest opcja na "wymianę gratów". Najpierw wymienić pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, tzw. "remont silnika". Potem kupujemy wałki od świątka. Regulowane koło rozrządu. Kute tłoki ponadwymiarowe Wiseco, kute pierścienie. Odelżone wszystko w silniku co wiruje. Wymieniamy wydech i dolot, razem z kolektorami. Swap na cewki. O obróbce mechanicznej głowicy nie wspomnę. Wymieniamy komputer na Ecumaster EMU Black, oddajemy do wysterowania. Po dwóch miesiącach odbieramy auto, które na jałowych trzyma 1500rpm, bo jak zejdzie niżej to zgaśnie, pali 25l/100km, ale stawiam flaszkę że będzie miało 125km @ 9000RPM, żywotność 10k km, za bagatela 12-17 tys złotych.

Da się? Da się.

Nie wiem czego typ oczekuje zakładając ten temat, na forum jest wystarczająco wątków odnośnie tuningu i przyrostów. Albo troll, albo chłopaczek nie zadał sobie trudu żeby przejrzeć forum przynajmniej pobieżnie. No, ale przynajmniej mamy się z kogo pośmiać zanim temat wyląduje w śmietniku :D


TANIEJ uturbic na fabrynych bebchach i przynajmniej miałoby NM . Takie wolnossaki gowno warte na codzienny uzytek.
Tez tak uwazam,ze wystraczy w necie poczytac jak to jest z wolnossakami, nie liczac hondy :P

Dopisano 15 gru 2017, 19:46:

harry napisał(a):Wstaw dwa motory 1.3
Będziesz miał prawie Wankla

Zeby to miało cos wspolnego z wanklem to chyba jedynie pojemnosci i nic wiecej <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marek 161BD081 » 18 gru 2017, 11:46

Wystarczy na razie bo autor tematu i tak zamilkł.

Głównego zainteresowanego odsyłam do Działu o tuningu a ten temat zamykam.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323