Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Przemek323c » 15 gru 2013, 17:34

Chyba nawet jest o tym fotorelacja, poszukaj.
Przemek323c
 

Postprzez molek13102 » 20 gru 2013, 16:32

Witam
Mam problem z Moja Madzia chodzi dokładnie o elektrykę , nie działa mi centralny zamek , tylna wycieraczka, podczas naciśnięcia pedała hamulca załączają mi sie światła pozycyjne , tez podświetla mi się licznik wtedy , nie wiem można to wina jakieś bezpiecznika lub inna pierdoła . Mozę ktoś miał podobny problem jeśli nikt nie wiem , to bd musiał jechać do elektryka jakiegoś. Mazda 323f 2.0 V6
Początkujący
 
Od: 8 lip 2013, 21:39
Posty: 27
Skąd: radom
Auto: Mazda 323f 2.0 V6

Postprzez Przemek323c » 20 gru 2013, 18:08

Stop ci sie czasem caly czas nie swieci ?
Przemek323c
 

Postprzez Marek 161BD081 » 20 gru 2013, 22:56

molek13102 – sprawdź umasienie tylnych lamp. Ew. dodaj dodatkowy kabelek na masę tylnych żarówek i powinno być ok :)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez molek13102 » 20 gru 2013, 23:45

kolego to może byc właśnie to jutro juz zobaczę , bo wlasnie ostatnio lampe [jaka?] wymieniłem i moglem cos uszkodzić > Dzieki kolego wielkie
Początkujący
 
Od: 8 lip 2013, 21:39
Posty: 27
Skąd: radom
Auto: Mazda 323f 2.0 V6

Postprzez Malutki 1974 » 22 gru 2013, 16:44

Witam, mam problem z moją mazdą 323f silnik 1.8 DOHC. Mianowicie zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z metalowego przewodu, który biegnie pod kolektorem wydechowym – rdza zrobiła swoje i przewód najwyraźniej przegnił i cieknie. Czy ktos orientuje się gdzie można kupić taki przewód. Nowego nie znalazłem a używanego na allegro tez nie mogę namierzyć. Czy można go samodzielnie wymienić? Z góry dziękuję za pomoc.
Początkujący
 
Od: 22 gru 2013, 16:35
Posty: 4
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC, 1997

Postprzez Przemek323c » 22 gru 2013, 16:51

Mozna wymienic. W gre wchodzi raczej tylko uzywka, ewentualnie samodzielne rzezbienie.
Przemek323c
 

Postprzez Malutki 1974 » 22 gru 2013, 16:53

Sęk w tym że nawet używkę ciężko znaleźć, będę musiał chyba pojeździć po szrotach w okolicy,
Początkujący
 
Od: 22 gru 2013, 16:35
Posty: 4
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC, 1997

Postprzez Malutki 1974 » 23 gru 2013, 12:50

schemat.jpg
Witam ponownie, rurka już do mnie jedzie i to nowa zamówiona w carspeed. Mam tylko pytanie czy ktoś orientuje się jakie wymiary posiada oring który jest na łączeniu tejże rurki z króćcem pompy wody, numer oryginału to E30115287? Chciałbym dopasować jakiś zamiennik. Na załączonym schemacie to numer 15-287.
Początkujący
 
Od: 22 gru 2013, 16:35
Posty: 4
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC, 1997

Postprzez Przemek323c » 23 gru 2013, 13:05

A nie mozesz pojsc ze stara i czegos dobrac ?
Przemek323c
 

Postprzez Malutki 1974 » 23 gru 2013, 13:11

Oczywiście że mogę, ale najpierw musiałbym ją wymontować. Myślałem że ktoś może ma wiedzę jakie wymiary ma ten oring i obeszło by się bez demontażu, zwłaszcza że rurka dojedzie po świętach a oring mógłbym zakupić już teraz i po świętach spokojnie zabrać się za wymianę posiadając wszystkie potrzebne części.
Początkujący
 
Od: 22 gru 2013, 16:35
Posty: 4
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC, 1997

Postprzez molek13102 » 24 gru 2013, 19:38

Witam ja opisywałem ten problem , ale powtórzę . Mam mazdę 323f 2.0 v6 mam taki poważny problem ubywa mi płyn chłodniczy i olej w silniku dość znacznie widoczny jest ten ubytek na dodatek dość mocno dymi jak jest ciepły na zimnym silniki znikome ślady są a na ciepłym bardziej widoczne , zauważyłem jeszcze ze czasem trzyma mi wysokie obroty od 1500 do 2000 a czasem spada normalnie do 900 > Nie widać wycieków pod samochodem jak stoję , jedynie gdzie widać olej po stronie rozrządu . Mozę ma ktoś pomysł co mu dolega wydaje mi się ze Moja Madzia już się robi słabsza chodź ma przejechane prawie 350 000 Tys ale wcześniej była mocna a teraz już nie jest tak dobrze z przyspieszeniem
Początkujący
 
Od: 8 lip 2013, 21:39
Posty: 27
Skąd: radom
Auto: Mazda 323f 2.0 V6

Postprzez flywin » 25 gru 2013, 09:38

brak kompresji, wywaliło uszczelkę pod głowicami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 19:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez molek13102 » 25 gru 2013, 10:31

nie orientujesz jaki to moga byc koszta ?
Początkujący
 
Od: 8 lip 2013, 21:39
Posty: 27
Skąd: radom
Auto: Mazda 323f 2.0 V6

Postprzez flywin » 25 gru 2013, 11:27

ja bym robił remont już taki z prawdziwego zdarzenia ..

czyli remont głowicy tyle ile potrzeba
wymiana pierścieni na tłokach
sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych
ewentualnie wymiana zaworka zwrotnego na pompie olejowej
Części Pierścienie NPR/RIK , uszczelniacze zaworowe OE Mazda lub TAKOMA , uszczelka pod głowicę OE MAZDA panewki gł i korb. NPR/RIK co do uszczelniaczy wałków i wału to też OE MAZDA
itd. ale to pisz najelpiej do smirnoffa z http://www.carspeed.pl bo jak zrobisz na innych częściach to będzie jeszcze gorzej.
co do $ za robote to zależy ale jakoś ok 500,–
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 19:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez rubyd96321 » 2 sty 2014, 13:46

Panowie w mojej madzi lewarek od zmiany biegów jest strasznie luźny.Czy to wina słynnych tulejek czy to coś innego?Biegi wchodzą elegancko tylko np na luzie ma zbyt duży zakres odchylenia:)
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2013, 14:30
Posty: 80
Skąd: Okolice Leżajska
Auto: Mazda 323F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869

Postprzez Paweł » 10 sty 2014, 03:39

Uwaga: Ponieważ zależy nam na przejrzystości forum, dlatego zdecydowaliśmy nieco je uporządkować. Zmieniamy między innymi formułę przyklejonych wątków (opinie i informacje, szybkie pytania). W związku z tym wielka prośba do Was o ograniczenie do minimum ich wykorzystania. Dotychczasowe pytania, spostrzeżenia i dyskusje proszę umieszczać w oddzielnych wątkach – zakładając nowe lub kontynuując istniejące. Ważne, żeby zachować zasadę – jeden problem, jeden wątek.

Osoby, które chcą po prostu niezobowiązująco pogadać zapraszam do działu Moto (rozmowy o motoryzacji) lub Hyde Parku.

Dziękuję za współpracę i pozdrawiam,
Paweł
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez jaaco » 13 sty 2014, 21:26

Czy kto wie jak rozebrać włącznik tylnej wycieraczki? Tj. obrotowa końcówka na prawym patyku :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez pawcio1017 » 13 sty 2014, 21:27

jaaco napisał(a):Czy kto wie jak rozebrać włącznik tylnej wycieraczki? Tj. obrotowa końcówka na prawym patyku :)


Chętnie też bym się dowiedział jeśli to wogóle jest rozbieralne, tyle że u mnie lewa strona – włącznik świateł <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 11:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez Fryta86 » 14 sty 2014, 11:56

Drogi Prezesie.

Te forum jest dla piękności czy dla użytkowników?

Z tego co obserwuję to ta forma wypowiedzi się tu przyjęła i jest dla wszystkich wygodna i dobra.
Przyznaję rację brak przejrzystości. Jednakże wątek "Szybkie pytania" można by zmienić nazwę na "Szybkie rozmowy" i wszystko będzie pasowało :P

A jeśli nie – to nowy wątek "śmieciowy". Z moich obserwacji wynika że lepiej prowadzić w jednym temacie szybkie wątki w gronie posiadaczy BA/BH niż pisać w dziale Moto lub Hyde Parku gdzie piszą wszyscy.

To że nie jest poukładane nikomu nie przeszkadza. To że niektóre pytania powtarzają się po 10 razy też nikomu nie przeszkadza (chociaż niektórych irytuje co też jest budujące bo uczy niedoświadczonych szukania i postępowania w późniejszych tematach).

Podsumowując – uważam że jeden śmieciowy wątek w dziale BA/BH jest potrzebny.
Możemy zweryfikować to sondą – pod warunkiem zadania odpowiednich pytań.

Ewentualnie można by wymyślić jeszcze jakieś inne rozwiązanie np. wstawienie Shoutbox'a bezpośrednio w dziale BA/BH i tam przeniosą się "śmieciowe" wpisy, a wątek Szybkie pytania zostanie tylko na głębsze problemy. Trzeba coś wymyślić żeby był wilk syty i owca cała – jak już chcecie porządki robić...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2010, 11:59
Posty: 118 (1/2)
Skąd: Glajwitz
Auto: :
MAZDA 323F '96 1.8 LPG
MAZDA 323F '98 1.5 PB
FocusPocus 1.8 TDCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323