Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje
to jest za pewne od wilgoci..grzyb zaczął wychodzić...nie robiłeś za dużo cyrkulacji powietrza...chociaż to dziwne bo musiałeś mieć zaparowane dosć mocno szyby i długo bo tak szybko grzyb nie powstaje!
- Od: 4 mar 2007, 12:30
- Posty: 44
- Auto: mazda 323f 94' BA 1.5 16V
AskWho napisał(a):Niech mi ktoś powie czy można usunąć taki biały nalot na szybie to jest raczej jakoś od środka tak jakby pleśń ma ktoś coś takiego? ja mam w narożniku na przedniej szybie i denerwuje mnie to strasznie...
Wiem o czym piszesz, bo miałem to samo. Dziwne ale samo zeszło po jakimś czasie
dechomenon napisał(a):grzyb zaczął wychodzić...nie robiłeś za dużo cyrkulacji powietrza...chociaż to dziwne bo musiałeś mieć zaparowane dosć mocno szyby i długo bo tak szybko grzyb nie powstaje
nie czepiać mi się tutaj Grzyba


Płyn do mycia szyb na bazie octu + szmatka załatwi sprawę
Zapewne masz rację, tylko po czasie okaże się, że zbyt często będziesz wduszać mocniej gaz, i wtedy spalanie rośnie i rośnie. Najlepiej umówić się z kimś z "naszych" i pojeździć z kolegą/koleżanką takim autem po mieście, po trasie – zrobić ze 2h jazdy (ze 100km) i wtedy będziesz wiedzieć jaka jest naprawdę różnica.Natya napisał(a):Wolę silnik 1.5 właśnie ze względu na mniejsze spalanie
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
hefi napisał(a):moze ktos pociagnie temat V6 , mam taka no oku i nie wiem czy warto sie w to pchac
plusy
+dzwięk
+moc
+moment
+kultura pracy
+wrazenie po otwarciu maski
+jak zabraknie mocy to zawsze mozna wstawic KL lub KL-ZE
minusy
-troche wieksze spalanie niz BP
-kosztowna wymiana rozrzadu co 100kkm
-chyba trudniej o zadbane motory niz w przypadku rzędówek
To tak na szybko.
Jak dla mnie V6 to V6. Spróbujesz raz i ciężko się później przekonać do R4.
thx juz cos sie powoli wyjasnia
spalanie chyba nie jest az tak drastycznie wieksze niz w zwyklej 2 litrowce
rozrzad z tego co wiem to kolega wymienial po zakupie – tak ze odpada(zreszta mam zamiar pojezdzic tym tylko rok)
autko ma najechane cos pod 100tys mil prawdopodobnie silnik jeszcze pozyje kilka kilometrow
spalanie chyba nie jest az tak drastycznie wieksze niz w zwyklej 2 litrowce
rozrzad z tego co wiem to kolega wymienial po zakupie – tak ze odpada(zreszta mam zamiar pojezdzic tym tylko rok)
autko ma najechane cos pod 100tys mil prawdopodobnie silnik jeszcze pozyje kilka kilometrow
-
hefi
xANDy napisał(a): Najlepiej umówić się z kimś z "naszych" i pojeździć z kolegą/koleżanką takim autem po mieście, po trasie ... będziesz wiedzieć jaka jest naprawdę różnica.
Chętnie i ja bym się z kimś umówił bo chętnie porównam moją Madzię z inną 1.5 i 1.8
Mam wrażenie, że coś jest nie tak, taka jest wolna
Czy byłby ktoś tak miły i dał obejrzeć swoją F-kę ? Mieszkam na Opolszczyźnie...
Wydaje mi się, że coś jest nie tak. Do 3 tys. jest mułowata, nic sie nie dzieje taki żółw. Dopiero powyżej 3tys. jako tako idzie, choć i tak bez emocji. To normalne, czy da się coś poprawić?
Wcześniej jeździłem: Nissan Sunny 1.4 `95, Toyota Yaris 1.0 `03,`04,`05, Renault Clio 1.5 DCI `06, VW Passat 1.9 TDI `03, Mazda 323F 1.5`96
- Od: 22 mar 2007, 21:59
- Posty: 101
- Auto: była 323f, BA, 1996,
była 6 GY MZR-CD 2003,
był Xedos 9, 2,5l 2001, automat
jest BMW 3 (E46), 2,0 diesel, 2001,polift, automat
Po pierwsze witam i wesołych świąt
Jeśli gdzieś podobny wątek był już założony. to przepraszam, ale niestety nie udało mi się go zlokalizować przy pomocy wyszukiwarki.
Od jakiegoś czasu mocno zastanawiam się nad zmianą autka (obecnie jeżdżę 15 letnim Toledo 2.0) i najmocniej skłaniam się właśnie ku "efce" z silnikiem V6 144km, rocznik najlepiej '97, '98. Rodzinki nie mam, psa też nie, a przycisnąć momentami lubię
bo jazda to dla mnie w pierwszej kolejności frajda a dopiero w drugiej sposób poruszania się, stąd chęć kupienia autka z "butem".
Mam w związku z tym prośbę o Wasze opinie na temat w/w samochodu.
Jak wygląda sprawa niezawodności silnika? Czy autko z przebiegiem ok 150 tys będzie kulturalne i nie walną mi w krótkim czasie np. pierścienie tłokowe jak moim obecnym bolidzie? Ile kosztuje (szacunkowo) dla takiego modelu wymiana paska rozrządu?
Każda informacja będzie mile widziana.
Dzięki z góry i pozdrawiam.
EDIT by MOD: Poprawiłem za Ciebie temat, na nastepny raz proszę czytaj regulamin
Pozdrawiam – Jacol
Jeśli gdzieś podobny wątek był już założony. to przepraszam, ale niestety nie udało mi się go zlokalizować przy pomocy wyszukiwarki.
Od jakiegoś czasu mocno zastanawiam się nad zmianą autka (obecnie jeżdżę 15 letnim Toledo 2.0) i najmocniej skłaniam się właśnie ku "efce" z silnikiem V6 144km, rocznik najlepiej '97, '98. Rodzinki nie mam, psa też nie, a przycisnąć momentami lubię
Mam w związku z tym prośbę o Wasze opinie na temat w/w samochodu.
Jak wygląda sprawa niezawodności silnika? Czy autko z przebiegiem ok 150 tys będzie kulturalne i nie walną mi w krótkim czasie np. pierścienie tłokowe jak moim obecnym bolidzie? Ile kosztuje (szacunkowo) dla takiego modelu wymiana paska rozrządu?
Każda informacja będzie mile widziana.
Dzięki z góry i pozdrawiam.
EDIT by MOD: Poprawiłem za Ciebie temat, na nastepny raz proszę czytaj regulamin
Pozdrawiam – Jacol
- Od: 8 kwi 2007, 12:27
- Posty: 7
- Skąd: Szczecin
Trapez napisał(a):Jak wygląda sprawa niezawodności silnika?
Jeśli autko nie katowane, to niezawodność na najwyższym poziomie
Trapez napisał(a):Czy autko z przebiegiem ok 150 tys będzie kulturalne i nie walną mi w krótkim czasie np. pierścienie tłokowe jak moim obecnym bolidzie?
Nie porównujmy Seata to Madzi
Trapez napisał(a):Ile kosztuje (szacunkowo) dla takiego modelu wymiana paska rozrządu?
I tu powiem ci że drogo, koło 2000 zł
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
V-ka to wdzięczny silniczek, ale drogi w naprawach
Wiesz, jak byś poszedł po najtańszych częsciach np z JC to moze i byś się zamknął w cenie 1600, ale nie gwarantuje 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Heh, wiedziałem że pasek w japońcu tani nie będzie, ale liczyłem na to że sie zmieszczę w kwotach rzędu 800-1000 zł. Kurcze że też się musiałem zakochać w tym autku
No nic, trzeba będzie chyba wliczyć sobie w koszt zakupu. A jak wygląda kwotowo reszta podstawowych rzeczy typu filtry powietrza i oleju itp. Bo optymistycznie zakładam że zawieszenie i hamulce będą ok. Z jakimi jeszcze ewentualnymi wydatkami musiałbym się liczyć? Dzięki za pomoc.
- Od: 8 kwi 2007, 12:27
- Posty: 7
- Skąd: Szczecin
Jacol napisał(a):Trapez napisał:
Ile kosztuje (szacunkowo) dla takiego modelu wymiana paska rozrządu?
I tu powiem ci że drogo, koło 2000 zł
ja zapłaciłem 1300zł z wymianą za oryginalny napinacz, pasek Mitsuboshi, rolki GMB, termostat, pompa wody GMB i dodatkowo świece NKG
PS. temat powędruje do opinii o modelu 323:)
Trapez napisał(a):A jak wygląda kwotowo reszta podstawowych rzeczy typu filtry powietrza i oleju itp. Bo optymistycznie zakładam że zawieszenie i hamulce będą ok. Z jakimi jeszcze ewentualnymi wydatkami musiałbym się liczyć? Dzięki za pomoc.
zajrzyj do FAQ – są tam linki pod którymi znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania:)
Adaś napisał(a):ja zapłaciłem 1300zł z wymianą za oryginalny napinacz, pasek Mitsuboshi, rolki GMB, termostat, pompa wody GMB i dodatkowo świece NKG
Ja sie sugerowałem moim V6
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
1300 brzmi zdecydowanie lepiej
Dzięki za pomoc i sorki że trochę bałaganu narobiłem wrzucając ten wątek, ale ciężko mi się przyzwyczaić do układu tego forum.
Macie może pomysł skąd brać namiary na autko?
Ja szukam na gratce.pl, otomoto.pl allegro i na zagranicznych: autoscout24 i mobile.de
Mam niejakie wątpliwości czy jest sens kupować auto za 15tys z Niemiec, zwłaszcza że przy granicy wszystko już przebrane.
Macie może pomysł skąd brać namiary na autko?
Ja szukam na gratce.pl, otomoto.pl allegro i na zagranicznych: autoscout24 i mobile.de
Mam niejakie wątpliwości czy jest sens kupować auto za 15tys z Niemiec, zwłaszcza że przy granicy wszystko już przebrane.
- Od: 8 kwi 2007, 12:27
- Posty: 7
- Skąd: Szczecin
Trapez napisał(a):Na dzień dzisiejszy najbardziej pasuje mi wiekowo/cenowo egzemplarz z linku
ee to nie jest GT, nie ma pakietu optycznego GT
z Kupnem 323F V6 nie ma co się spieszyć i kierować emocjami, bo można się bardzo naciąć (tak jak ja) i wpakować w duże koszty. W FAQ masz linki, z których się dużo dowiesz o tym aucie i będziesz wiedział na co zwrócić uwagę. Lepiej dłużej poszukać i kupić dobry zadbany egzemplarz niż pięknie wypucowanego trupa:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości