Mazda kopci, pare pytań.
Ehhh... Olej zostaw półsyntetyczny.
Jak widzę nie były robione uszczelniacze – zrób więc je.
Nie lej MotoDoktora chyba, że nic już nie pomoże.
Wymień uszczelkę pokrywy zaworów na oryginalną.
Jak widzę nie były robione uszczelniacze – zrób więc je.
Nie lej MotoDoktora chyba, że nic już nie pomoże.
Wymień uszczelkę pokrywy zaworów na oryginalną.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet uszczelniacze wymienilem, pisze w poscie powyzej
Wczoraj zauwazylem ciekawa rzecz, auto znacznie mniej kopci, przy wysokich obrotach (5000) na biegu jalowym wychodzi tylko ciemny dym (nie za wielki) jakby uklad sie czyscil...czyzby samo sie naprawilo.
Chyba ze pomogla tylko jazda na benzynie, unikalem teraz gazu..hmm
Pozdrawiam
Wczoraj zauwazylem ciekawa rzecz, auto znacznie mniej kopci, przy wysokich obrotach (5000) na biegu jalowym wychodzi tylko ciemny dym (nie za wielki) jakby uklad sie czyscil...czyzby samo sie naprawilo.
Chyba ze pomogla tylko jazda na benzynie, unikalem teraz gazu..hmm
Pozdrawiam
- Od: 1 maja 2006, 22:17
- Posty: 16
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 323f 1,8 16V 1995r.
Chyba ze pomogla tylko jazda na benzynie, unikalem teraz gazu..hmm
Dobrze rozumiem, że na dotarciu po szlifie jeździłeś na gazie
323/BG/hb/1.3i/16V/91r oraz 323C/BA/1.5i/16V/94r /Samochody są jak ludzie – niezależnie od marki, dobre i złe a problem polega na tym żeby się w porę zorientować kto jaki jest...
- Od: 31 paź 2004, 11:50
- Posty: 140
- Skąd: Kraków
- Auto: 323
LUP napisał(a):Dobrze rozumiem, że na dotarciu po szlifie jeździłeś na gazie
Zdarzalo mi sie jechac na LPG, teraz jezdze tylko na benzynie i poprawe nadal widac.
Zatankowalem wlasnie pelny bak
- Od: 1 maja 2006, 22:17
- Posty: 16
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 323f 1,8 16V 1995r.
mruc napisał(a):
A po przeczytaniu całego tego wątku (uff...) już wiem, że moja zardzewiala koncówka wydechu jest powodem do dumy
Oj zebys wiedział ze tak
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Heh. Moja skorodowała i dwa miechy temu zostawiłem ją na jakiejś koleinie
Teraz mam nowego tłumoka...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
no niezle zes w nia wladowal, ale taki urok tego silnika , kolo po remoncie silnika w crx , zalal fll syntetyk i nie bierze mu ani grama, no ale to honda a nie mazda
-
Pyton162
Witam
Mam dobre wiesci...autko sie uspokoilo i wyglada na to ze poprawa bedzie stala.
Przestala kopcic calkowicie...w chwili obecnej przy ostrym gazowaniu wychodza jedynie spaliny z syfem ktory jest po spalaniu oleju...
Jestem pelen nadziei
Pozdrawiam
Mam dobre wiesci...autko sie uspokoilo i wyglada na to ze poprawa bedzie stala.
Przestala kopcic calkowicie...w chwili obecnej przy ostrym gazowaniu wychodza jedynie spaliny z syfem ktory jest po spalaniu oleju...
Jestem pelen nadziei

Pozdrawiam
- Od: 1 maja 2006, 22:17
- Posty: 16
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 323f 1,8 16V 1995r.
Pyton162 napisał(a):no niezle zes w nia wladowal, ale taki urok tego silnika , kolo po remoncie silnika w crx , zalal fll syntetyk i nie bierze mu ani grama, no ale to honda a nie mazda
A ty zdrajco nie odzywaj sie
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
a co haszcz chcesz ze mna stanac na kresce , ja jestem chetny, moj wloski bolid zloic ci dupsko az milo , a juz niedlugo bedzie to jeszcze lepiej jechac, szykuje mala niespodzianke
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Pyton162
– tylko uważaj żeby Ci silnik przez wydech nie wyleciałPyton162 napisał(a):a co haszcz chcesz ze mna stanac na kresce , ja jestem chetny, moj wloski bolid zloic ci dupsko az milo , a juz niedlugo bedzie to jeszcze lepiej jechac, szykuje mala niespodzianke


Przecież ostatnio szukałeś Z5 w dobrym stanie...
- Od: 26 paź 2005, 22:15
- Posty: 330
- Skąd: Twierdza Przemyśl
- Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user
Po takim remoncie jeśli wrzuciłeś ORYGINALNE uszczelki pod pokrywę zaworów i głowicę to możesz jeździć następne 200kkm. Pamiętaj o tym, żeby lać dobry olej 10Wxx 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
juz nie szukam Z5 , jak mazda to tylko 1.8 , ale honda caly czas mnie interesuje, pozdro
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):kolo po remoncie silnika w crx , zalal fll syntetyk i nie bierze mu ani grama, no ale to honda a nie mazda
Skoro to była honda,a hondy podobno oleju nie biorą to, po co był ten remont
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
To tylko mit. Tzn. prawdą to jest tylko dla silników standardowych. Wysokoobrotowe VTEC'i powyżej 6krpm już potrafią siorpnąć olejek, ale fakt faktrem nie kopcą na niebiesko. No chyba, że silnik zarżnięty, co raczej w Civic VTi się nie zdarza. Taki jest urok tego typu silników. Kuzyn ma ścigacza Suzuki 750, bodaj 130KM i nie pije oleju, jak się do 10krpm jeździ, ale jak się ciągnie pod 13krpm, to nie ma zmiłuj się...lukasz 323C napisał(a):a hondy podobno oleju nie biorą
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):To tylko mit. Tzn. prawdą to jest tylko dla silników standardowych. Wysokoobrotowe VTEC'i powyżej 6krpm już potrafią siorpnąć olejek, ale fakt faktrem nie kopcą na niebiesko. No chyba, że silnik zarżnięty, co raczej w Civic VTi się nie zdarza. Taki jest urok tego typu silników. Kuzyn ma ścigacza Suzuki 750, bodaj 130KM i nie pije oleju, jak się do 10krpm jeździ, ale jak się ciągnie pod 13krpm, to nie ma zmiłuj się...lukasz 323C napisał(a):a hondy podobno oleju nie biorą
No – to całkiem podbnie jest w Z5
A czy kopcic bedzie to zalezy TEZ od oleju. Jesli jest prawdziwy syntetyk to nie powinno zbytnio kopcic(ale i tak brac bedzie. Nie wiem czy to prawda ale taka opinie uszłyszałem od jednego speca.
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Witam
Niestety auto zaczelo znowu brac olej
Wiec mam do was pytanie
Jak pisalem kilka postow wyzej nastapil okres ze samochod przestal dymic, wyrzucal tylko brud z ukladu wydechowego.
Pojechalem wiec do mechanika zeby zrobic lejacy sie olej z uszczelki pod klawiatura.
Po wymianie jest OK, ale autko zaczelo kopcic
Nie wiem co jest grane, bierze okolo 0,6-0,8 L na 1000 km.
I nie wiem co w chwili obecnej zrobic.
Znajomy (mechannik hobbysta- niestety juz nie praktykujacy) powiedzial ze winna moga byc prowadnice zaworow, auto jak pisalem bylo przegrzane, zrobilem szlif wymienilem perscienie, uszczelniacze itd.
Czy moga w przypadku przegrzania silnika wystapic jakies luzy na prowadnicach zaworow
i przez to uszczelniacze nie trzymaja??
Chyba ze siadaja pierscienie
(sprawdzalem jednak kompresje i na kazdym cylindrze wynosi 12).
Zastanawiam sie czy nie zmienic oleju na mineral, gestszy moze mniej bedzie brala
Pozdrawiam
Niestety auto zaczelo znowu brac olej
Wiec mam do was pytanie
Jak pisalem kilka postow wyzej nastapil okres ze samochod przestal dymic, wyrzucal tylko brud z ukladu wydechowego.
Pojechalem wiec do mechanika zeby zrobic lejacy sie olej z uszczelki pod klawiatura.
Po wymianie jest OK, ale autko zaczelo kopcic
Nie wiem co jest grane, bierze okolo 0,6-0,8 L na 1000 km.
I nie wiem co w chwili obecnej zrobic.
Znajomy (mechannik hobbysta- niestety juz nie praktykujacy) powiedzial ze winna moga byc prowadnice zaworow, auto jak pisalem bylo przegrzane, zrobilem szlif wymienilem perscienie, uszczelniacze itd.
Czy moga w przypadku przegrzania silnika wystapic jakies luzy na prowadnicach zaworow
Chyba ze siadaja pierscienie
Zastanawiam sie czy nie zmienic oleju na mineral, gestszy moze mniej bedzie brala
Pozdrawiam
- Od: 1 maja 2006, 22:17
- Posty: 16
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 323f 1,8 16V 1995r.
tom2407 napisał(a):Witam
Niestety auto zaczelo znowu brac olej
Wiec mam do was pytanie
Jak pisalem kilka postow wyzej nastapil okres ze samochod przestal dymic, wyrzucal tylko brud z ukladu wydechowego.
Pojechalem wiec do mechanika zeby zrobic lejacy sie olej z uszczelki pod klawiatura.
Po wymianie jest OK, ale autko zaczelo kopcic
Nie wiem co jest grane, bierze okolo 0,6-0,8 L na 1000 km.
I nie wiem co w chwili obecnej zrobic.
Znajomy (mechannik hobbysta- niestety juz nie praktykujacy) powiedzial ze winna moga byc prowadnice zaworow, auto jak pisalem bylo przegrzane, zrobilem szlif wymienilem perscienie, uszczelniacze itd.
Czy moga w przypadku przegrzania silnika wystapic jakies luzy na prowadnicach zaworowi przez to uszczelniacze nie trzymaja??
Chyba ze siadaja pierscienie(sprawdzalem jednak kompresje i na kazdym cylindrze wynosi 12).
Zastanawiam sie czy nie zmienic oleju na mineral, gestszy moze mniej bedzie brala
Pozdrawiam
Nie jestem mechanikiem, nawet hobbystą, ale powiem Ci co zdążyłem wyczytać przez ponad rok obecności na tym forum.
Jak pisał Jaksa, uszczelniacze nie przepuszczą takich ilości oleju, a to że masz dobrą kompresję o niczym nie świadczy. Chodzi o pierścienie olejowe, te mogą być zjechane lub zablokowane. kompresja będzie dobra bo to nie one za nią odpowiadają, a olej będzie wsiąkał. Przy takich ilościach, o jakich piszesz to raczej nie będzie nic innego.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Czyli jak rozumiem musialbym je wymienic
Wiec zadam proste pytanie ...jakiej firmy polecacie ( i jaka jest ich cena) takie pierscienie i czy jak bede robil pierscienie zrobic takze regeneracje glowicy czy sobie darowac
ps. pierscienie zmienialem w lipcu przy okazji szlifu
wiec 
Wiec zadam proste pytanie ...jakiej firmy polecacie ( i jaka jest ich cena) takie pierscienie i czy jak bede robil pierscienie zrobic takze regeneracje glowicy czy sobie darowac
ps. pierscienie zmienialem w lipcu przy okazji szlifu
- Od: 1 maja 2006, 22:17
- Posty: 16
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 323f 1,8 16V 1995r.
tom2407 napisał(a):Czyli jak rozumiem musialbym je wymienic
Wiec zadam proste pytanie ...jakiej firmy polecacie ( i jaka jest ich cena) takie pierscienie i czy jak bede robil pierscienie zrobic takze regeneracje glowicy czy sobie darowac
ps. pierscienie zmienialem w lipcu przy okazji szlifuwiec
Jakiej firmy pierścienie dałeś? Zalecane są oryginały lub ewentualnie firmy RIK dostępne w sklepach Hipolu. Inne po kilkunastu tysiącach padają.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości