Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

Mazda 323 1994–1998

Postprzez maciekkm » 24 lis 2008, 20:50

Hmm bardzo jestem ciekaw jaki czas robi moja mazda 0-100km/h ale niestety nie mam g-techa.
Wiem tyle ze ostatnio bez najmniejszych problemow lyknalem 323f BG raczej 1.6 (bo 1.8 by mnie zjadla) a chlopak wyciska siodme poty z auta.Dodam ze kola to 215/40 R16 Mysle ze nie zle biorac pod uwage ze bg 1.6 ma lepsze czasy niz ba 1.5
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie :)
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2007, 15:02
Posty: 109
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.

Postprzez Tazz » 24 lis 2008, 21:18

Wracałem w 3 osoby z Polski do UK i na autrostadzie w Niemczech jechałem 120 mil(ok 200km.)Było bardzo fajnie .Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 lip 2008, 20:41
Posty: 6
Skąd: BOURNEMOUTH
Auto: Mazda 323f 1.8l automat 1997r

Postprzez Xenocyd » 24 lis 2008, 21:40

maciekkm napisał(a):Wiem tyle ze ostatnio bez najmniejszych problemow lyknalem 323f BG raczej 1.6

To chyba konkretnie byla zajechana ta efka :( w Borsku zadno Z5 nie mialo za bardzo startu z B6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez maciekkm » 24 lis 2008, 21:49

Xenocyd troszke dlubalem przy swojej,myslisz ze urwalem 1 sek??Podobno farciarz kreci czasy z5 w granicach 10s
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie :)
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2007, 15:02
Posty: 109
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.

Postprzez konrad278 » 24 lis 2008, 21:58

heh jeszcze w lato mój Vmax wynosił (z problemami od 170 )185 km/h a dziś to 210 km/h bez problemu i jeszcze ciągła ale drogi zabrakło dodam tylko tyle że NIC nie robiłem po prostu z dniem kiedy zrobiło sie zimno auto idzie jak pocisk!!Mam stożek i jest on umieszczony od razu za przepływką(obok silnika)ciepło z silnika + z wentyla idzie prosto do niego;(( foty na moim koncie są)Musze go dać na dół bo tak być nie może:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez soul » 24 lis 2008, 22:36

konrad278 napisał(a):Mam stożek i jest on umieszczony od razu za przepływką


gratulacje w zabijaniu osiągów auta :D nie ma to jak modyfikacja auta :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez konrad278 » 24 lis 2008, 22:50

to założył poprzedni własciciel i na wiosne wielka przebudowa:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez maciekkm » 24 lis 2008, 23:08

konrad278 zrob tak jak ja mam,pod zderzakiem w miejscu oryginalnego dolotu i odseparowane mata termiczna od komory silnika.Jest naprawde super
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie :)
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2007, 15:02
Posty: 109
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.

Postprzez konrad278 » 24 lis 2008, 23:12

moze jakieś zdjęcia??Dało by rade??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez maciekkm » 24 lis 2008, 23:19

konrad278 kliknij w moj link do dzialu nasze mazdy tam jest zdjecie silnika
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie :)
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2007, 15:02
Posty: 109
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.

Postprzez Gość » 25 lis 2008, 00:01

soul napisał(a):gratulacje w zabijaniu osiągów auta nie ma to jak modyfikacja auta

kolega z forum Majlo ma stożek k&na założony na przepływce i ganiał z5ki jak chciał na spocie :P
http://pl.youtube.com/watch?v=szR5vYGLB0U kto nie wierzy niech sam zobaczy :D wiśniowa efka BA
ciekawe jakby szła na CAI ;)
Gość
 

Postprzez Artiks » 25 lis 2008, 10:58

Prawie cię pojechał <lol> Może silnik ma dobrze ułożony i w dobrej kondycji, bo stożek za przepływką to fatalne miejsce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Gość » 25 lis 2008, 17:47

Artiks napisał(a):Prawie cię pojechał
żebyś wiedzał <lol> tak to jest jak się ma za dużo mocy, później są problemy z trakcją hahaha
co do stożków to lepiej kupić boxa mniej roboty a efekty są :) koniec OT
Gość
 

Postprzez coolgostek » 25 lis 2008, 19:51

A co powiecie na taki montaż stożka:
Przepływka- obudowa od filtra- stożek(już z dala od silnika)...
Mazda sprzedana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 11:06
Posty: 83
Skąd: Grójec
Auto: Mitsubishi Eclipse GS

Postprzez soul » 25 lis 2008, 20:09

coolgostek, mialem tak zrobione, bedzie Ci obudowa filtra beznadziejnie buczec a samego stozka nie bedzie slychac..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez coolgostek » 25 lis 2008, 20:16

soul napisał(a):bedzie Ci obudowa filtra beznadziejnie buczec a samego stozka nie bedzie slychac..

tj.. już mam tak założone od pół roku.. chodzi mi o możliwe zawirowania- a co za tym idzie straty..?
Jeżeli chodzi o dźwięk to jest ok. Dodam że katalizatora nie wycinałem.
Mazda sprzedana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 11:06
Posty: 83
Skąd: Grójec
Auto: Mitsubishi Eclipse GS

Postprzez grabu122 » 26 lis 2008, 19:31

.....na 4biegu... jedna wskazówka równiutko na 6500tys. obr./min., a druga równiutko na 160km/h, płaska droga, standardowe opony 175/70R13 i przyznam, że po "żyłowaniu" na czwórce spodziewałem sie więcej, ale może dla tego, że jezdziłem wcześniej autem z zupełnie inaczej zestopniowaną skrzynią, w przypadku Madzi zawiodłem szczególnie jeśli chodzi o Vmax na 2 i 3 biegu. 1,5 16V wysokoobrotowy silnik żeby miał problemy z osiągnieciem na dwójce licznikowych 100km/h, to troche dziwne.
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez Bartg » 26 lis 2008, 21:32

Bez sensu jest miec dlugie biegi na tyle, zeby osiagac 110-120 kmh na drugim biegu przy silniku 1.5 ( zwlaszcza 16v kiedy sie kiepsko zbiera ponizej 4000 )– tracisz duzo na przyspieszeniu i elastycznosci ( bo wtedy np 4 bieg masz do 180 :| )
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez grabu122 » 26 lis 2008, 22:54

..... to fakt poniżej 3,5 -4tys. nie dzieje się prawie nic :) te moje odczucia spowodowane są tym, że zawsze jezdziłem autami z głowicą 8V (OPEL) które płynniej rozwijały moc.
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez maciekkm » 27 lis 2008, 11:24

Bartg napisał(a):Bez sensu jest miec dlugie biegi na tyle, zeby osiagac 110-120 kmh na drugim biegu przy silniku 1.5 ( zwlaszcza 16v kiedy sie kiepsko zbiera ponizej 4000 )– tracisz duzo na przyspieszeniu i elastycznosci ( bo wtedy np 4 bieg masz do 180 :| )

Swiete slowa <spoko>
Moja Madzia: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight= Komentujcie :)
Update str.1----> filmik 0-100km/h
0-100km/h 10,4s 1/4 mili 17,5s by G-TECH
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2007, 15:02
Posty: 109
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda 323f BA 1.5DOHC 1997r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323