Żywotność i ogólnie przebiegi silników Mazd modelu BA
Z którego roku?przejechałem tą mazdą 260tyś.km bezawaryjnie jeśli chodzi o silnik
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
brii napisał(a):W większości warsztatów podmiana kosztuje ~ 500zł
_________________
przejechałem tą mazdą 260tyś.km bezawaryjnie jeśli chodzi o silnik
Nieładnie gruber.
Na liczniku było 157 tys.Ładnie to tak oszukiwać na przebiegu ?!
Swap mnie nic nie kosztuje-warsztat na miejscu.
- Od: 31 maja 2006, 21:43
- Posty: 77
- Skąd: Kraków
- Auto: MX5 1.8 Miracle , Honda Civic Sport
andi68 napisał(a):brii napisał(a):W większości warsztatów podmiana kosztuje ~ 500zł
_________________przejechałem tą mazdą 260tyś.km bezawaryjnie jeśli chodzi o silnik
Nieładnie gruber.
Na liczniku było 157 tys.Ładnie to tak oszukiwać na przebiegu ?!
No i macie w duzej mierze przyczyne skad sie biorą kulawe Z5.
A gruberowi admini powinni zablokowac konto.

260 tys jak na Z5 to az nadto wiec nic dziwnego ze kopci i takie tam.
Pozdro
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Haszczu
car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
Powiem tak, jak sie nie wstawia na zimnym silniku, to oleju nie ubywa. Na zimnym bedzie puszczac smroda. Ten typ tak ma. Skosnookie tez sie myla, podobna przypadlosc meczy nowe corolle. Identycznie.
Pozdrufka
Kajman
Kajman
- Od: 15 maja 2006, 18:47
- Posty: 27
- Skąd: Bdg
- Auto: Espace 16v, 323P 1.5, Mx-5
Ciekawe, czy pomógłby montaz Webasto. Oczywiście nie jako metoda leczenia, lecz profilaktyka...
Sam myślę nad tym przed nadchodząca zimą, bo w ubiegłym roku to był horror
. Masakra teksańską piłą mechaniczną to pikuś w porównaniu z jazdą porankiem zimnym pojazdem przy temperaturze zewnętrznej -20ºC. A i spalanie by spadło...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Sam myślę nad tym przed nadchodząca zimą, bo w ubiegłym roku to był horror
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Masakra teksańską piłą mechaniczną to pikuś w porównaniu z jazdą porankiem zimnym pojazdem przy temperaturze zewnętrznej -20ºC
a co dopiero jak parę razy turlałem się przy -30 stopniach huhuhuhu
Na dołach to myślałem że się buda rozpadnie
Mojemu ojcu przywieźliśmy 323fke 1,5 rok temu miała przejechane ok 123tyś km rok 1997(listopad) teraz ma nakręcone 159tyś km jeżdzi na oleju 5W-40(MObil1) wymiana co 15tyś(wqurza mnie to bo jak dla mnie powinna byc co 10) i na te 15tyś km dolewa ok 0,2-0,5l auto jeżdżone ostro czesto w Niemczech z prędkościami 160-180kmh. Olej przy wymianie czyściutki!!!(p.s Mobila w Niemczech kupuje – może to dlatego)
Raz jak auto nie było odpalane przez tydzień to coś zagrzechotało w silniku tak dźwięk jak sie do końca nie wysprzęgli i sie bieg wrzuca – nie wiem co to.
Ogólnie auto bardzo przyjemne po roku na naszych drogach do wymiany jeden łącznik st.
ponoć te autka dopiero od 1997r nie mają prolemów z braniem oleju – niby coś poprawili
to są słabe jednostki 88KM a auto wygląda jak wygląda i baaardzo wielu ludzi ciśnie na maxa ile sie da i potem nic dziwnego że sie coś pieprzy to miało być auto rodzinne a sportowa wersja to tylko z 2.0 V6
Ja sprowadzam z Niemiec tylko japończyki i tylko w b.dobrym stanie – nie są tanie ale sie sprzedają dobrze takich 323f miałem kilka, niektóre jeżdzą w kraju juz ok 2lat i ludzie sobie chwalą nikt nie narzeka ale jak sie kupuje super odpicowane okazje to....
Ojcu przywiozłem ten samochód bo nikt na niego nie narzekał a rodzice chcieli mieć tanie i niezawodne auto, nie kupilibyśmy tego gdyby ludzie narzekali.
Tutaj widze baaardzo dużo ludzi którzy chyba kupili coś okazyjnie a potem płaczą.....jak to mówi Jaksa ,,mazdy sie nie psują, to ludzie psują mazdy...''
Jeżeli szukacie 323f 1,5 to śmiało moge polecić, ale tak jak mówię lepiej 2tyś dołożyć i potem sie nie wqurzać że coś nie tak
Raz jak auto nie było odpalane przez tydzień to coś zagrzechotało w silniku tak dźwięk jak sie do końca nie wysprzęgli i sie bieg wrzuca – nie wiem co to.
Ogólnie auto bardzo przyjemne po roku na naszych drogach do wymiany jeden łącznik st.
ponoć te autka dopiero od 1997r nie mają prolemów z braniem oleju – niby coś poprawili
to są słabe jednostki 88KM a auto wygląda jak wygląda i baaardzo wielu ludzi ciśnie na maxa ile sie da i potem nic dziwnego że sie coś pieprzy to miało być auto rodzinne a sportowa wersja to tylko z 2.0 V6
Ja sprowadzam z Niemiec tylko japończyki i tylko w b.dobrym stanie – nie są tanie ale sie sprzedają dobrze takich 323f miałem kilka, niektóre jeżdzą w kraju juz ok 2lat i ludzie sobie chwalą nikt nie narzeka ale jak sie kupuje super odpicowane okazje to....
Ojcu przywiozłem ten samochód bo nikt na niego nie narzekał a rodzice chcieli mieć tanie i niezawodne auto, nie kupilibyśmy tego gdyby ludzie narzekali.
Tutaj widze baaardzo dużo ludzi którzy chyba kupili coś okazyjnie a potem płaczą.....jak to mówi Jaksa ,,mazdy sie nie psują, to ludzie psują mazdy...''
Jeżeli szukacie 323f 1,5 to śmiało moge polecić, ale tak jak mówię lepiej 2tyś dołożyć i potem sie nie wqurzać że coś nie tak
Ostatnio edytowano 12 cze 2006, 12:11 przez I like..., łącznie edytowano 1 raz
Japończyki górą!!!(i ładne japonki)
- Od: 30 lip 2005, 14:34
- Posty: 15
- Auto: 323F
I like... napisał(a):wymiana co 15tyś(wqrwia mnie to bo jak dla mnie powinna byc co 10)
Jak ma syntetyk to może wymieniać co 15kkm
I like... napisał(a):to są słabe jednostki 88KM a auto wygląda jak wygląda i baaardzo wielu ludzi ciśnie na maxa ile sie da i potem nic dziwnego że sie coś pieprzy to miało być auto rodzinne a sportowa wersja to tylko z 2.0 V6
Zgadza się
I like... napisał(a):Tutaj widze baaardzo dużo ludzi którzy chyba kupili coś okazyjnie a potem płaczą.....jak to mówi Jaksa ,,mazdy sie nie psują, to ludzie psują mazdy...''
Jeżeli szukacie 323f 1,5 to śmiało moge polecić, ale tak jak mówię lepiej 2tyś dołożyć i potem sie nie wqurzać że coś nie tak
Ogólnie wiadomo, że jak coś się kupi tanio to się za to płaci później dwa razy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Ogólnie wiadomo, że jak coś się kupi tanio to się za to płaci później dwa razy
ale ludzie w Polsce jeszcze nie myślą i mało kto bierze pod uwagę przy kupnie auta włozony wkład finansowy w wymianę części i dopłaci te 2 tyś zł. wszyscy mają to gdzieś że się wymieniło wiele podzespołów i chce kupić po normalnej cenie nie uwzględniającej tych wymian albo szuka sobie tanszych modeli no bo powie CI panie taką można mieć za 2-3tyś taniej... no ale potem zaczyna się wkładanie i w najlepszym przypadku kosztuje to te 2-3tyś zł
ja jakbym chciał teraz sprzedać swoją 323C to żeby mi się to jeszcze opłacało musiałbym dostać min 11tyś bo auto + sgi + częsci w które w niej wymieniłem kosztowały mnie już ponad 15tyś zł a mam ją 8 miechów. ale kto tyle da każdy powie że taką można mieć za 8-9tyś albo i taniej. a głupotą byłoby sprzedać za 8tyś po takim wkładzie dlatego trzeba jeździć aby to wszystko się zamortyzowało.
Kajman która nowa corolla spala olej i puszcza dymy na zimnym silniku? tzn z jakim silnikiem??
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
Ja już nie rozumiem. Dzisiaj po południu odpalam autko (a stało nie ruszane całą dobe)... nawet dymek nie poszedł
Wczoraj robiłem dolewkę oleju do połowy stanu
50 ml poszło na spodnie...
Zobacze jak będzie przy jutrzejszym porannym odpalaniu. Może dzisiaj przez to że ciepło było
Sprawdze też jak wyjdzie branie oleju, bo jade w trase 500km.
Wczoraj robiłem dolewkę oleju do połowy stanu

50 ml poszło na spodnie...
Zobacze jak będzie przy jutrzejszym porannym odpalaniu. Może dzisiaj przez to że ciepło było
Sprawdze też jak wyjdzie branie oleju, bo jade w trase 500km.
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
KosteK napisał(a):a już nie rozumiem. Dzisiaj po południu odpalam autko (a stało nie ruszane całą dobe)... nawet dymek nie poszedł
Może w końcu ceramizer zaczyna działać
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
KosteK napisał(a):Ja już nie rozumiem. Dzisiaj po południu odpalam autko (a stało nie ruszane całą dobe)... nawet dymek nie poszedł
brii napisał(a):Może w końcu ceramizer zaczyna działać
raczej nie. urokiem tego silnika jest to że raz odpalasz i nic nie zobaczysz a nastepnym razem postawi zasłonę. u mnie nie za każdym razem stawia. nawet jak postoi dobę nie odpalany
- Od: 15 paź 2005, 22:09
- Posty: 363
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i
bartek_bart napisał(a):KosteK napisał(a):Ja już nie rozumiem. Dzisiaj po południu odpalam autko (a stało nie ruszane całą dobe)... nawet dymek nie poszedłbrii napisał(a):Może w końcu ceramizer zaczyna działać
raczej nie. urokiem tego silnika jest to że raz odpalasz i nic nie zobaczysz a nastepnym razem postawi zasłonę. u mnie nie za każdym razem stawia. nawet jak postoi dobę nie odpalany
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
KosteK napisał(a):dyyym, coprawda dużo mniejszy niż ostatnimi razy
Bo cieplej. Jak pojeździsz i wypalisz nagar to może odblokuje pierścienie, ale jak są przytarte już to nic im nie pomoże – oprócz wymiany.
I like... napisał(a):ponoć te autka dopiero od 1997r nie mają prolemów z braniem oleju – niby coś poprawili
to są słabe jednostki 88KM a auto wygląda jak wygląda i baaardzo wielu ludzi ciśnie na maxa ile sie da i potem nic dziwnego że sie coś pieprzy to miało być auto rodzinne a sportowa wersja to tylko z 2.0 V6
Ja sprowadzam z Niemiec tylko japończyki i tylko w b.dobrym stanie – nie są tanie ale sie sprzedają dobrze takich 323f miałem kilka, niektóre jeżdzą w kraju juz ok 2lat i ludzie sobie chwalą nikt nie narzeka ale jak sie kupuje super odpicowane okazje to....
Ojcu przywiozłem ten samochód bo nikt na niego nie narzekał a rodzice chcieli mieć tanie i niezawodne auto, nie kupilibyśmy tego gdyby ludzie narzekali.
Tutaj widze baaardzo dużo ludzi którzy chyba kupili coś okazyjnie a potem płaczą.....jak to mówi Jaksa ,,mazdy sie nie psują, to ludzie psują mazdy...''
Jeżeli szukacie 323f 1,5 to śmiało moge polecić, ale tak jak mówię lepiej 2tyś dołożyć i potem sie nie wqurzać że coś nie tak
Ja mam auto po liftingu i problem ten sam. Na szczęście póki co nie dymi. A kupiłem wcale nie tanio więc żadnych reguł nie ma. I przestańcie z tym sportowym wyglądem i deptaniem. MX3 i 323F BG też mają sportowy wygląd i są deptane, a problemów z olejem nie ma. Tą teorie to sobie IMO można w buty wsadzić.
- Od: 24 kwi 2005, 18:09
- Posty: 290
- Skąd: Biała Podlaska
- Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99
Dzisiaj jechałem za Hondą Civic model z początku lat 90tych (nie wiem jaki silnik chyba 1.4 bo nie uciekała mi zbytnio, a próbowała). Honda niska, ciemne szybki i sport wydech jakiś Mugeno podobny tylko podejrzanie "czarny". Tak się przyglądam, podjeżdżam, a koleś "sandał" zaczął mi odjeżdżać a z wydechu mu normalnie niebiesko-siwo- ciemna chmura dymu
nasze Mazdy przy nim to pikuś.
Wychodzi kwestia "dbania" o auta poprzednich właścicieli, niezależnie czy to Mazda, Honda czy DU
Wychodzi kwestia "dbania" o auta poprzednich właścicieli, niezależnie czy to Mazda, Honda czy DU
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
KosteK napisał(a):Wychodzi kwestia "dbania" o auta poprzednich właścicieli, niezależnie czy to Mazda, Honda czy DU
tak, ale mazdy sa bardziej podatne na uszkodzenia katowaniem...czesciej sie zdazaja!
- Od: 10 sty 2006, 17:29
- Posty: 608
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości