Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Szczęki niby dedykowane do 1,8 będą pasowały do 1,5 BA?
http://egaraz.com/offer,list,62900,1223 ... na_os.html
wymiary są takie same.
http://egaraz.com/offer,list,62900,1223 ... na_os.html
wymiary są takie same.
Dejw 323f BA
- Od: 24 kwi 2010, 14:49
- Posty: 74
- Skąd: ok. Lublin
- Auto: 323f BA 1.5 95r
Panowie szybkie pytanie.
Jeżeli zakupię wiązkę ze środka (całą oprócz drzwi/klapy) z rocznika 1994 i zepnę ją z wiązką silnikową z rocznika 98 to jaki może być tego efekt
Wiązka by pochodziła z 2,0V6
Jeżeli zakupię wiązkę ze środka (całą oprócz drzwi/klapy) z rocznika 1994 i zepnę ją z wiązką silnikową z rocznika 98 to jaki może być tego efekt
Wiązka by pochodziła z 2,0V6
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam, jestem posiadaczem Mazdy 323f BA 1,5 z 95r. niestety poprzedni wlasciciel chciał zainstalować jakąś chińską porażkę zamiast orginału jaki w Mazdzie siedział i uwalił oryginalną kostkę w taki sposób ża prawie kabli nie widać ( poucinał przewody tak że nie widać kolorów ) Moja prośba, jakby ktoś miał u siebie zbędną kostę oryginalna z kablami chetnie zakupie..
Madzie Rulezzzzzz
- Od: 26 sie 2012, 14:44
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323F 1,5 rok 1995
Wtyczki się zgadzają (bynajmniej tak wnioskuję po zdjęciu).
Jak tak dalej pójdzie to Z5 wróci do komory, bo już mnie szlag trafia z tą wiązką...
Jak tak dalej pójdzie to Z5 wróci do komory, bo już mnie szlag trafia z tą wiązką...
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Które wtyczki się zgadzają?
Nie zgadzają się wtyczki łączące wiązką silnikową z z wiązką nadwozia (za sterownikiem)
Pod maską w skrzynce bezpieczników też coś nie pasuje z tego co pamiętam.
Nie zgadzają się wtyczki łączące wiązką silnikową z z wiązką nadwozia (za sterownikiem)
Pod maską w skrzynce bezpieczników też coś nie pasuje z tego co pamiętam.
Limited Edition napisał(a):Radar już pewnie załamany tym wszystkim
eeee... nie znasz chyba Kamila... on sie nie podda...
wierze, ze i tak przerobi ta wiazke... jak nie tak, to inaczej... zawsze jest jakies wyjscie...

a nie jedno juz zmajstrowal nasz radar88

Hazu napisał(a):Które wtyczki się zgadzają?
Nie zgadzają się wtyczki łączące wiązką silnikową z z wiązką nadwozia (za sterownikiem)
Pod maską w skrzynce bezpieczników też coś nie pasuje z tego co pamiętam.
Hazu pokażę o co chodzi, więc to są kostki które mam z wiązką do silnika:

Niebieska,szara jak i biała
To jest kostka która znajduje się za radiem w czerwonej w której siedział Z5:


Kostka z wiązki silnika Z5:

A to jest wiązka/kostki które znalazłem do sprzedania:

Więc nie będzie pasować
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

A żeby było śmieszniej, wszystkie wtyki pasują pod maską a żeby było zabawniej nawet się kolory zgadzają, tylko dla czego te Żapońce dały taką kostkę nadwoziową...przecież to się w głownie nie mieści.
Teraz niech zapali się komora silnika, spłoną przewody i do widzenia...ani schematu nie wspominając o dobraniu wiązki....
Dopisano 01 wrz 2012 22:55:
Limited Edition napisał(a):Radar już pewnie załamany tym wszystkim
Powiem Ci szczerze Zbyszku że ręce i cycki już opadają.
Wojtek napisał(a):eeee... nie znasz chyba Kamila... on sie nie podda...
wierze, ze i tak przerobi ta wiazke... jak nie tak, to inaczej... zawsze jest jakies wyjscie...
a nie jedno juz zmajstrowal nasz radar88
Na razie siła i wena jest więc coś będzie się kombinować.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
To tak jak pisałem że te wiązki co pokazałeś nie pasują i dodatkowo pod skrzynką w komorze też są różnice.
Jaką wiązkę silnika miałeś w angliku z KF-em ?
Nie pasuje Ci ta wiązka do Z5, przecież ten Kf z tego co pamiętam też był poliftowy.
Czy jest po prosu tak jak myślałem że KF nawet w 98r nie objęty został liftingiem?
w moim BP angliku instalacja była dokładnie taka jak w Twoim Z5
Ja jak zmieniałem skrzynie musiałem zmienić wiązkę silnika a miałem tylko dostęp do BA BP z 96r.
Ostatecznie wymieniłem całą kompletną instalację auta i wyszło wszystko ładnie i bez druciarstwa.
Ale to ze 2 – 3 dni roboty aby wszystko przełożyć.
ja już ma doświadczenie bo i w xedosie kiedyś kompletną instalację przekładałem po to żeby w przyszłości KL-a bezproblemowo założyć.
Jaką wiązkę silnika miałeś w angliku z KF-em ?
Nie pasuje Ci ta wiązka do Z5, przecież ten Kf z tego co pamiętam też był poliftowy.
Czy jest po prosu tak jak myślałem że KF nawet w 98r nie objęty został liftingiem?
w moim BP angliku instalacja była dokładnie taka jak w Twoim Z5
Ja jak zmieniałem skrzynie musiałem zmienić wiązkę silnika a miałem tylko dostęp do BA BP z 96r.
Ostatecznie wymieniłem całą kompletną instalację auta i wyszło wszystko ładnie i bez druciarstwa.
Ale to ze 2 – 3 dni roboty aby wszystko przełożyć.
ja już ma doświadczenie bo i w xedosie kiedyś kompletną instalację przekładałem po to żeby w przyszłości KL-a bezproblemowo założyć.
Hazu napisał(a):Jaką wiązkę silnika miałeś w angliku z KF-em ?
Tą którą widać na zdjęciu pierwszym z kostkami niebieską/szarą/białą
Hazu napisał(a):Nie pasuje Ci ta wiązka do Z5, przecież ten Kf z tego co pamiętam też był poliftowy
Jak widzisz, Z5 miał zastosowaną kostkę od drzwi (czyli po FL
Hazu napisał(a):Czy jest po prosu tak jak myślałem że KF nawet w 98r nie objęty został liftingiem?
Tak jak pisałem, deska i liczniki pozostały stare, możliwe że KF nie był objęty FL i całkiem możliwe że te w UK również nie były w ogóle objęte FL, zmienili znaczek, boczki drzwi i to wszystko.
:Hazu napisał(a):Ostatecznie wymieniłem całą kompletną instalację auta i wyszło wszystko ładnie i bez druciarstwa.
Ale to ze 2 – 3 dni roboty aby wszystko przełożyć.

Licznik:

Dlatego zapytałem, czy jak dokupię tą wiązkę to czy to może działać, bo jak widzę kostki są dokładnie takie same. Teraz wiesz dla czego myślę że to może pasować
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ja na Twoim miejscu poszukałbym gdzieś w okolicy 323f BA, z lat przedliftowych na części (obojętne z jakim silnikiem aby miała bogate wyposażenie)
Wtedy należałoby wymontować dosłownie całą instalacje, łącznie z wiązkami wszystkich świateł, drzwi itd.
Jeszcze cały kokpit z kompletną instalacją też nie zaszkodzi. (mnie to zajęło ok. 7 godzin.
Wedy przekładasz wszystko, wpinasz wiązkę silnikową od KF i jedziesz.
Bo jak zaczniesz przerabiać wiązki to nigdy nie będziesz miał pewności że wszystko jest zrobione dobrze.
I jak tylko będzie jakiś problem z elektryką to zawsze będziesz podejrzewał że to wina tych przeróbek.
Poza tym, nie pamiętam gdzie ale wydaje mi się, że Ciebie uprzedzałem, że będziesz miał taki problem z elektryką.
Wtedy należałoby wymontować dosłownie całą instalacje, łącznie z wiązkami wszystkich świateł, drzwi itd.
Jeszcze cały kokpit z kompletną instalacją też nie zaszkodzi. (mnie to zajęło ok. 7 godzin.
Wedy przekładasz wszystko, wpinasz wiązkę silnikową od KF i jedziesz.
Bo jak zaczniesz przerabiać wiązki to nigdy nie będziesz miał pewności że wszystko jest zrobione dobrze.
I jak tylko będzie jakiś problem z elektryką to zawsze będziesz podejrzewał że to wina tych przeróbek.
Poza tym, nie pamiętam gdzie ale wydaje mi się, że Ciebie uprzedzałem, że będziesz miał taki problem z elektryką.
Hazu napisał(a):Ja na Twoim miejscu poszukałbym gdzieś w okolicy 323f BA, z lat przedliftowych na części (obojętne z jakim silnikiem aby miała bogate wyposażenie)
Wtedy należałoby wymontować dosłownie całą instalacje, łącznie z wiązkami wszystkich świateł, drzwi itd.
Jeszcze cały kokpit z kompletną instalacją też nie zaszkodzi. (mnie to zajęło ok. 7 godzin.
Wedy przekładasz wszystko, wpinasz wiązkę silnikową od KF i jedziesz.
Bo jak zaczniesz przerabiać wiązki to nigdy nie będziesz miał pewności że wszystko jest zrobione dobrze.
I jak tylko będzie jakiś problem z elektryką to zawsze będziesz podejrzewał że to wina tych przeróbek.
Poza tym, nie pamiętam gdzie ale wydaje mi się, że Ciebie uprzedzałem, że będziesz miał taki problem z elektryką.
Mnie uprzedzałeś że mogą być inaczej bieguny... Nic będę próbował jakoś to poskładać aby to działało jak należy, skoro się podjąłem robocizny to działam dalej. Dziwi mnie to że Japońce dali taką badziewną kostkę na 1,5roku produkcji...No cóż jakoś trzeba będzie sobie poradzić.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
alaniasty napisał(a):Witam, jestem posiadaczem Mazdy 323f BA 1,5 z 95r. niestety poprzedni wlasciciel chciał zainstalować jakąś chińską porażkę zamiast orginału jaki w Mazdzie siedział i uwalił oryginalną kostkę w taki sposób ża prawie kabli nie widać ( poucinał przewody tak że nie widać kolorów ) Moja prośba, jakby ktoś miał u siebie zbędną kostę oryginalna z kablami chetnie zakupie..
proponuje kopic nowa kostkę i polutować trochę kabelków jest, i trzeba sie pobawić na forum gdzieś jest co każdy kabelek oznacza
- Od: 5 lip 2012, 20:21
- Posty: 23
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F 1.5 Z5 BA 97r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości