Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Jacek176 » 5 mar 2008, 20:51

Jako ciekawostke powiem ze kiedys widzialem na nocnym streetracingu jak "niby seryjna" Astra GSI łyka Audi S6 <lol>
Także dużo zależy od kierowcy i od stanu technicznego danego egzemplarza. Nie można na podstawie jednego wyścigu twierdzić, że Astra GSI zjada Audi S6 <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez waldii » 5 mar 2008, 21:02

Jacek176 napisał(a):Także dużo zależy od kierowcy i od stanu technicznego danego egzemplarza

dokladnie.Ja niedawno 626 GE FP az 90KM pogonilem mx3 1.8 V6 K8.I to na obwodnicy :D A zaczelo sie od tego,ze widzialem wielkie kleby dymu za mx wiec pomyslalem,ze mam racje,i mialem.Sa silniki i silniki wiec mozna opowiadac i gdybac do woli.Jednak co do danych KF to przeginka
a tu dokladne dane dla xedosa z KF
Pomiary testowe dla modelu Xedos 6 2.0i V6 24V


Przyspieszenie 0-400 metrów: 16,33 sek. (osiągnięta prędkość 138,9 km/h)
Przyspieszenie 0-1000 metrów: 29,65 sek. (osiągnięta prędkość 173,4 km/h)
Przyspieszenie 0-60 km/h: 4,00 sek.
Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,98 sek.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,65 sek.
Przyspieszenie 0-120 km/h: 12,16 sek.
Przyspieszenie 0-140 km/h: 16,68 sek.
Przyspieszenie 70-100 km/h: 9,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-120 km/h: 16,8 sek. (na V biegu)
Przyspieszenie 70-130 km/h: 20,6 sek. (na V biegu)
waldii
 

Postprzez Pioteq25 » 5 mar 2008, 21:14

Nie ma co się sprzeczać, bo z gadania nie wiele wynika. Dla mnie bardziej miarodajne są czasy na 400m ze zlotu.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Konspi » 5 mar 2008, 21:21

Jak sie KFik wkreci to niema ch.. we wsi <lol> A tak na powaznie: probowalem sie ostatnio z peugeotem
406 coupe 2.0 taki po 2000 roku z silnikiem 140KM 16V start mial lepszy ale ale po 50 metrach jak wrzucilem juz dwujeczke i zakrecilem powyzej 6tys to zostal z tyłu. Niewiem jak autka kolegów ale moje do 4 tys jest strasznie mułowate powyzej 4 jest szarpniecie cos ala turbo:)

A silnik jest mega elastyczny jak wyjade spod domu i wzuce 5 to cale miasto tak przejezdze w zakresie od 30 do 70km/h (wiadomo ze w miescie sie szybko nie jezdzi)
Mazda 323 1.5 85' ==> Mitsubishi Lancer 1.5 88' ==> Mazda 323 F 1.6 16v 91' ==> Mazda 323 F 2.0 V6 Lantis 97'==>BMW 318i E46 02'==> bedzie mps
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2007, 12:58
Posty: 253
Skąd: Polkowice
Auto: Bayerische Motoren Werke

Postprzez waldii » 5 mar 2008, 21:42

Konspi napisał(a):Niewiem jak autka kolegów ale moje do 4 tys jest strasznie mułowate powyzej 4 jest szarpniecie cos ala turbo:)

mialem cos takiego jak kupile auto.Pozniej wymiana filtrow i WN i ciagnie od dolu jak glupia.\


Konspi napisał(a):wiadomo ze w miescie sie szybko nie jezdzi

nie no jasne :P
waldii
 

Postprzez pawlak32 » 5 mar 2008, 21:49

yiabol napisał(a):A pisales ostatnio ze masz cos nie tak z przyspieszeniem (katalizator)

Tak. Zero przelotu bo był tak zapchany ze miałem ponad 12 do setki :D Ale wywaliłem srodek, wstawilem rurke i jest pocisk <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez yiabol » 6 mar 2008, 07:15

No to gratuluje :)
niestety mnie tez to czeka :|
ale zastanawiam sie nad wstawieniem ori kata bo bez niego chyba jest za głośno?
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez pawlak32 » 6 mar 2008, 13:29

Ja mam mugena wiec jest głośniej niż przy zapchanym katku, ale jak jeszcze kat w miare działał to było podobnie... Jakbym zostawił pustą puszke to pewnie byłoby jeszcze głośniej, a jak jest rurka to daje rade, napchałem welny mineralnej i nie jest źle :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez bones71 » 6 mar 2008, 19:10

zawsze mnie takie tematy bawia i jezdzilem wieloma autami a teraz sie lansuje w 1.5 ale troche wiedzy na temat, ktory sie tu toczy mam. :))

Ogolnie jesli porownujemy Mazde v6 (najmocniejszy model) to porownujmy go z najmocniejszymi modelami z tego samego segmentu i tamtych lat.

Astra GSI 150KM
Clio Williams 150KM (troche inny segment ale musialem go wymienic bo jest najlepszy :P)
Megane Coupe 150KM
Civic VTI 160KM
GOlf 2.0 GTI 150KM
Xsara VTS 167KM
Bravo HGT 147KM
Ibiza Cupra 150KM
itd.

Mialem okazje jechac wszystkimi oprocz Meganki Coupe, 2 z nich mialem.
Kolega ma Mazde v6 i stawalismy raz "na kresce" GSI vs V6 wynik byl z gory wiadomy przez nas obu.
GSI do 140 odksocyzlo o okolo 4-5 dlugosci. Masa Mazdy (przedewszystkim ciezki silnik) Robi z niego wygodne i szybkie auto ale nie sportowe i z aut ktore wymienilem moze jedynie konkurowac z troche uciezalym i slabym charakterystyka Golfem i Fiatem reszta rozprawia sie z nia w mgnieniu oka. !
Eclipse.
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2007, 10:21
Posty: 5

Postprzez iiyama » 6 mar 2008, 19:43

xsara VTS pokonana, koleś twierdził że ma 150 km – nie wiem, – kf górą
golf gti – miałem okazje nie jednokrotnie się pościgać – kf górą
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 10:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Globy » 6 mar 2008, 23:19

pawlak32 napisał(a):bo wystarczy porównać z K8 które ma 8.5 wiec powinno spokojnie zjadać KF-y a tak niestety nie jest

MX-3 bazuje na znacznie lzejszej BG. Niestety BA z V6 to ciezkie bydlatko, wiec Jej dynamika w zakresie przyspieszenia do setki nie jest duzo lepsza od 1.8 i sa to dane z oficjalnej broszurki Mazdy w jez. niemieckim z 1995 roku – sam je przepisywalem. Ja polecam wszystkim z marszu silnik 1.8 (dziki i bezawaryjny), aczkolwiek sam mimo znajomosci przypadlosci zlopania oleju przez KFa wolalbym wlasnie jego – pisalem juz kiedys, ze kultura pracy silnika V6 jest bezcenna. Poza tym 1.8 jest wyjatkowo paliwozernym silnikiem Mazdy (smiem twierdzic, ze oszczedna jazda 1.8 i 2.0 da te same rezultaty) i ma slaby dol.

waldii napisał(a):Tak dla ciekawych to 2.0 V6 KF w 323F BA zjada 2.5 V6 KL w MX6 na automacie(a tez nie jest wolny i z tego co pamietam MX jest lzejszy)

MX-6 jest ciezsza, a sama skrzynia automatyczna sporo wazy. Do setki ma 9,9 s, poniewaz automat odbiera 1,5 s przyspieszenia (niestety, dlugie 4 biegi i przedpotopowa technologia robia swoje).
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez czakol » 14 mar 2008, 19:24

Witam,
mam pytanie do posiadaczy mazdy 323f wygladajacej tak: http://www.car-body-kit.co.uk/mazda_323f_bodykit.jpg, w najblizszym czasie chce nabyc taka mazde, jednak z silnikiem o niezlych osiagach i tutaj mam pytanie do was na wikipedi [ http://pl.wikipedia.org/wiki/Mazda_323 ] napisane jest ze silnik 1.8l ma 9,7s do setki, a silnik 2.0l V6 ma 9,4s do setki, czy potwierdzicie te czasy?? przy wersji 2.0 sadze ze ten czas jest jak najbardziej prawdziwy jednak przy 1.8l nie jestem pewien czy to nie jest jakis blad badz ze byl jeszcze innych silnik 1.8l o slabszych osiagach ktory montowali do 323f (BA) a ten lepszy do innej mazdy???
pozdrawiam czakol
Ostatnio edytowano 14 mar 2008, 21:50 przez czakol, łącznie edytowano 3 razy
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez Radek89 » 14 mar 2008, 19:27

mi się wydaje ż ete przyśpiech są nawet zaniżone – szczególnie przy V6. S.ądze tak bo ja swoją robie setę w niecałe 11s.

p.s

poprw temat bo bedzie kosz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez czakol » 14 mar 2008, 20:18

ok poprawiony, a ty na zdjeciu masz ta poprzednia mazde silniki byly takie same?
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez sps-snipers » 14 mar 2008, 20:43

Zle poprawiles :] Jak chcesz osiągi to kup lepiej 2.0 :D Ja kiedys miałem okazje kupic 2.0 ale sytuacja wyszła taka,ze kupiłem 1.5 ;) i ... <list>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez czakol » 14 mar 2008, 21:37

lee to wspolczuje :PPPP raczej kupie 97-98r. zeby byl jak najmlodszy i sie nie psul, 2.0 V6 w gazie i bedzie to oczywiscie ukochana madzia wiec to chyba super kombo :D
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez czakol » 14 mar 2008, 21:43

duze sa roznice w zawieszeniu miedzy wersja z silnikiem 2.0 a 1.8 a 1.5? ?
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez Pioteq25 » 14 mar 2008, 21:54

A tak od strony kosztów, to ile średnio kosztuje wymiana rozrządu i ewentualna kapitalka 2.0 V6? Nie chce mi się szukać <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez yiabol » 14 mar 2008, 22:01

zalezy od czesci ale mniej wiecej 3-4 tys :P
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez czakol » 14 mar 2008, 22:16

eeejj koledzy prosze o wiecej wypowiedzi na moj temat, pioteq dobre pytanie zadales ale nie pomijajciem mojego tematu, jak sprawdzaliscie to ile do setki maja wasze mazdy 1,8 i 2,0 i jakie roznice sa w klockach stadardowych i zawieszeniu, dzieki!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323