luki_92_92 napisał(a):Inna sprawa – po co komu vmax? wg mnie ważniejsze jest przyspieszenie + jak się auto w zakrętach zachowuje bo co z tego że na prostej polecisz np. 170 jak na lekkich zakrętach będziesz zwalniał do 70 jak niektórzy na naszych trasach, jak jechać to jechać a nie na prostej szpan a na zakrętach cykor
Bo proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców
![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
Powinien być jakiś zapis w regulaminie żeby nie podjudzać do kłótni pisaniem że Z5 pojedzie 200kph
![język :P](./images/smilies/jezyk1.GIF)
Fabryka podaje że Mazda 323f BA z silnikiem 1.5 ma Vmax 175km/h, wszelkie wartości powyżej powinny zostać udokumentowane
![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
luki_92_92 napisał(a):W dużej części od kierowcy zależy jak się jeździ – jeden rozbuja do 190 a inny ledwo 170 osiągnie (wiem po moim aucie mój tata [*] vs wujek, tata jechał ze mną ~195 na gpsie pokazało 189 wtedy a wujek jak jechał to 170 licznikowe i więcej nie chciało iść)
tak btw jaka to już jest różnica przy tych prędkościach? V bieg i gaz do oporu
Jak jechałem do DE to próbowaliśmy sobie Z5 to szło to całkiem do tych 150kph (bo na IV biegu), później dobrze ze jechaliśmy dość daleko bo 500km wgłąb to starczyło miejsca
![hahaha hahaha](./images/smilies/hahaha.gif)