Strona 95 z 96

PostNapisane: 15 gru 2013, 18:34
przez Przemek323c
Chyba nawet jest o tym fotorelacja, poszukaj.

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 20 gru 2013, 17:32
przez molek13102
Witam
Mam problem z Moja Madzia chodzi dokładnie o elektrykę , nie działa mi centralny zamek , tylna wycieraczka, podczas naciśnięcia pedała hamulca załączają mi sie światła pozycyjne , tez podświetla mi się licznik wtedy , nie wiem można to wina jakieś bezpiecznika lub inna pierdoła . Mozę ktoś miał podobny problem jeśli nikt nie wiem , to bd musiał jechać do elektryka jakiegoś. Mazda 323f 2.0 V6

PostNapisane: 20 gru 2013, 19:08
przez Przemek323c
Stop ci sie czasem caly czas nie swieci ?

PostNapisane: 20 gru 2013, 23:56
przez Marek 161BD081
molek13102 – sprawdź umasienie tylnych lamp. Ew. dodaj dodatkowy kabelek na masę tylnych żarówek i powinno być ok :)

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 21 gru 2013, 00:45
przez molek13102
kolego to może byc właśnie to jutro juz zobaczę , bo wlasnie ostatnio lampe [jaka?] wymieniłem i moglem cos uszkodzić > Dzieki kolego wielkie

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 22 gru 2013, 17:44
przez Malutki 1974
Witam, mam problem z moją mazdą 323f silnik 1.8 DOHC. Mianowicie zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z metalowego przewodu, który biegnie pod kolektorem wydechowym – rdza zrobiła swoje i przewód najwyraźniej przegnił i cieknie. Czy ktos orientuje się gdzie można kupić taki przewód. Nowego nie znalazłem a używanego na allegro tez nie mogę namierzyć. Czy można go samodzielnie wymienić? Z góry dziękuję za pomoc.

PostNapisane: 22 gru 2013, 17:51
przez Przemek323c
Mozna wymienic. W gre wchodzi raczej tylko uzywka, ewentualnie samodzielne rzezbienie.

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 22 gru 2013, 17:53
przez Malutki 1974
Sęk w tym że nawet używkę ciężko znaleźć, będę musiał chyba pojeździć po szrotach w okolicy,

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 23 gru 2013, 13:50
przez Malutki 1974
schemat.jpg
Witam ponownie, rurka już do mnie jedzie i to nowa zamówiona w carspeed. Mam tylko pytanie czy ktoś orientuje się jakie wymiary posiada oring który jest na łączeniu tejże rurki z króćcem pompy wody, numer oryginału to E30115287? Chciałbym dopasować jakiś zamiennik. Na załączonym schemacie to numer 15-287.

PostNapisane: 23 gru 2013, 14:05
przez Przemek323c
A nie mozesz pojsc ze stara i czegos dobrac ?

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 23 gru 2013, 14:11
przez Malutki 1974
Oczywiście że mogę, ale najpierw musiałbym ją wymontować. Myślałem że ktoś może ma wiedzę jakie wymiary ma ten oring i obeszło by się bez demontażu, zwłaszcza że rurka dojedzie po świętach a oring mógłbym zakupić już teraz i po świętach spokojnie zabrać się za wymianę posiadając wszystkie potrzebne części.

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 24 gru 2013, 20:38
przez molek13102
Witam ja opisywałem ten problem , ale powtórzę . Mam mazdę 323f 2.0 v6 mam taki poważny problem ubywa mi płyn chłodniczy i olej w silniku dość znacznie widoczny jest ten ubytek na dodatek dość mocno dymi jak jest ciepły na zimnym silniki znikome ślady są a na ciepłym bardziej widoczne , zauważyłem jeszcze ze czasem trzyma mi wysokie obroty od 1500 do 2000 a czasem spada normalnie do 900 > Nie widać wycieków pod samochodem jak stoję , jedynie gdzie widać olej po stronie rozrządu . Mozę ma ktoś pomysł co mu dolega wydaje mi się ze Moja Madzia już się robi słabsza chodź ma przejechane prawie 350 000 Tys ale wcześniej była mocna a teraz już nie jest tak dobrze z przyspieszeniem

PostNapisane: 25 gru 2013, 10:38
przez flywin
brak kompresji, wywaliło uszczelkę pod głowicami

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 25 gru 2013, 11:31
przez molek13102
nie orientujesz jaki to moga byc koszta ?

PostNapisane: 25 gru 2013, 12:27
przez flywin
ja bym robił remont już taki z prawdziwego zdarzenia ..

czyli remont głowicy tyle ile potrzeba
wymiana pierścieni na tłokach
sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych
ewentualnie wymiana zaworka zwrotnego na pompie olejowej
Części Pierścienie NPR/RIK , uszczelniacze zaworowe OE Mazda lub TAKOMA , uszczelka pod głowicę OE MAZDA panewki gł i korb. NPR/RIK co do uszczelniaczy wałków i wału to też OE MAZDA
itd. ale to pisz najelpiej do smirnoffa z http://www.carspeed.pl bo jak zrobisz na innych częściach to będzie jeszcze gorzej.
co do $ za robote to zależy ale jakoś ok 500,–

PostNapisane: 2 sty 2014, 14:46
przez rubyd96321
Panowie w mojej madzi lewarek od zmiany biegów jest strasznie luźny.Czy to wina słynnych tulejek czy to coś innego?Biegi wchodzą elegancko tylko np na luzie ma zbyt duży zakres odchylenia:)

PostNapisane: 10 sty 2014, 04:39
przez Paweł
Uwaga: Ponieważ zależy nam na przejrzystości forum, dlatego zdecydowaliśmy nieco je uporządkować. Zmieniamy między innymi formułę przyklejonych wątków (opinie i informacje, szybkie pytania). W związku z tym wielka prośba do Was o ograniczenie do minimum ich wykorzystania. Dotychczasowe pytania, spostrzeżenia i dyskusje proszę umieszczać w oddzielnych wątkach – zakładając nowe lub kontynuując istniejące. Ważne, żeby zachować zasadę – jeden problem, jeden wątek.

Osoby, które chcą po prostu niezobowiązująco pogadać zapraszam do działu Moto (rozmowy o motoryzacji) lub Hyde Parku.

Dziękuję za współpracę i pozdrawiam,
Paweł

PostNapisane: 13 sty 2014, 22:26
przez jaaco
Czy kto wie jak rozebrać włącznik tylnej wycieraczki? Tj. obrotowa końcówka na prawym patyku :)

PostNapisane: 13 sty 2014, 22:27
przez pawcio1017
jaaco napisał(a):Czy kto wie jak rozebrać włącznik tylnej wycieraczki? Tj. obrotowa końcówka na prawym patyku :)


Chętnie też bym się dowiedział jeśli to wogóle jest rozbieralne, tyle że u mnie lewa strona – włącznik świateł <oczy>

Re: Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

PostNapisane: 14 sty 2014, 12:56
przez Fryta86
Drogi Prezesie.

Te forum jest dla piękności czy dla użytkowników?

Z tego co obserwuję to ta forma wypowiedzi się tu przyjęła i jest dla wszystkich wygodna i dobra.
Przyznaję rację brak przejrzystości. Jednakże wątek "Szybkie pytania" można by zmienić nazwę na "Szybkie rozmowy" i wszystko będzie pasowało :P

A jeśli nie – to nowy wątek "śmieciowy". Z moich obserwacji wynika że lepiej prowadzić w jednym temacie szybkie wątki w gronie posiadaczy BA/BH niż pisać w dziale Moto lub Hyde Parku gdzie piszą wszyscy.

To że nie jest poukładane nikomu nie przeszkadza. To że niektóre pytania powtarzają się po 10 razy też nikomu nie przeszkadza (chociaż niektórych irytuje co też jest budujące bo uczy niedoświadczonych szukania i postępowania w późniejszych tematach).

Podsumowując – uważam że jeden śmieciowy wątek w dziale BA/BH jest potrzebny.
Możemy zweryfikować to sondą – pod warunkiem zadania odpowiednich pytań.

Ewentualnie można by wymyślić jeszcze jakieś inne rozwiązanie np. wstawienie Shoutbox'a bezpośrednio w dziale BA/BH i tam przeniosą się "śmieciowe" wpisy, a wątek Szybkie pytania zostanie tylko na głębsze problemy. Trzeba coś wymyślić żeby był wilk syty i owca cała – jak już chcecie porządki robić...