Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje
A propos wyprzedzania bysiów z beemek. Dane techniczne danymi technicznymi ale jak to autko zasuwa w praktyce? Czy dostaje kopa dopiero przy wyższych obrotach czy jest elastyczne? I przy jakich prędkościach zaczyna się robić głośno?
Co do szukania to jak napisałem daję sobie na to około miesiąca, przez ten czas wiele może się zmienić na rynku ale to nie zmienia faktu że mało jest tych furek na rynku :/
Co do szukania to jak napisałem daję sobie na to około miesiąca, przez ten czas wiele może się zmienić na rynku ale to nie zmienia faktu że mało jest tych furek na rynku :/
- Od: 8 kwi 2007, 12:27
- Posty: 7
- Skąd: Szczecin
Ja mojej szykałem prawie pół roku ale znalazłem i jest cudowna.
A teraz co do części u mnie za pasek na śląsku w salonie Mazdy powiedzieli mi między 1200 – 1400 zależy od cześci z robocizną.
Co do silnika mój ma przejechane 150 tyś i nic się nie dzieje powiem tylko tyle że jeżeli się o ten silniczek dba to nie ma mocnych żeby ci odmówił posłuszeństwa.
Co do elastyczności to idze do przodu cały czas
ale powyżej 3500 tyś obrotów dostaje jeszcze większego kopa przynajmniej u mnie tak jest
ja osobiście ci polecam ten model.
.
A teraz co do części u mnie za pasek na śląsku w salonie Mazdy powiedzieli mi między 1200 – 1400 zależy od cześci z robocizną.
Co do silnika mój ma przejechane 150 tyś i nic się nie dzieje powiem tylko tyle że jeżeli się o ten silniczek dba to nie ma mocnych żeby ci odmówił posłuszeństwa.
Co do elastyczności to idze do przodu cały czas

.
www.BBTel.pl
Przejrzyj rowniez tematy zwiazane z zakupem Mazdy Xedos 6 2.0i V6 – blizniacze konstrukcje mechaniczne. Ogolnie auto nie jest demonem predkosci ze wzgledu na swoja wage, ale aksamitna praca V-ki oraz kilka lansiarskich pomyslow stylistycznych (o tak, szyby bez ramek) do dzisiaj czynia je skutecznym przyciagaczem wzroku. Dobra elastycznosc.
Uwaznie obejrzyj stan V-ki, ewentualnie zastanow sie nad zakupem 0,5 sekundy wolniejszej do setki wersji 1.8. Jej podstawowa wada jest brak tego czegos, co zapewnia V6
=> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7495
Uwaznie obejrzyj stan V-ki, ewentualnie zastanow sie nad zakupem 0,5 sekundy wolniejszej do setki wersji 1.8. Jej podstawowa wada jest brak tego czegos, co zapewnia V6
=> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7495
Globy napisał(a):ewentualnie zastanow sie nad zakupem 0,5 sekundy wolniejszej do setki wersji 1.8.
trzeba to będzie na jakimś zlocie zweryfikować:)
Jak się trafi z silniczkiem w dobrym stanie to rozważam jeszcze opcje tuningu
144HP to troche mało
Widziałem na youtube filmik z przyspieszeniem 60-200km/h i wyglądało to całkiem nieźle. Ogólnie gdyby mi chodziło tylko i wyłącznie o osiągi to bym wciągnął calibre turbo która waży koło 1200kg a ma 204 HP
Robi wrażenie, tyle że to opel i auto dresa jednocześnie. Wole sobie podrasować Madzie i nie wstydzić się jak mnie znajomi zobaczą, no i karczycho mam za małe
Chyba sobie od niemiaszków ściągnę, przy odrobinie szczęścia nie będzie dopierdzielona 
- Od: 8 kwi 2007, 12:27
- Posty: 7
- Skąd: Szczecin
DymeK napisał(a):ile pali taka madzia na trasie przy srednniej predkosci 110
niedużo – ja jak jechałem nad morze leciałem 130-140 miejscami 200;) i spaliła mi 9 litrów:)
Przy 110 myślę, że 8 litrów nawet mniej – kiedyś w wakacje w mieście jeżdżąc spokojnie miałem 8,9/100:)
maciej349
moją madzią poniżej 8,5l / 100 jeszcze nie zszedłem
ale w trasie żadko kiedy jeżdżę
przeważnie jest tak że zanim się dobrze rozgrzeje silnik to już muszę gasić...
a części jak to do japońców, orginały są drogie ale są przecież zamienniki
pozdro
moją madzią poniżej 8,5l / 100 jeszcze nie zszedłem
a części jak to do japońców, orginały są drogie ale są przecież zamienniki
pozdro
-
Gość
Cykliczny? Co ile się spotykacie, gdzie i kiedy w najbliższym czasie?
Wcześniej jeździłem: Nissan Sunny 1.4 `95, Toyota Yaris 1.0 `03,`04,`05, Renault Clio 1.5 DCI `06, VW Passat 1.9 TDI `03, Mazda 323F 1.5`96
- Od: 22 mar 2007, 21:59
- Posty: 101
- Auto: była 323f, BA, 1996,
była 6 GY MZR-CD 2003,
był Xedos 9, 2,5l 2001, automat
jest BMW 3 (E46), 2,0 diesel, 2001,polift, automat
Trapez napisał(a):Jak się trafi z silniczkiem w dobrym stanie to rozważam jeszcze opcje tuningu 144HP to troche mało Widziałem na youtube filmik z przyspieszeniem 60-200km/h i wyglądało to całkiem nieźle. Ogólnie gdyby mi chodziło tylko i wyłącznie o osiągi to bym
Za wiele z tym silnikiem to juz nie zrobisz KF zawsze bedzie KFem na ten temat musialbys pogadac z xXx em on zrobil swapa na Kl-ZE
Pokochalem ja moja madzie
maciej349 napisał(a):ja wlasnie kupilem mazde 323c 1,5 16v ile ona paliczy sa drogie czeaci do niej
Moja najmiej spalila 6,7 l ale to byl cykl mieszany (wiekszosc w trasie). Srednio pali nieco ponad 8l przy normalnej jezdzie.
moje autko: mazda 323c 1.5 96'
- Od: 28 mar 2007, 20:15
- Posty: 13
- Skąd: Opole
- Auto: mazda 323c (BA) Z5 1.5 16v 96'
harry napisał(a):Trapez napisał(a):Jak się trafi z silniczkiem w dobrym stanie to rozważam jeszcze opcje tuningu 144HP to troche mało Widziałem na youtube filmik z przyspieszeniem 60-200km/h i wyglądało to całkiem nieźle. Ogólnie gdyby mi chodziło tylko i wyłącznie o osiągi to bym
Za wiele z tym silnikiem to juz nie zrobisz KF zawsze bedzie KFem na ten temat musialbys pogadac z xXx em on zrobil swapa na Kl-ZE
Mylisz się, pompa paliwa Walbro 255l/h + smt6 + strojenie i KF objeżdza KLki – tak zrobil KALII w swoim Fordzie Probe
Koniec OT
Ostatnio edytowano 28 kwi 2007, 14:07 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
jak w temacie;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości