Zbieraj lepiej na wymianę pierścieni a nie na gadżety z Allegro od SS.radomir napisał(a):aha, od czego zacząć, od środka do czyszczenia pierścieni – jakiego, czy odrazu jakiś ceramizer – jaki
Mazda kopci, pare pytań.
Pewnie zalany był jakimś ceramizerem/MotoDoktor'em i po wymianie oleju na nowy (czytaj: bez uszczelniacza), silnik zaczął palić więcej oleju i dawać o tym znać kopceniem. Zwłaszcza na zimnym silniku.
Pytanie pomocnicze: Jaki olej zaaplikowałeś?
Cóż... ceramizer dobra rzecz, ale nie każdemu pomaga. Jeśli jednak pomoże, to faktycznie skutki są zadowalające. Jeżeli chodzi zaś o uszczelniacze, to te akurat są g..no warte. To jak tabletka od bólu głowy. Usuwa ból, ale nie jego przyczynę. Po zmianie oleju problem powraca a nie rzadko się nasila!
Remont? Wyczuj silnik, co jest dokładnie. Jeśli kopci tylko rankiem, to uszczelniacze. Jeśli jednak spala olej nawet podczas jazdy i to nie mało, to również pierścienie olejowe. Im lepiej wyczujesz usterkę, tym mniej Cię ona będzie kosztowała...
Powodzenia
..::GofNet::..
Pytanie pomocnicze: Jaki olej zaaplikowałeś?
Cóż... ceramizer dobra rzecz, ale nie każdemu pomaga. Jeśli jednak pomoże, to faktycznie skutki są zadowalające. Jeżeli chodzi zaś o uszczelniacze, to te akurat są g..no warte. To jak tabletka od bólu głowy. Usuwa ból, ale nie jego przyczynę. Po zmianie oleju problem powraca a nie rzadko się nasila!
Remont? Wyczuj silnik, co jest dokładnie. Jeśli kopci tylko rankiem, to uszczelniacze. Jeśli jednak spala olej nawet podczas jazdy i to nie mało, to również pierścienie olejowe. Im lepiej wyczujesz usterkę, tym mniej Cię ona będzie kosztowała...
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Hehe znam to z autopsji, a mialo być tak pięknieGofNet napisał(a):Pewnie zalany był jakimś ceramizerem/MotoDoktor'em i po wymianie oleju na nowy (czytaj: bez uszczelniacza), silnik zaczął palić więcej oleju i dawać o tym znać kopceniem. Zwłaszcza na zimnym silniku.
. Wkrótce reanimacja Madzi i bedzie 
Japończyki są dobre. Mazdy zwłaszcza, aaaale nie wszystkie... Z5 to jedyna benzyna Mazdy, która jej nie wyszła. Jest jeszcze jeden Diesel, ale to już całkiem inna historia...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Chyba zawory....uszczelniacz nie trzyma kompresji....Pioteq25 napisał(a):jak nie to zostają uszczelniacze
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
dzięki za podpowiedź
, wlałem półsyntetyk 10w40 LIQUI MOLEY, przed kupnem sprawdzałem kompresję, przy niezbyt nagrzanym silniku na 3 cylindrach 10.5, na jednym 10.3 – więc liczyłem się z tym, że silnik najlepsze czasy ma za sobą
kopci tylko rankiem albo tak po 7 – 8 godzinach postoju na powietrzu – po pracy, jak odpalam po godzinie 2, 4 nic nie kopci, pogadam jeszcze ze swoimi specami, a jak z wymianą uszczelniaczy – jakiej marki, i cz trzeba demontować głowicę, jak tak to czy przy okazji nie warto zmienić i pierścieni????????? dzięki za pomoc
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi

- Od: 5 mar 2007, 18:18
- Posty: 104
- Skąd: Poznań
- Auto: 323f 1.5 '96r.
z molibdenem..dobry olej, ale nie lej go po remoncie.radomir napisał(a):liqui moli z SO2
radomir napisał(a):czy przy okazji nie warto zmienić i pierścieni
.GofNet napisał(a):Wyczuj silnik, co jest dokładnie. Jeśli kopci tylko rankiem, to uszczelniacze. Jeśli jednak spala olej nawet podczas jazdy i to nie mało, to również pierścienie olejowe.
Polecane są Takoma, uszczelka pod glowicę i pokrywę zaworów ORI, pierścienie RIK, choć podobno jest ostatnio problem z ich dostaniem.radomir napisał(a):a jak z wymianą uszczelniaczy – jakiej marki
Teraz to pojechałesGofNet napisał(a):Jeśli kopci tylko rankiem, to uszczelniacze.
Zawsze tak dobrze opisujesz a to co to za wpis ? Zaskoczyłes mnie w tej chwili........A szkoda , w GE spisuja sie znakomicie....ArtX napisał(a): RIK, choć podobno jest problem z ich
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
No dobrze, jak kopci wieczorami, to też uszczelniacze, ale maksymalnie do godziny 22. Później jest cisza nocna i nawet Mazdy nie kopcą... 

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Teraz juz lepiejGofNet napisał(a):Później jest cisza nocna i nawet Mazdy nie kopcą...

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
GofNet napisał(a):No dobrze, jak kopci wieczorami, to też uszczelniacze, ale maksymalnie do godziny 22. Później jest cisza nocna i nawet Mazdy nie kopcą..
– przekaże swojej madzi – ma się dostosować
a jak nie to ją z garażu na trzy dni za karę wyrzucę na dwór – niech wie kto rządzi 
Co nas nie zabije to wzmocni, najwyżej portfel mocno odchudzi

- Od: 5 mar 2007, 18:18
- Posty: 104
- Skąd: Poznań
- Auto: 323f 1.5 '96r.
Witam,
mam podobny problem tyle że z Mazdą mx-3 1,6 silnik. Samochod był już u kilku fachowców i każdy radzi kupować nowy silnik...
Samochod mam od około 2 tyg i przy zakupie nie było chmury dymu, która teraz momentami zasłania całą widoczność.. Teraz jeździ jak parowóz normalnie!
Kto sie orientuje i może doradzić na co zwracać uwagę przy zakupie silnika, zeby nie kupowć kota w worku? Dodam, że to jest silnik na dwoch walkach DOHC
mam podobny problem tyle że z Mazdą mx-3 1,6 silnik. Samochod był już u kilku fachowców i każdy radzi kupować nowy silnik...
Kto sie orientuje i może doradzić na co zwracać uwagę przy zakupie silnika, zeby nie kupowć kota w worku? Dodam, że to jest silnik na dwoch walkach DOHC

- Od: 22 lut 2007, 17:22
- Posty: 4
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: Honda Del Sol B16A2 Turbo
powiem tak... byly podejrzenia ze to sonda lambda i tez mi sie tak wydawało, poza tym praca silnika jest nierowna ale to nie to
potem podejrzenia padly na pierscienie albo ze cos z glowica ale facet powiedzial ze sie nie oplaca tego naprawiac, ze lepiej silnik kupowac. Wlasnie tego jestem ciekawa, czy to takie najlepsze rozwiazanie, co sadzicie?
co do oleju to w poniedzialek byl wymieniany olej i sprawdzam codziennie, jest ok. Wiec skad ten dym??
potem podejrzenia padly na pierscienie albo ze cos z glowica ale facet powiedzial ze sie nie oplaca tego naprawiac, ze lepiej silnik kupowac. Wlasnie tego jestem ciekawa, czy to takie najlepsze rozwiazanie, co sadzicie?
co do oleju to w poniedzialek byl wymieniany olej i sprawdzam codziennie, jest ok. Wiec skad ten dym??

- Od: 22 lut 2007, 17:22
- Posty: 4
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: Honda Del Sol B16A2 Turbo
no lambda niebardzo, bo na zimnym jest przez ECU 'olewana'... Może przypala płyn chłodniczy i stąd ta chmura? Sprawdź ponadto rzeczy standardowe – świece, filtry, kable... Przebadaj ECU czy melduje jakieś błędy...

- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości