
Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
MA ktoś pojęcie, czy skrzynia od B3 podejdzie pod Z5 ? Znalazłem temat na forum ze zdjęciami, gdzie widać identyczne mocowania, ale może ktoś coś takiegu uskuteczniał i ma pojęcia.
Przerabiał ktoś spryskiwacz tylnej szyby? Beznadziejnie "siura" :/
Przydała by się inna dysza może większe ciśnienie hmmm... Tylko jak to tam wpasować.
No ale może ktoś coś uskuteczniał w tej kwestii albo jakieś pomysły?
Przydała by się inna dysza może większe ciśnienie hmmm... Tylko jak to tam wpasować.
No ale może ktoś coś uskuteczniał w tej kwestii albo jakieś pomysły?

Fryta86 napisał(a):Przerabiał ktoś spryskiwacz tylnej szyby? Beznadziejnie "siura" :/
Przydała by się inna dysza może większe ciśnienie hmmm... Tylko jak to tam wpasować.
No ale może ktoś coś uskuteczniał w tej kwestii albo jakieś pomysły?
Dyszę możesz zmieniać, wiątpię aby coś to zmieniło, pompa jest bardzo malutka....jest ona przy zbiorniczku
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam!!!
Mam straszny problem ze swoja f-ka. Otoz padla mi skrzynia biegow, tj. nie wchodzi mi 3 bieg. Postanowilem wymienic skrzynie, bo ponoc nie oplaca sie jej robic. Kiedy mechanior powiedzial,ze musi i tak wyjac caly silnik i ile to bedzie kosztowalo poszedlem za ciosem i zdecydowalem sie na wymiane i serducha, bo w starym stukal popychacz i polykal olej jak niemowle mleko (1 L na 2 tygodnie). Zakupilem silnik z rzekomym 123-tysiecznym przebiegiem i tu pojawily sie schody. Po prawej stronie stargo silnika jest symbol: BP 05 7 2, a w nowym BP 05 9 2.
Czy ktos ma pojecie co to za oznaczenie??? Sprzedawca twierdzil,ze nie wie, ale ze silnik jest na pewno taki jak w f-ce 1994-1998. Szukalem wszedzie o tych czegos o tych oznaczeniach, ale zonkal..pustki...
Pomozcie kto moze...z gory dzieki.
A tak na marginesie kto z was wymienial silnik i jakie dodatkowe koszty poniosl procz "przekladki", rozrzadu,oleju???
Mam straszny problem ze swoja f-ka. Otoz padla mi skrzynia biegow, tj. nie wchodzi mi 3 bieg. Postanowilem wymienic skrzynie, bo ponoc nie oplaca sie jej robic. Kiedy mechanior powiedzial,ze musi i tak wyjac caly silnik i ile to bedzie kosztowalo poszedlem za ciosem i zdecydowalem sie na wymiane i serducha, bo w starym stukal popychacz i polykal olej jak niemowle mleko (1 L na 2 tygodnie). Zakupilem silnik z rzekomym 123-tysiecznym przebiegiem i tu pojawily sie schody. Po prawej stronie stargo silnika jest symbol: BP 05 7 2, a w nowym BP 05 9 2.
Czy ktos ma pojecie co to za oznaczenie??? Sprzedawca twierdzil,ze nie wie, ale ze silnik jest na pewno taki jak w f-ce 1994-1998. Szukalem wszedzie o tych czegos o tych oznaczeniach, ale zonkal..pustki...
Pomozcie kto moze...z gory dzieki.
A tak na marginesie kto z was wymienial silnik i jakie dodatkowe koszty poniosl procz "przekladki", rozrzadu,oleju???
FASTER, HARDER...MAZDA!!!!
- Od: 30 maja 2009, 00:14
- Posty: 11
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 323f 1.8 115 KM
Panowie jest kilka rodzai sprężarek klimatyzacji
chodzi mi dokładnie o rozstaw mocowania do łapy , kupiłem klime z 1,5 mam 1,8 więc kupiłem łapę do 1,8 i tu zonk rozstaw śrub na sprężarce jest inny .Teraz nie wiem co robić czy kupiłem złą łape czy kupić inna sprężarkę tylko czy przewody będą pasować do innej . Moja to Panasonic foty poniżej w linku w jednym z ostatnich postów
viewtopic.php?f=116&t=48270&start=220
viewtopic.php?f=116&t=48270&start=220
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
- Od: 21 cze 2011, 11:33
- Posty: 63
- Skąd: Łaziska Górne
- Auto: 323f 1.8 BP 95r
Wydaje mi się, że nie był tam stosowany tylko jeden rodzaj sprężarek.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ja na twoim miejscu kupił bym jakaś pastę do polerowania ręcznego i sam w domu spróbował jak nie masz całkiem matowego elementu to taka pasta poradzi sobie z tym. No i zawsze jakiś pieniądz zostanie w kieszeni.
- Od: 9 maja 2010, 13:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Jedz do Katowic na Mikołowską do Sonaxa pokaż mu tam co ci się dzieję i on ci już da preparat do samodzielnego polerowania do matowych lakierów
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
- Od: 21 cze 2011, 11:33
- Posty: 63
- Skąd: Łaziska Górne
- Auto: 323f 1.8 BP 95r
pucha napisał(a):Koledzy mam pewne pytanko. Szukam i szukam i nigdzie nie mogę znaleźć ramek alu. na zegary do mojej Madzi 323F BA w wersji poliftowej ;( Niby tu co jest >http://allegro.pl/aluminiowe-ramki-na-zegary-mazda-323-f-ba-323-c-i2325888182.html, ale sam nie wiem czy to będzie pasować... Może ktoś kupował do wersji poliftowej takowe ramki? I od razu narzuca się pytanie... jak je zamontować?!
Ja mam te już ze 3 lata http://www.didotuning.pl/323ba-626gf-ob ... 39_133_134 , montaż jeszcze prostszy, bo zaginasz od tyłu delikatnie i cała filozofia
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość