Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Dziękuje akurat mam rozpapraną deskę bo przycisk od tempomatu podpinam
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
primo musisz poluzować śrubę na wale, później paski, pokrywa, osłony na boku, luzujesz napinacz ściągasz pasek 2 lub 1 rolki które są przykręcone do pompy, pompa do wymiany i składasz w odwrotnej kolejności
jak coś tu masz manual do Z5
jak coś tu masz manual do Z5
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Gdzie znajduje się brzęczyk włączonych świateł który włącza się po otwarciu drzwi? Bo u mnie nie brzęczy więc sądzę że może się spalił albo coś nie łączy, czujniki otwarcia drzwi mam sprawne bo światełko w podsufitce się włącza po otwarciu drzwi także brzęczyk chyba zepsuty, ale nawet nie wiem gdzie on się znajduje. Mam 323F BA rocznik 1998 po liftingu, silnik Z5.
Wydaje mi się że znajduje się na tej samej płytce co włącznik oświetlenia stacyjki/zamków drzwi. Tu się tym zajmowali http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=86995 Na płytce jest czarny element (ten największy) którym jest pewnie brzęczyk piezo.
- Od: 30 kwi 2008, 20:20
- Posty: 199
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 6 gg 2.3 lpg
Majki88 napisał(a):Dziękuje akurat mam rozpapraną deskę bo przycisk od tempomatu podpinam
A gdzie tempomat zorganizowałeś do BA
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
Tutaj masz progi i spoiler z A-SPEC + foto niżej widać dokładkę przedniego zderzaka
A tutaj spoiler tył, dokładka przód i progi z GT
A tutaj spoiler tył, dokładka przód i progi z GT
lesiux napisał(a):założyłem letnie koła, felgi proste, wyważone a powyżej 100km/h czuć wibracje na kierownicy, przy 140 są już dość mocne
jesli na zimowkach problemu nie miales to winy szukaj w letnich kolach
moze byc tak jak Wysol mowi, spadl ci jeden z ciezarkow
To może być wina braku pierścieni centrujących, i po prostu koło nie jest idealnie dopasowane do piasty. Wspomniał mi o tym wulkanizator kiedy zakładał mi aluski bez pierścieni, że może bić powyżej 100km/h
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
- Od: 5 wrz 2010, 11:53
- Posty: 253
- Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
- Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r
A u mnie z kolei jak jade ponad 100 km/h to czasami tak mi zaczyna bić, słychać tylko bicie ale nie czuć go na kierownicy ani siedząc w aucie... Czy to może być wina skończonego przegubu (pęknięta guma już od dłuższego czasu, kapie smar) czy może raczej jakaś krzywa półoś czy coś jeszcze?
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Pierścienie mam w dwóch kołach a dwa mają otwór dopasowany do mazdy, co do ciężarków to wyważałem w weekend i sprawdzałem od razu więc nie mogło nic odpaść. Oprócz kół, jaka może jeszcze być przyczyna?
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości