Mazda kopci, pare pytań.
Witam dziś chciałem odebrać uszczelniacze do mazdy i okazało się to co kolega marian 3333 pisał zamówine wg katalogu a luz na trzonku taki , że widać światło między uszczelniaczem a zaworem . Firma uszczelniaczy TOA
#Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier**** laj w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą #
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
- Od: 26 wrz 2008, 08:01
- Posty: 63
- Skąd: podlasie
- Auto: z5 ba
Ja mam taki problem jak większość czyli poranne dymienie... zakupiłem uszczelniacze, ale mam mały problem jedne z tych uszczelniaczy mają srebrne sprężynki drugie mają czarne sprężynki, które z nich są olejowe a które ssące
Oprócz tych sprężynek na oko nie widze innych różnic... załączam link do tych uszczelniaczy co kupiłem http://www.autoczesci.autosowa.pl/czesc ... 6-szt.html
Na obrazku dokładnie widać, że jedne sprężynki są czarne drugie srebrne, ale nie wiem które ssące które olejowe
Na obrazku dokładnie widać, że jedne sprężynki są czarne drugie srebrne, ale nie wiem które ssące które olejowe
-
dariuszb.xyz
Średnica wydechowego i ssącego jest taka sam (5,4mm) uszczelniacze w przypadku firmy TOA czarne to ssące zielone wydech
#Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier**** laj w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą #
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
- Od: 26 wrz 2008, 08:01
- Posty: 63
- Skąd: podlasie
- Auto: z5 ba
dariuszb.xyz napisał(a):Ja mam taki problem jak większość czyli poranne dymienie... zakupiłem uszczelniacze,
a ile oleju Ci łyka?
Bo już nie raz był wałkowany temat i osoby które wymieniały same uszczelniacze potem klęły że nic nie dało – jak Z5 kopci i łyka oliwę to uszczelniacze same nic nie pomogą... Trza robić remont z wymianą pierścieni...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jeżeli dym pojawia się po dłuższym postoju i trwa kilka sekund to uszczelniacze , a jeżeli na ciepłym silniku przy przegazówce dymi to pierścienie
#Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier**** laj w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą #
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
#prostota konstrukcji góruje nad finezją kształtów#
#sukces ma wielu ojców, i trwa to dotąd, aż zostaje sam,porażka jest sierotą#
- Od: 26 wrz 2008, 08:01
- Posty: 63
- Skąd: podlasie
- Auto: z5 ba
nigdy się nie wymienia samych uszczelniaczy, jak juz to komplet z pierścieniami bo Ty sam siebie oszukasz i stracisz nie potrzebnie pieniądze...
ja juz to przerabiałem, chciałem zaoszczędzić a wyszło na tym ze i tak musiałem wymienić pierścienie a to wyniosło dużo wiecej niz jak bym od razu robił wszystko
ja juz to przerabiałem, chciałem zaoszczędzić a wyszło na tym ze i tak musiałem wymienić pierścienie a to wyniosło dużo wiecej niz jak bym od razu robił wszystko
Widze kolega Cinek taki fachowiec a co jest umnie w takim razie?? Jak odpale nie ma dymu ani cos takiego, ale jak depne do ponad 3000rmp to pojawia sie spalony olej a jak juz sie silnik sie nagrzeje nie ma dymu tylko jak sie dluzej przytrzyma go na obrotach to czuc spalany olej. Co w takim razie u mnie jest?? a i jeszcze po 4 tys dolalem nie cale pol litra.(stan licznika 230tys)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Witam,
Posiadam mazdę 323 f bj 2000r. Zakupiłam ją 14miesięcy temu, i od pewnego, ok.półtora miesiąca przy obrotach powyżej 3tyś zaczyna kopcić, puszczać ciemny dym z wydechu. Olej pobiera normalnie, nic ją nie szarpie, obroty też są ok. Jakie mogą być przyczyny tego? Od czego najlepiej zacząć sprawdzanie?
Posiadam mazdę 323 f bj 2000r. Zakupiłam ją 14miesięcy temu, i od pewnego, ok.półtora miesiąca przy obrotach powyżej 3tyś zaczyna kopcić, puszczać ciemny dym z wydechu. Olej pobiera normalnie, nic ją nie szarpie, obroty też są ok. Jakie mogą być przyczyny tego? Od czego najlepiej zacząć sprawdzanie?
-
beciag
arafal21 napisał(a):Widze kolega Cinek taki fachowiec a co jest umnie w takim razie?? Jak odpale nie ma dymu ani cos takiego, ale jak depne do ponad 3000rmp to pojawia sie spalony olej a jak juz sie silnik sie nagrzeje nie ma dymu tylko jak sie dluzej przytrzyma go na obrotach to czuc spalany olej. Co w takim razie u mnie jest?? a i jeszcze po 4 tys dolalem nie cale pol litra.(stan licznika 230tys)
Pierścienie do wymiany plus profilaktycznie uszczelniacze
beciag napisał(a):Witam,
Posiadam mazdę 323 f bj 2000r. Zakupiłam ją 14miesięcy temu, i od pewnego, ok.półtora miesiąca przy obrotach powyżej 3tyś zaczyna kopcić, puszczać ciemny dym z wydechu. Olej pobiera normalnie, nic ją nie szarpie, obroty też są ok. Jakie mogą być przyczyny tego? Od czego najlepiej zacząć sprawdzanie?
Normalnie tzn ile Ci bierze oleju?
Posiadam mazdę 323 f bj 2000r. Zakupiłam ją 14miesięcy temu, i od pewnego, ok.półtora miesiąca przy obrotach powyżej 3tyś zaczyna kopcić, puszczać ciemny dym z wydechu. Olej pobiera normalnie, nic ją nie szarpie, obroty też są ok. Jakie mogą być przyczyny tego? Od czego najlepiej zacząć sprawdzanie?[/quote]
Normalnie tzn ile Ci bierze oleju?[/quote]
praktycznie nie pobiera.. tzn nie umiem Ci powiedziec ile dokladnie, ale wymienialam olej z 4 miesiące temu i jak sprawdzam co jakis czas to nie widze jakiegos mega ubytku oleju. Dodam ze to TDI ma przejechane ok 183tys.
Normalnie tzn ile Ci bierze oleju?[/quote]
praktycznie nie pobiera.. tzn nie umiem Ci powiedziec ile dokladnie, ale wymienialam olej z 4 miesiące temu i jak sprawdzam co jakis czas to nie widze jakiegos mega ubytku oleju. Dodam ze to TDI ma przejechane ok 183tys.
-
beciag
ja na dniach będę testował to http://www.lucasoil.com/products/displa ... 7&loc=show bo w kolejny remont się nie będę pakował. Znajomy mechanik mi to polecił. Dam znać za jakiś czas jak wrażenia
na razie prawie 1l/1000km czyli tak samo jak rok temu przed remontem.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Ok spoko
Zrobie tak:D Thx wielkie a i jeszcze sprawa stabilizatora nikt mi nie chce napisac czy [jaki?] stabil jest jednakowy we wszytkich? Najwyzej zmieze u kumpla...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No i zalanie nafta sie oplacalo:) myslalem ze to pic ale jednak pomoglo zrobilem juz okolo tys i nie widac zeby poziom oleju choc minimalnie sie zmienil zobczymy jak bedzie na dluzsza mete:D
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości