Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Właśnie o to mi chodziło
,planuję oddać kilka części do piaskowania oraz proszku lecz zwrotnice sobie odpuszczę 
-
Lantis 89
Witam, czy wiązka elektryczna do haka jest podłączona przez jakieś przekażniki itp czy bezpośrednio pod tylne lampy?
moja mazda viewtopic.php?f=312&t=116445
- Od: 6 kwi 2011, 16:57
- Posty: 80
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f (BA) '98
ireklbn napisał(a):Witam, czy wiązka elektryczna do haka jest podłączona przez jakieś przekażniki itp czy bezpośrednio pod tylne lampy?
W tej maździe możesz normalnie wziąć prąd z lampy tylnej.
arafal21, samoregulator można tylko oryginalny kupić i kosztuje sporo. Jak byś chciał wymienić oba to są różne, lewy i prawy. Można go rozebrać, wyczyścić i przesmarować ale szlag trafi tą sprężynującą blokadę, tego się nie da zdjąć nie rozwalając. Trzeba potem kupić podobną, ja już nie pamiętam dokładnie ale pokazałem w sklepie szczątki starej i kupiłem kilka podobnych. Musiałem poszerzyć jej otwór okrągłym pilnikiem ale od czasu założenia działa bez zarzutu, a to już ładnych parę lat. Reszta zabawek pod bębnem (sprężynki) jest do kupienia jako komplet naprawczy. Bardzo polecam, parę sklepów to ma więc da się zdobyć. Od czasu jak to sobie sam zrobiłem jak należy to nie mam żadnych problemów z ręcznym.
Witam,mój problem związany jest z ogrzewaniem szyby,po włączeniu kontrolka świeci się na zegarach ale szyba nie grzeje wcale,wtyczki są dobrze podłączone pod szybę ale dalej nie działa.Co może być tego przyczyną?
- Od: 13 paź 2012, 21:23
- Posty: 14
- Skąd: Czarnocin
- Auto: Mazda 323 sedan 1.5 Z5
Ogierson napisał(a):Witam,mój problem związany jest z ogrzewaniem szyby,po włączeniu kontrolka świeci się na zegarach ale szyba nie grzeje wcale,wtyczki są dobrze podłączone pod szybę ale dalej nie działa.Co może być tego przyczyną?
Możesz mieć przepalony bezpiecznik, który znajduje się w wewnętrznej skrzynce z bezpiecznikami i jest to bezpiecznik nr 9 tu dołączam moje zdjęcie z innego postu.

Na tym zdjęciu jest co prawda zaznaczony inny bezpiecznik ale jeśli chodzi o ten do ogrzewania tylnej szyby to właśnie bezpiecznik nr 9. Jeśli bezpiecznik okaże się dobry choć lepiej i tak wymienić by mieć pewność to w najgorszym przypadku może być coś inastalacją lub masz poprzerywane ścieżki na szybie stąd brak powstawania oporu a co za tym idzie brak ciepła do jej podgrzania.
Towar deficytowy 
Jak by ktoś zaczął robić kpię mógł by grosza zarobić,jak niektórzy na pakiecie MS
Jak by ktoś zaczął robić kpię mógł by grosza zarobić,jak niektórzy na pakiecie MS
-
Lantis 89
Cześć
Mam problem w mojej Madzi – zerwała/odpięła się linka od podnoszenia maski. To uciążliwe, bo mam problem z elektryką (coś wysysa prąd) a samochodu bardzo potrzebuję – więc żeby mieć gwarancję że przez noc do rana prąd nie wypłynie odpinam na parkingu akumulator. Chciałem odpiąć wczoraj rano – uchwyt w kabinie dał się zupełnie luźno pociągnąć, maska nie odskoczyła. Pomyślałem że zerwała się linka przy uchwycie, ale wymacałem ją od strony kabiny, pociągnąłem i luźna jest z drugiej strony, przy zamku. Jest jakiś magiczny sposób na podniesienie maski bez tej linki?
próbowałem sięgnąć palcami pomiędzy maską a atrapą, do wajchy da się dosięgnąć ale to nie wystarcza, trzyma blokada którą trzeba otworzyć linką. Dostania się tam przez cięcie atrapy (widziałem takie coś na forum, ale przy innym modelu) bardzo chciałbym uniknąć, bo wymieniłem ją dosłownie tydzień temu. Jakieś pomysły?
EDIT:
Problem rozwiązany, udało się dostać do zamka od spodu. Kładąc się pod samochodem można zobaczyć zamek nad chłodnicą i ręcznie go zwolnić.
Mam problem w mojej Madzi – zerwała/odpięła się linka od podnoszenia maski. To uciążliwe, bo mam problem z elektryką (coś wysysa prąd) a samochodu bardzo potrzebuję – więc żeby mieć gwarancję że przez noc do rana prąd nie wypłynie odpinam na parkingu akumulator. Chciałem odpiąć wczoraj rano – uchwyt w kabinie dał się zupełnie luźno pociągnąć, maska nie odskoczyła. Pomyślałem że zerwała się linka przy uchwycie, ale wymacałem ją od strony kabiny, pociągnąłem i luźna jest z drugiej strony, przy zamku. Jest jakiś magiczny sposób na podniesienie maski bez tej linki?
próbowałem sięgnąć palcami pomiędzy maską a atrapą, do wajchy da się dosięgnąć ale to nie wystarcza, trzyma blokada którą trzeba otworzyć linką. Dostania się tam przez cięcie atrapy (widziałem takie coś na forum, ale przy innym modelu) bardzo chciałbym uniknąć, bo wymieniłem ją dosłownie tydzień temu. Jakieś pomysły?
EDIT:
Problem rozwiązany, udało się dostać do zamka od spodu. Kładąc się pod samochodem można zobaczyć zamek nad chłodnicą i ręcznie go zwolnić.
- Od: 21 mar 2011, 21:29
- Posty: 7
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 141KM (2005)
Mam silna potrzebe zobaczenia jak swieci HID 4300k, wczoraj mialem kontrole przetrzepali mi cala pake i oczywiscie przetwornice sie panu w bialym berecie nie spodobaly:/ dobrze ze mialem normalne zarowki to zmienilem na miejscu. Ale tez mowil ze barwa swiatla mnie zdradzila ze to nie sa jakies swiatla barwione, zbyt duzo niebieskiego w lampie:/
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Tanie chińskie HID'y to świecą tak sobie.
Ja mam u siebie teoretycznie jakieś 4700K ale widać, że w barwie światła jest sporo zielonego (nie niebieskiego!).
No ale jak za komplet HID'ów zapłaciłem coś około 100PLN to nie ma co oczekiwać superluksusu.
Na razie jeżdżę i nikt się nie czepiał
Ja mam u siebie teoretycznie jakieś 4700K ale widać, że w barwie światła jest sporo zielonego (nie niebieskiego!).
No ale jak za komplet HID'ów zapłaciłem coś około 100PLN to nie ma co oczekiwać superluksusu.
Na razie jeżdżę i nikt się nie czepiał
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
arafal jak nie chcesz mieć żółtej poświaty w światłach to załóż osram cool blue, sam mam i jestem zadowolony 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Ja bym wlasnie wolal bardziej bialo/zolte niz niebieskawe bo im bardziej naturalna temp barwowa tym lepsza widocznosc.
-
Przemek323c
ojjj kurna, ja nie chce zwyklych swiatel bo daja tyle swiatla co normlne, ja chce xenon 4300k przetwornice itd mam tylko zarniki dokupie jak cos na allegro. i napisalem ze mam barwe 5000k i jest blekitna barwa nie chce bardziej niebieskich bo przydzielili u nas jakies nowego cwoka i trzeba wszystko auta od swiatel zaczynajac a konczac na mechanice auta. jesli bd musial to kupie juz te zwykle zarowki ale chce zoabczyc jaka barwe daje 4300k
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
ja mam obecnie 6000K i faktycznie znaki sa niebieskawe jak padną palniki to teraz tez sie przerzucę na 4300K
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
5000k daje juz niebieska barwe a 6000k to juz chyba czysty blekit, zamowie te zarniki 4300k choc jeszcze bd dalej dawac jakas "niebieska" barwe odesle bo kurna te [tiiit] normalnie teraz mi wpakuje 500zl mandatu://
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości