Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

Mazda 323 1994–1998

Postprzez waldii » 16 mar 2008, 22:39

Jacek176 instalacja nawet najlepsza na swiecie gdy jest zle ustawiona to pali duzo i slabo jedzie.U mnie roznica wynosila ok.1 L/100km a moc mialem jak pisalem wczesniej.Instalacja byla Polska czyli wg fachowcow najlepsza.Zakladal ja gazownik,ktory jest moim dobrym znajomym.Pozyczyl mi kabel do kompa,dwa tygodnie jazdy z lapkiem i takie efekty :D

konczymy ten OT,bo zeszlismy z tematu i to gruuubo
waldii
 

Postprzez Bartg » 17 mar 2008, 01:40

przeszukuje otomoto.pl, gratke.pl, najauto.pl, czasami wroom'a i tradera, a moze macie jakies inne dojscia i pomysly??

Jedz do niemiec/holandii/szwajcarii i sprowadz, albo pojedz z kims kto sie zna, stracisz tygodnie na przegladaniu szrotu i duza szansa ze nic nie znajdziesz. Gaz jest jaki jest, jak kogos nie stac na benzyne niech kupi CC 900 albo jezdzi tramwajem, uwielbiam teksty "zaloz gaz, tylko 4k a jaka oszczednosc" – odloz sobie te 4k za instalacje do sejfu i bierz z tego na benzyne. Oczywiscie da sie gaz wyregulowac zeby chodzil podobnie lub minimalnie lepiej niz benzyna modyfikujac dawki gazu i powietrza, ale to samo mozna sobie zrobic przy benzynie i nie jest to "przekrecanie srobki" tylko duzo roboty + hamownia.
Co do osiagow to moje Z5 mysle ze w ~ 11s by sie zebralo, z Golfem IV 1.6 idzie w miare rowno, ale chodzi zauwazalnie gorzej niz Ax Gt ktory robil ~ 9.5, stad moje przypuszczenia ;] Maks na razie 160, nie bylo miejsca i okazji pojechac szybciej.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez czakol » 17 mar 2008, 01:52

Bartg napisał(a):
przeszukuje otomoto.pl, gratke.pl, najauto.pl, czasami wroom'a i tradera, a moze macie jakies inne dojscia i pomysly??

Jedz do niemiec/holandii/szwajcarii i sprowadz, albo pojedz z kims kto sie zna, stracisz tygodnie na przegladaniu szrotu i duza szansa ze nic nie znajdziesz.

Myslalem o tym ale nie mam kogo zabrac prawde mowiac, szrotu masz na mysli ten szrot, jesli nie pojda belki, wzdluznice czy pozdluznice jak to sie swie to takie auto z checia wezme zrobione

Bartg napisał(a):Gaz jest jaki jest, jak kogos nie stac na benzyne niech kupi CC 900 albo jezdzi tramwajem, uwielbiam teksty "zaloz gaz, tylko 4k a jaka oszczednosc" – odloz sobie te 4k za instalacje do sejfu i bierz z tego na benzyne.
CC 900... smieszne, tramwajem ciezko, najprawdopodbniej pojde na zaoki do poznania a mieszkam 120KM temu... wiec najlepszym dla mnie wyjsciem jest kupic auto juz z gazem, szkoda ze w polsce poprostu nie sprzedawali jakis czas mazd, generalnie dopiero w tym roku otwieraja salony czy w przyszlym jakos tak i tych aut jest malo a wiekszosc poprostu sprowadzana
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez Bartg » 17 mar 2008, 11:51

No tylko, ze ogladajac auta w Polsce trafiasz na cale mnostwo aut powypadkowych i nie jestes w stanie ocenic czy ktos lakierowal auto bo mu sie nudzilo, czy pospawal jedno z dwoch.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez czakol » 17 mar 2008, 12:53

...
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez Troll Bagienny » 17 mar 2008, 16:49

pawlak32 napisał(a):Ja mam mugena wiec jest głośniej niż przy zapchanym katku, ale jak jeszcze kat w miare działał to było podobnie... Jakbym zostawił pustą puszke to pewnie byłoby jeszcze głośniej, a jak jest rurka to daje rade, napchałem welny mineralnej i nie jest źle

Ja mam dosyc cichego Ultera, ale nie mam ani kata ani srodkowego. Zamiast tego jest robiony na zamowienie przelot z rury 2.5" :D Niskie obroty sie nie zmienily ale jak sie zalacza 2 vris to jest dosyc pozadne szarpniecie i do samego konca leci duzo lepiej niz serynie :) Glosno oczywiscie jest ale jak bym chcial miec cicho to bym nie ruszal wydechu wogole ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez czakol » 17 mar 2008, 19:26

Globy ktos wyzej napisal ze te dane 9,4s silnika KF to dane z mazdy xedos 6 z tym samym silnikiem, jak to w koncu jest? ;\ Jesli dane sie zgadzaja to jakos te dane mi nie pasuja, bo faktycznie 1.8 jest lzejsza od 2.0 o 100KG jednak ma 30Km wiecej i wiekszy moment, jest to V6 wiec az chce jechac do przudu ojciec ma to powiem ci ze wlancza sobie tempomat i jedziemy... nagle wzniesienie i wiesz co obroty rosna o jakeis 300obrotow, a auto z przodu widac ze odrazu wchodzi redukcja otwierasz szyby a tam "grrrrrrrrrrrrrrrr...." fakt to bylo slabsze autko ale wiesz co mam na mysli, wiec jak jest z tymi czasami do setki 1,8 i 2,0, sprawdzal ktos moze z stoperem, badz na jakims spocie, zlocie???
Ostatnio edytowano 18 mar 2008, 11:27 przez czakol, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez Adaś » 17 mar 2008, 20:52

Konspi napisał(a):Niewiem jak autka kolegów ale moje do 4 tys jest strasznie mułowate powyzej 4 jest szarpniecie cos ala turbo:)

nie turbo tylko VRISy się otwierają
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez marcus_87 » 18 mar 2008, 00:46

Adaś napisał(a):
Konspi napisał(a):Niewiem jak autka kolegów ale moje do 4 tys jest strasznie mułowate powyzej 4 jest szarpniecie cos ala turbo:)

nie turbo tylko VRISy się otwierają

1.8 tez ma cos w tym stylu- vcis. mialem slaby dol, okazalo sie ze wezyk podcisnienia jest ulamany przy ulkadzie, podlaczylem i teraz jest duzo lepiej. jesli ktos szuka wrazen to powyzej 3500 obrotow, nizej na jazde po miescie wystarcza w zupelnosci. ogolnie bardzo fajny silnik, napewno tanszy w utrzymaniu niz v6 a tez jest czym pojechac i bez zadnego problemu wyprzedzic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Postprzez Jacek176 » 18 mar 2008, 10:58

marcus_87 napisał(a):1.8 tez ma cos w tym stylu- vcis. mialem slaby dol, okazalo sie ze wezyk podcisnienia jest ulamany przy ulkadzie, podlaczylem i teraz jest duzo lepiej.

VICS- zmienna pojemność kolektora ssącego. Przy niskich obrotach jest mniejsza pojemność kolektora ssącego żeby polepszyć elastyczność. Przy 5100obr. elektrozawór przestawia "klapke" zwiększając pojemność kolektora dolotowego aby zwiększyć moc.

marcus_87 napisał(a): jesli ktos szuka wrazen to powyzej 3500 obrotow, nizej na jazde po miescie wystarcza w zupelnosci. ogolnie bardzo fajny silnik, napewno tanszy w utrzymaniu niz v6 a tez jest czym pojechac i bez zadnego problemu wyprzedzic.

Jeszcze lepszym rozwiązaniem byłoby wsadzić stary silnik BP produkowany do kwietnia 1991r. Moc -140KM. Wtedy żadne V6 nawet nie zdąży spalin powąchać :D Z angielskich for wiem, że ludzie wkładają te stare silniki do nowej budy. Albo jak ktoś się lubi bawić to dowiedzieć się jaki są różnice pomiędzy tymi silnikami i powymieniać różniące się części. Ale wiem że już pomiędzy wersją 140KM i 128KM było dużo różnic także w wersji 115KM jest pewnie jeszcze więcej.
Ale silniczek jest naprawde fajny. Jeżdżąc spokojnie po mieście nie przekraczam 3000obr. Poruszam się pomiędzy 2000 a 3000. Prawie jak dieslem ;P A jak trzeba przycisnąć to kręci się do 7500obr. bez najmniejszych problemów, prawie jak szlifierka :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez ines » 23 kwi 2008, 17:14

czakol mój znajomy kiedyś mierzył madzie 1,8 i do setki miała około ponad 9 s.podejrzewam że zawodowy rajdowiec osiągnoł by 9 s.moja pierwsza madzia 1,5 miała około 11 s. to prawda że V6 ma zbliżone osiągi do 1,8 jest o wiele cięższa :) mam teraz V6 i podejrzewam ze każda 1,8 na starcie mnie bierze.Moja V6 jest bardzo ciężka,mam orurowanie wewnątrz drzwi taką kupiłam niewiem czy tak wychodziły seryjnie dlatego jeśli ktoś ma V6 to chetnie czekam na wiadomosc czy w jego 2,0 V6 jest wzmocnienie w drzwiach ;)
dodam jeszcze że madzia 1,8 znajomego to lantis miała wiecej koników niż seryjne,poprzedni właściciel włoch-rajdowiec podrasował silnik,zeby nieskłamać miała jakieś niecałe 130 KM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez ines » 23 kwi 2008, 17:28

:) zauważyłam też rożnice przy starcie autem.madzią 1,8 możesz dłużej przeciągnąć na pierwszym biegu wiec autko dobrze sie rozpedzi a w V6 jedynka jest bardzo krotka :( ale na dwojce idzie jak burza :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez Lukasz_zdw » 4 maja 2008, 13:54

Panowie w przypadku 323F BA V6 9,4 do setki to bzdura, bo normalne zdrowe BA robi setke ponizej 8,5 sek. Moje K8 coprawda nie na profesjonalnym pomiarze tylko chyba z 10 razy stoper i setka pojawia sie w 8.11 do paki kilka razy ustrzelilem ten sam wynik:) a Pawlaka KF objeżdza moje K8,. Wniosek jest jeden. KF idzie lepiej niz K8 nie ma dwoch zdań i napewno nie jest to powyzej 9 sek. Za duzo samochodow przerabialem co ma mocniejsze silniki i katalogowo czasy ponizej 9 sek wiec w kadym podanym przez producenta czasie błedu byc nie moze. Faktem jest fakt ze KF w BA idzie bardzo dobrze i nie ma co porownywac z BA 1.8 bo to nie ta liga.
Lukasz_zdw
 

Postprzez sps-snipers » 4 maja 2008, 14:40

Ja od siebie powiem tak.Moze i moja z5 jest po remoncie i zre olej strasznie ale kompreche ma solidna.I na dodatek jest w gazie ale sekwencyjnym ;) wiec minimalnie slabsza jest ;) Ale powracajac.Wg danych fabrycznych 0-100km/h wynosi niby 12 s.Coz ja zmiescilem sie w 11 s na gazie a na benzynie potrafilem minimalnie wyjsc poza 10 s.Jesli ktos niewierzy to nie .Czasami idzie slabo ale to wina pie.. aparatu zaplonowego.Dodam iz jechalem BP 1.8 od typa z Gliwic i powiem ze roznicy niewidzialem ;) A 2.0 to juz jest rakieta uwazam i dane sa na bank zanizone.Gdzie jakis głupie 9,4 lub 9,2 s/100 to jest jakas porazka i dlatego wierze kolegom co maja ponizej 9s w swoich KF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez abdul » 4 maja 2008, 14:48

Ja tam nie mieżyłem ale nie zamienił bym mojego KF na żaden inny a spalanie nie jest znów takie duże bo średnia w mieście na krótkich dystansach to około 12 litrów

Gdzie nowa alfa czy też fiat 500 z silnikami 1.4 palą tyle samo
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez Voltaire » 4 maja 2008, 17:53

Wg danych fabrycznych 0-100km/h wynosi niby 12 s.Coz ja zmiescilem sie w 11 s na gazie a na benzynie potrafilem minimalnie wyjsc poza 10 s.


Ja sobie pozwolę wtrącić, że liczniki zawyżają prędkość i jak masz na liczniku 100 kmh to naprawdę jedziesz 90 – 95. Sam muszę sprawdzić GPSem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2007, 22:16
Posty: 36
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA BP

Postprzez abdul » 4 maja 2008, 18:02

Voltaire napisał(a):Sam muszę sprawdzić GPSem


ja sprawdzałem i na TT i na garmin i o moje zdziwienie na liczniku 100 km/h a na nawi 98-99 km/h

ale to może dlatego że mam koła większe i moge mieć przekłamanie na liczniku co w tej chwili pokazuje dokładna prędkość według navi a licznika
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez Mr.M » 4 maja 2008, 18:18

http://pl.youtube.com/watch?v=Ko8zwV1a098

wydaje mi sie ze ten link powinien nie co pomoc w sprawie :)
ile ma do 100 bedzie wiadomo
a moim zdaniem to czy 1.8 lepiej zbiera sie od 2.0 zalezy i od stanu silnika i od kierowcy a to czy moze konkurowac z innymi modelami ? no chyba po to wyszly te 2 silniki KF sa dosc rozbudowanym jednostkami co pokazuje ich waga wiec porownywanie V-ka z rzedowa 16V np w oplu to ok ale trzeba pamietac ze kazde auto jest inaczej konstrulowane :) sam mam K8 czasem wystarcza ta moc czasem nie mialem okazje miec pare ustawek i raz sie wygralo raz nie ale tak jak mowie zalezy duzo od auta i od kierowcy ze jezeli kots sie przymieza do kupna auta to V6 da mu to ze bedzie mial cos co ma nie wiele osob (niestety spalanie go dobije ;) ) a 1.8 da mu ekonomi z dobrywmi wynikami jezdnymi
Mazda 6 User :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 21:32
Posty: 308
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6

Postprzez abdul » 4 maja 2008, 18:29

Mr.M napisał(a): (niestety spalanie go dobije


coście się tak spalania uczepili wszyscy jak na tą pojemność to pali całkiem normalnie

czymś trzeba wykarmić te stado a jak ktos chce żeby moło palił to niech sobie kupi jakiegoś litrowego disla

a tak na marginesie jak jest różnica w spalaniu 1- 2 litry ??
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez Moc Poranka » 4 maja 2008, 18:34

chłopaki a jak by to było jakby na kresce staneły Mazda 323F 2.0 GT V6 BA, MX-3 1.8 V6 i moja Mazda BG 1.8 16v GT ??

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2008, 19:49
Posty: 120
Skąd: Eagle City
Auto: 323f BG 1.8 GT 16v DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323