
Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Jak już, to górna 

- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
arafal21 napisał(a):Prosilbym o wypowiedz ludzi ktorzy sprzedaja efki. PO co pchac tyle roboty kasy i wogole a pozniej pchnac madzie jakiemus gowniarzowi ktory ja rozpier na zakrecie czy jadac w czolo??? a szczegolnie z KL-DE
Rozumiem ,że o mnie mówisz
-
Fasola
Fasola napisał(a):arafal21 napisał(a):Prosilbym o wypowiedz ludzi ktorzy sprzedaja efki. PO co pchac tyle roboty kasy i wogole a pozniej pchnac madzie jakiemus gowniarzowi ktory ja rozpier na zakrecie czy jadac w czolo??? a szczegolnie z KL-DE
Rozumiem ,że o mnie mówisz
Niee;) znalzlem chyba 3 mazdy ba na sprzedaz po swapie...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Hehe:) no fakt. mam nadzieje ze jej nie pchniesz idiocie, w sumie sam moze i nie mam za wiele lat ale swoje wiem(nie sugerowac sie nickiem
) autko jest zaje...e 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
apocalips napisał(a):Czy ktoś z was może przewoził nasza mazdą plazmę 42 " ? wejdzie karton za przednie siedzenia ?
Myślę ze wejdzie b]ez większego problemu, zawsze można wkładać przez bagażnika lub po prostu złożyć kanapę ;p
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Wejdzie
Ostatnio szwagrowi wiozłem 42" za siedzeniami

Ostatnio szwagrowi wiozłem 42" za siedzeniami

- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Witam
Mam Mazdę 323f 2.0 V6
I mam taki problem że nie chce mi odpalić normalnie kręci rozrusznik paliwo podaje bo czuć z tłumika
Najdziwniejsze że wszystko było ok wczoraj zrobiłem jakieś 200km o 23 wróciłem do domu bez żadnych problemów, a dzisiaj siadam i nie chce gadać
POMÓŻCIE
Mam Mazdę 323f 2.0 V6
I mam taki problem że nie chce mi odpalić normalnie kręci rozrusznik paliwo podaje bo czuć z tłumika
Najdziwniejsze że wszystko było ok wczoraj zrobiłem jakieś 200km o 23 wróciłem do domu bez żadnych problemów, a dzisiaj siadam i nie chce gadać
POMÓŻCIE
- Od: 10 lip 2011, 19:59
- Posty: 80
- Skąd: Sobibór
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 GT B+LPG
Ale tak z dnia na dzień nigdy wcześniej nie maiłem problemów z odpalaniem zawsze za pierwszym gadał
- Od: 10 lip 2011, 19:59
- Posty: 80
- Skąd: Sobibór
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 GT B+LPG
michalszarpak napisał(a):Ale tak z dnia na dzień nigdy wcześniej nie maiłem problemów z odpalaniem zawsze za pierwszym gadał
Fasola napisał(a):Może przyszła pora na aparat zapłonowy.

- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
A jeśli to aparat to czy dostanę go w sklepie od ręki i czy sam sobie poradzę z wymianą?
- Od: 10 lip 2011, 19:59
- Posty: 80
- Skąd: Sobibór
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 GT B+LPG
michalszarpak napisał(a):czy dostanę go w sklepie od ręk
Ta.....maja w serwisie na półce 50 takich
Najpierw elektryk i diagnoza – potem wydatki. Szukaj na allegro, Ja niestety nie mam.
-
Fasola
Michał – obejżyj świece (zapewne będą mokre) i przy okazji sprawdź czy w ogóle masz iskrę.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie ma iskry na świecach, a i sory za to pytanie o koszt aparatu czasami coś głupiego palnę
Czy aby odczytać błędy w mojej Madzi potrzebny mi jest "tester diodowy"?
Podłączyłem styki GND i TEN do siebie odczekałem 30s i nic, bo z tego co zrozumiałem w poście o kodach błędów posiadam kontrolkę MIL Którą jest u mnie ABS i ona powinna pokazać błędy

Czy aby odczytać błędy w mojej Madzi potrzebny mi jest "tester diodowy"?
Podłączyłem styki GND i TEN do siebie odczekałem 30s i nic, bo z tego co zrozumiałem w poście o kodach błędów posiadam kontrolkę MIL Którą jest u mnie ABS i ona powinna pokazać błędy
- Od: 10 lip 2011, 19:59
- Posty: 80
- Skąd: Sobibór
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 GT B+LPG
michalszarpak napisał(a):posiadam kontrolkę MIL Którą jest u mnie ABS i ona powinna pokazać błędy
To jest kontrolka od ABS a nie MIL
Dlatego aby sprawdzić ew. kody błędów konieczne jest użycie lampki diodowej wpiętej między FEN a B+
Twoje autko jest zbyt stare aby się podłączać z typowym OBD-II bo po prostu nie ma tam takowego.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
No to będę kołował ta diodę
A jak nie ma iskry na świecach to Aparat na 100%Witam
Nie mogę odczytać błędów nagrałem filmik
http://www.youtube.com/watch?v=nD_Ql34eyIw
tylko że w moim zestawie jest rezystor 750 Ohm i nie wiem czy to prawidłowo będzie działało no nic czekam na uwagi
A jak nie ma iskry na świecach to Aparat na 100%Witam
Nie mogę odczytać błędów nagrałem filmik
http://www.youtube.com/watch?v=nD_Ql34eyIw
tylko że w moim zestawie jest rezystor 750 Ohm i nie wiem czy to prawidłowo będzie działało no nic czekam na uwagi
- Od: 10 lip 2011, 19:59
- Posty: 80
- Skąd: Sobibór
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 GT B+LPG
Słuchajcie,
nosidełko od dziecka zniszczyło mi tylny prawy pas bezpieczeństwa. Chciałem kupić używany i wymienić, ale słyszałem że w nowszych autach jest trochę inny system. Mianowicie jak się rozwinie pas do końca to się blokuje i można go już tylko całkowicie schować – po popuszczaniu nie daje się rozwijać. Ma to zastosowanie przy montażu fotelika dziecięcego.
Spotkał się ktoś z Was z czymś takim – bo ja nie
Dlatego pytam bo temat mnie zainteresował jak kupowałem fotelik i teraz jak i tak muszę wymienić pas to mógłbym wymienić na taki z jakiejś nowszej mazdy.
Kiedyś w fieście miałem pas z bety bo oryginalny był za krótki i nie dało się zapiąć nosidełka
nosidełko od dziecka zniszczyło mi tylny prawy pas bezpieczeństwa. Chciałem kupić używany i wymienić, ale słyszałem że w nowszych autach jest trochę inny system. Mianowicie jak się rozwinie pas do końca to się blokuje i można go już tylko całkowicie schować – po popuszczaniu nie daje się rozwijać. Ma to zastosowanie przy montażu fotelika dziecięcego.
Spotkał się ktoś z Was z czymś takim – bo ja nie
Kiedyś w fieście miałem pas z bety bo oryginalny był za krótki i nie dało się zapiąć nosidełka


Miałem taki problem w Premacy 1999rok musiałem rozwinąć cały pas i obwiązywać fotelik, bo jak się trochę schował to już była dupa i nie szło go rozwinąć. Natomiast w 626 2000rok mam już spoko mogę z pasem robić co tylko chce 
-
Fasola
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości