Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???
Jak wg. Was powinno się jechać by osiągnąć najlepsze przyspieszenie. Do max momentu obrotowego, czy tak żeby znalazł się w nim silnik po wrzuceniu kolejnego biegu..
U mnie na każdym biegu jak przeciągnę do ok 5 tys obr. to kolejny wchodzi w okolicach 4tys obr. i przyspiesza najszybciej.
U mnie na każdym biegu jak przeciągnę do ok 5 tys obr. to kolejny wchodzi w okolicach 4tys obr. i przyspiesza najszybciej.
Mazda sprzedana...
- Od: 4 mar 2008, 11:06
- Posty: 83
- Skąd: Grójec
- Auto: Mitsubishi Eclipse GS
Moim zdaniem tak żeby silnik znalazł się w maksymalnym momencie po wrzuceniu następnego biegu,u mnie teoretycznie jest przy 4000 tyś i zauważyłem że najlepiej się zaczyna zbierać od tych obrotów a górny moment mocy jest dalej przesunięty więc moge go śmiało ciągnąć do ok 6000 obr na dwójce,na kolejnych biegach już zmniejszam maksymalne obroty bo trudniej mu je osiągać i nie ma sensu piłować silnika
- Od: 10 maja 2008, 15:51
- Posty: 243
- Skąd: Siedlce
- Auto: Golf IV 2.3 V5
Dorzucił bym do tego porównania 2.0 FS z BJ'ki, które propably dostałoby baty od wszystkich wcześniej wymienionych, bo fabrycznie ma 9,3 do setki.
Jakoś tak dziwnie, że co nowsza Mazda to wolniejsza
W sumie ciekawa kwestia, można by ot sprawdzić na jakimś zlocie ogólnopolskim, byłby spory wybór w autkach.
Jakoś tak dziwnie, że co nowsza Mazda to wolniejsza

W sumie ciekawa kwestia, można by ot sprawdzić na jakimś zlocie ogólnopolskim, byłby spory wybór w autkach.
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
Jacek176 napisał(a):pawlak32 napisał(a):
.
Poczekaj jak skończe remont swojego silnika to moge sie zmierzyć z każdym BA
heheh tylko ze ty juz robisz pewnie 2 raz remont silnika a v6 sa silnikami wytrzymalymi praktycznie na wszysko i nie wyzylowanymi czyli wstawisz jakis dolot, kompletny wydech wraz z kolektorami i gs-a nie ma, nie mowie o innych modach
- Od: 6 gru 2010, 15:45
- Posty: 54
- Auto: 323F 2.0 V6 24V
lspadlo napisał(a):heheh tylko ze ty juz robisz pewnie 2 raz remont silnika
Drugi remont silnika nie robie dlatego że BP jest mało wytrzymały tylko dlatego że pierwszy był źle zrobiony. Można powiedzieć, że w tuningu wolnossącego BP jestem pionierem w Polsce bo nikt tego wcześniej nie robił, a przynajmniej ja nie słyszałem.
lspadlo napisał(a):a v6 sa silnikami wytrzymalymi praktycznie na wszysko
To znaczy na co?
lspadlo napisał(a): i nie wyzylowanymi
i nie wypluwającymi więcej niż 130KM na hamowni
lspadlo napisał(a):czyli wstawisz jakis dolot, kompletny wydech wraz z kolektorami i gs-a nie ma, nie mowie o innych modach
Jak ja kocham te teksty "...wystarczy tylko..."

...wystarczy tylko wstawić silnik odrzutowy i nikt nie podskoczy

- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
http://www.youtube.com/watch?v=0HZjw1Nz ... re=related
bez komentarza
bez komentarza
A na samochodach wcale się nie znam.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=63761
- Od: 16 lip 2008, 20:07
- Posty: 60
- Skąd: ŁÓDŹ
- Auto: 323F (BA) '98
Gdzieś czytałem żę wg danych producenta BA V6 144KM ma te same przyśpieszenie do setki co Ba 1,8 115KM więc jak by to była prawda do szaleństw w mieście wystarczylo by 1,8 bo podejrzewam że do 200km/h to już 1,8 wymięka z 2,0
- Od: 15 kwi 2008, 11:43
- Posty: 34
- Skąd: Malbork
- Auto: Mazda 323 F BA 1,5
Gdzieś czytałem żę wg danych producenta BA V6 144KM ma te same przyśpieszenie do setki co Ba 1,8 115KM
to żle czytałeś
Mazda 323f 1.8i 16V
Pojemność skokowa: 1840 ccm
Moc maksymalna: 114 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 16
Maksymalny moment obrotowy: 157 Nm przy 4000 obr./min.
Wymiary:425x170x136
Poj. bagażnika: 346 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 sek.
V maksymalna: 191 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 55 l
Masa własna: 1115 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,0 l
Mazda 323F 2.0i V6 24V
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 144 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Wymiary: 425x170x136 – 323F
Poj. bagażnika: 346 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,4 sek.
V maksymalna: 213 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 55 l
Masa własna: 1210 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1740 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,9 l
http://www.mazdaspeed.pl/web/mazda/mazd ... 23_ba_tech
to żle czytałeś
Mazda 323f 1.8i 16V
Pojemność skokowa: 1840 ccm
Moc maksymalna: 114 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 16
Maksymalny moment obrotowy: 157 Nm przy 4000 obr./min.
Wymiary:425x170x136
Poj. bagażnika: 346 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 sek.
V maksymalna: 191 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 55 l
Masa własna: 1115 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,0 l
Mazda 323F 2.0i V6 24V
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 144 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Wymiary: 425x170x136 – 323F
Poj. bagażnika: 346 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,4 sek.
V maksymalna: 213 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 55 l
Masa własna: 1210 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1740 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,9 l
http://www.mazdaspeed.pl/web/mazda/mazd ... 23_ba_tech
www.BBTel.pl
hehe no ja dałem rade 210 km/h po czym madzia wygląda jak wygląda 
- Od: 3 mar 2008, 12:45
- Posty: 167
- Skąd: Lubin
- Auto: ______________
ja dałem rade 210 ale drogi zabrakło;]no i ten mój dolot;(
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Xtreme3 napisał(a):Ja mogę powiedzieć tyle ze od 323 BG GT(nie Fki) każda 2.0 dostaje sprawdzone w borsku:D
ojj tam 0,1 sekundy a i tak w finale byłem szybszy
abdul napisał(a):Gdzieś czytałem żę wg danych producenta BA V6 144KM ma te same przyśpieszenie do setki co Ba 1,8 115KM
to żle czytałeś
Mazda 323f 1.8i 16V
Pojemność skokowa: 1840 ccm
Moc maksymalna: 114 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 16
Maksymalny moment obrotowy: 157 Nm przy 4000 obr./min.
Wymiary:425x170x136
Poj. bagażnika: 346 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 sek.
V maksymalna: 191 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 55 l
Masa własna: 1115 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,0 l
Mazda 323F 2.0i V6 24V
Pojemność skokowa: 1995 ccm
Moc maksymalna: 144 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 5000 obr./min.
Wymiary: 425x170x136 – 323F
Poj. bagażnika: 346 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,4 sek.
V maksymalna: 213 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 55 l
Masa własna: 1210 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1740 kg
Średnie zużycie paliwa: 8,9 l
http://www.mazdaspeed.pl/web/mazda/mazd ... 23_ba_tech
o to właśnie mi chodziło do setki 9,7 i 9,4 to mialem na mysli że maja takie same osiągi chyba nie bedziemy sie klucic o 0,3 sekundy
- Od: 15 kwi 2008, 11:43
- Posty: 34
- Skąd: Malbork
- Auto: Mazda 323 F BA 1,5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość