Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Przemek323c » 4 gru 2013, 21:05

BP to 1.8 1839 ccm wiec blizej do 1.8 niz do 1.9.
Przemek323c
 

Postprzez Fryta86 » 5 gru 2013, 09:08

Jak sprzedajesz to jest 1.9 ;P a jak ubezpieczasz to 1.8 :)
Nawet mazda różnie pisze w instrukcjach – ja mam niemiecką i tam jest 1.9 wszędzie.
Dlatego denerwuje mnie takie czepialstwo... jak by ta uwaga coś wnosiła ważnego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2010, 11:59
Posty: 118 (1/2)
Skąd: Glajwitz
Auto: :
MAZDA 323F '96 1.8 LPG
MAZDA 323F '98 1.5 PB
FocusPocus 1.8 TDCI

Postprzez lukaszufc » 5 gru 2013, 17:03

Obrazek widzę że mała kłótnia powstała, ale o te drzwi dokładnie mi chodzi
lukaszufc
 

Postprzez rafał88 » 5 gru 2013, 21:51

Jak zwykle z niczego:) no to bd te drzwi pisane bylo od poczatku:) wiadome zawsze ktos musi wystrzelic jak gumka z majtek :P kupuj i montuj.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez duch1604 » 8 gru 2013, 00:42

Witam kolegów!
Brat ma 323f BA z silnikiem 1.5. Chciałbym kupić mu jakas fajna koncówke tłumika. Niestety jestem za granica i nie moge nawet wzrokowo ocenic jaka tam wejdzie. Podoba mi sie cos takiego: http://allegro.pl/buzzer-koncowka-ozdobna-srednica-100mm-zz100x-lodz-i3699193650.html ale nie wiem czy podejdzie. A moze ktos ma cos fajnego i podzieli sie zdjeciem jak to wyglada?
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2012, 21:31
Posty: 133 (0/1)
Skąd: Łapy/Bergen-Norwegia
Auto: Mazda 6 GG – 2.0 MZR-CD, RF7J, 133KM

Postprzez Fryta86 » 9 gru 2013, 20:19

pawcio1017 napisał(a):
Fryta86 napisał(a):Jak sprzedajesz to jest 1.9 ;P a jak ubezpieczasz to 1.8 :)
Nawet mazda różnie pisze w instrukcjach – ja mam niemiecką i tam jest 1.9 wszędzie.
Dlatego denerwuje mnie takie czepialstwo... jak by ta uwaga coś wnosiła ważnego.


W BA nigdy sie nie spotkałem w instrukcji z oznaczeniem 1.9. Co innego w BJ i wnioskuje że właśnie od BJ były drzwwi które znalazł kolega ;)

DE
Obrazek
PL
Obrazek
...ucinam krytykowanie ludzi którzy piszą 1.9 <faja>

________________________________________________________________________
końcówka wydechu – fajna ale może trochę krótkawa – wpisz sobie w google->grafika "mazda 323F BA wydech" itp. widać jakie ludzie mają końcówki... pomysł na prezent fajny :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2010, 11:59
Posty: 118 (1/2)
Skąd: Glajwitz
Auto: :
MAZDA 323F '96 1.8 LPG
MAZDA 323F '98 1.5 PB
FocusPocus 1.8 TDCI

Postprzez Majki88 » 10 gru 2013, 10:10

panowie mam taki problem już od kilku lat że gdy robi się chłodniej od jesieni do wiosny blokuje się wspomaganie jak zostawię koła prosto to rano jak jest zimny silnik i płyny trzeba użyć siły do obrotu kierownicą jak się rozgrzeje to problem znika
płyn wspomagania był wymieniany 3 lata temu przy swapie
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 17:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Przemek323c » 10 gru 2013, 10:13

A przeplukales dobrze uklad ?
Przemek323c
 

Postprzez Marek 161BD081 » 10 gru 2013, 10:22

Sprawdź jeszcze naciąg paska do pompy.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez kinki » 10 gru 2013, 15:41

Marek 161BD081 napisał(a):Sprawdź jeszcze naciąg paska do pompy.

a co to miałoby wspólnego z objawami przy 1 rozruchu ??
jeśli byłby luźny to by piszczał chyba
nie piszę złośliwie, mi to wczoraj też się przydarzyło i myślałem że to mi się wydawało bo zaspany jestem ;)
ale widzę że nie tylko ja tak mam
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 22:08
Posty: 6076 (447/183)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez Marek 161BD081 » 10 gru 2013, 17:21

kinki – piszę tak bo tego typu objaw miałem kiedyś w X9
Ciężko było ruszyć kierownicą tylko pierwszy raz a później bylo już ok.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Przemek323c » 10 gru 2013, 17:39

Czasem uslizg jest taki ze nie piszczy a jednak moc przekazywana z walu bardzo spada.
Przemek323c
 

Postprzez kinki » 10 gru 2013, 18:17

to może chodzi o zbyt mocno naciągnięty i podczas mrozu przy pierwszym rozruchu pasek nie łapie trakcji ?? <co?>
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 22:08
Posty: 6076 (447/183)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez Marek 161BD081 » 10 gru 2013, 18:45

Raczej zbyt mocno napięty nie będzie się ślizgać ale za to żywotność jego i łożysk zasadniczo spadnie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez rafał88 » 12 gru 2013, 15:13

Mam delikutasny problem ze stacyjka, a mianowicie nie wraca sama z pozycji start. Jak ktos ogar co i jak tam jest, zeby to zrobic i zeby hulalo niech pisze:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Przemek323c » 12 gru 2013, 16:27

Skoro wracala to pewnie jest jakis mechanizm "sprezynowy".
Przemek323c
 

Postprzez rafał88 » 12 gru 2013, 18:43

No prztykneło cos i juz nie wraca, jutro sie tym zajme bo kurna rozrusznik mozna rozwalic jak sie zapomni:)

Dopisano 13 gru 2013, 18:10:

Chetmnych do pomocy brak,... jak sobie czlowiek sam nie luknie to niema,ehh:/ szkoda ze taka bida sie robi w tym dziale.. wiem co padlo :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Dager323f » 14 gru 2013, 09:51

Witam wszystkich użytkowników. Mam takie pytanie. Jak bezpiecznie zdjąć pokrywę świateł wewnętrznych kabiny, bo wczoraj próbowałem ale odpuściłem bo nie chciałem wyrwać całych świateł z dachu?
Dager323f
 

Postprzez Przemek323c » 14 gru 2013, 11:51

Wkladasz plaski srubokret i odskakuje,
Przemek323c
 

Postprzez zeusik » 15 gru 2013, 17:17

Witam!
Pekl mi pasek alternatora (ten wewnetrzny). Czy wymiana jest dosc trudna? Jakiego rozmiaru klucze sa potrzebne? Najpierw musze odkrecic pompe wspomagania a potem alternator i zakladac pasek?
Kto moze powiedziec jak to wymienic i czy jest dosc prosto? I druga sprawa czym odtluscic kola pasowe?

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 21:34
Posty: 271
Skąd: Łapy
Auto: 323f 96' :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323