Ja tam u siebie od paru latek używam olei Lotos'u z bardzo prostego powodu – jak olej jest w jakiejś klasie jakości to on nie może być ani lepszy ani gorszy od oleju tej samej klasy innego producenta.
Więc uważam, że pchanie się w jakiegoś Shell'a, Castrol'a czy tez Mobil'a to tylko niepotrzebne wydanie pieniędzy szczególnie w autku z jakimś tam już większym przebiegiem.
Oleju we wspomaganiu jeśli wszystko chodzi jak trzeba i kolor oleju jest OK to nie zaczepiałbym go.
W skrzyni przyznaję się bez bicia, że jeszcze nie patrzyłem na jakość oleju nie mówiąc już o jego wymianie.

Filtry owszem trzeba wymienić bo i tak nie wiadomo kiedy były wymieniane.
Płyn chłodniczy sobie sprawdź na "zamarzanie" i jak będzie OK to też nie śpiesz się z tym (w poprzednim autku żony jeszcze przez 3 lata eksploatacji miałem zalany płyn z jakim auto przyjechało do kraju).
Zresztą mamy teraz lato a do mrozów jeszcze daleko aby tym się martwić.
Klocki hamulcowe zobaczysz w jakim są stanie jak zdejmiesz koło, sam wówczas ocenisz czy już trzeba wymieniać czy jeszcze może to poczekać. To samo dotyczy tez zużycia tarcz.
Świece zapłonowe to jednak wybierz NGK.
Z tego wszystkiego zapomniałeś dodać najważniejszej rzeczy – rozrząd!
Jeśli faktycznie nie masz gwarancji kiedy był wymieniany to zrób to jak najszybciej przesuwając go na początek listy.
Pozdrawiam!
P.S. ... i uzupełnij profil
