Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Mam pytanko, może ktoś mi dać link gdzie sprzedają spinki do Mazdy 323C, chodzi mi konkretnie spinki do nadkola przedniego. Nie wiedziałam, że to aż tyle różnych spinek jest i nie wiem jakie dokładnie tam są...
- Od: 10 lut 2012, 15:26
- Posty: 98
- Skąd: Szczecinek
- Auto: Wcześniej: Mazda 323C 1,5, 96r.
Obecnie: Ford Focus cmax 1,8 benzyna, 2005r.
tigresse napisał(a):Mam pytanko, może ktoś mi dać link gdzie sprzedają spinki do Mazdy 323C, chodzi mi konkretnie spinki do nadkola przedniego. Nie wiedziałam, że to aż tyle różnych spinek jest i nie wiem jakie dokładnie tam są...
http://www.spinkisamochodowe.pl <-zajrzyj może coś znajdziesz...
jak znajdziesz to pytaj o cenę: allegro@tsw.auto.pl
Ja kupowałem tam do swojej 323f do bagażnika... – jeszcze czekam ale gość ma dużo tego...

Fryta86 napisał(a):tigresse napisał(a):Mam pytanko, może ktoś mi dać link gdzie sprzedają spinki do Mazdy 323C, chodzi mi konkretnie spinki do nadkola przedniego. Nie wiedziałam, że to aż tyle różnych spinek jest i nie wiem jakie dokładnie tam są...
http://www.spinkisamochodowe.pl <-zajrzyj może coś znajdziesz...
jak znajdziesz to pytaj o cenę: allegro@tsw.auto.pl
Ja kupowałem tam do swojej 323f do bagażnika... – jeszcze czekam ale gość ma dużo tego...
Właśnie też tam oglądałam, ale jest tam kilka rodzajów i nie chcę strzelać w ciemno
- Od: 10 lut 2012, 15:26
- Posty: 98
- Skąd: Szczecinek
- Auto: Wcześniej: Mazda 323C 1,5, 96r.
Obecnie: Ford Focus cmax 1,8 benzyna, 2005r.
To jak nikt Ci nie odpowie to najlepiej wyjmij jedną i zmierz zgodnie z tymi wymiarami na tej stronie.
Wyślij temu kolesiowi co Ci napisałem to on Ci podpowie...
Jak dostanę te co zamówiłem to Ci powiem czy mi spasowały
Wyślij temu kolesiowi co Ci napisałem to on Ci podpowie...
Jak dostanę te co zamówiłem to Ci powiem czy mi spasowały

Witam-a ja mam takie pytanie, jak mam auto zamknięte a otworze bagażnik kluczykiem to powinny otworzyć się drzwi bo się nie otwierają ,ale jak mam niedomkniętą klape bagażnika to ne zamknę auta zamek odbija i otwiera.
323f '97 1.5 16v
323f '97 1.5 16v
- Od: 25 maja 2010, 17:07
- Posty: 12
- Skąd: kielce-wiochaPL(podchyby)
- Auto: '97 323f 1.5 16v+sekwencja
Panowie i Panie jak dobrze wyregulować szyby ,
żeby nie latały, nie było szumu , i podczas zamykania nie odstawały
zmagam sie od jakiegoś czasu i nie mogę dojść
od dzwi kierowcy mam tak ze jak wyreguluje dzwi to szyba sie nie zamyka tylko trzeba ja uderzyć delikatnie żeby weszła pod uszczelkę lub od środka opuścić i podnieść
żeby nie latały, nie było szumu , i podczas zamykania nie odstawały
zmagam sie od jakiegoś czasu i nie mogę dojść
od dzwi kierowcy mam tak ze jak wyreguluje dzwi to szyba sie nie zamyka tylko trzeba ja uderzyć delikatnie żeby weszła pod uszczelkę lub od środka opuścić i podnieść
a drzwi to regulujesz na zawiasach czy jak,bo jest ponoć sruba od szyby która to ustawia kąt szyby do uszczelek , ja trochę dociągnołem na zamku przesunołem to ucho do środka co zamek zaczepia byle nie za dużo bo jak za bardzo to drzwi można wciągnąć i się nie pokrywają z tylnymi
- Od: 25 maja 2010, 17:07
- Posty: 12
- Skąd: kielce-wiochaPL(podchyby)
- Auto: '97 323f 1.5 16v+sekwencja
dobrze tylko że jak podniesiesz na zawiasach całe drzwi to szyba będzie zaczepiać o góre i się nie schowa i jest jeszcze ta śruba ona jest pod tapicerką jak się nią reguluje to kąt się zmienia i dociska do uszczelek ,ja nie praktykowałem tego sposobu- chyba że Tobie chodzi o latanie szyby przy otwartych to nie wiem bo u mnie też lata jak cholera
- Od: 25 maja 2010, 17:07
- Posty: 12
- Skąd: kielce-wiochaPL(podchyby)
- Auto: '97 323f 1.5 16v+sekwencja
witam PANOWIE
piszę z ostrzeżeniem i zrobię antyreklamę filtrowi oleju firmy RACER pomijając że miałem problemy ze smarowaniem silnika ciśnienie na czujniku pojawiało się po 3 -4s potem zaczął się pocić spod filtra aż nadszedł dzień 02.04 2012 gdy to w godzinach porannych podczas wyjeżdzania z garażu wyrwało uszczelke spod tego jakże szanownego o
potłuc filtra.
filtr został tak jakby napompowany bo aż się odkształciła część ktora przylega do bloku silnika . to że zostawiłem ok 3 litry oleju na podjeżdzie ( z przebiegiem 1500 km kto by płakał nad czyściutkim świeżutkim pachnącym nowością połsyntetycznym CASTROLU za 80 zł ktory popływał sobie w silniku 8 dni) jeszcze ujdzie choć ekolodzy nie byli by zadowoleni i wtedy ogarnoł mnie
widok zalanego silnika, alrernatora, maglownicy ,przewodow wspomaganie, parownika gazu ,dolotu powietrza ,ścianki grodziowej, wygłuszenia, połosi , prawego koła , wachacza , tarczy hamulcowej i zacisku to nie powiem delikatnie się w . . . [ttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ]
poł dnia doprowadzałem auto do stanu sprzed awari olej był dosłownie wszędzie. filtr pokazałem sprzedawcy
ktory stwierdził ma pan za wysokie ciśnienie w układzie smarowanie przedstawiłem mu wyniki pomiarow na jałowym ok1.3 bar maksymalnie 5 bar przy 6 rmp zdziwił się doszła jeszcze mała wymiana zdań
. historia zakończyła się tak chciał mi wcisnąć taki sam filtr podziękowałem ale wziąłem z dużym rabatem nowy olej za 60 zł. a filtr został zakupiony w sklepie FILTRON
kosztowało mnie to trochę nerwow i nie tylko ale nauczyłem się że nie warto oszczędzać na takich rzeczach
po wkręceniu nowego filtra zalania olejem kontrolka gaśnie jeszcze zanim puszcze kluczyk ze startu.
stary filtr rozciołem i okazało się że zablokowany był ten zaworek w filtrze ale wnętrze filtra jest jakiejś nietypowej budowy. a wkład filtrujący zgnieciony pod wpływem wysokiego ciśnienia. moje zdanie jest takie że wkład nie przepuszczał odpowiednio oleju i to było powodem eksplozji
pozdro łukasz
piszę z ostrzeżeniem i zrobię antyreklamę filtrowi oleju firmy RACER pomijając że miałem problemy ze smarowaniem silnika ciśnienie na czujniku pojawiało się po 3 -4s potem zaczął się pocić spod filtra aż nadszedł dzień 02.04 2012 gdy to w godzinach porannych podczas wyjeżdzania z garażu wyrwało uszczelke spod tego jakże szanownego o




kosztowało mnie to trochę nerwow i nie tylko ale nauczyłem się że nie warto oszczędzać na takich rzeczach
po wkręceniu nowego filtra zalania olejem kontrolka gaśnie jeszcze zanim puszcze kluczyk ze startu.

stary filtr rozciołem i okazało się że zablokowany był ten zaworek w filtrze ale wnętrze filtra jest jakiejś nietypowej budowy. a wkład filtrujący zgnieciony pod wpływem wysokiego ciśnienia. moje zdanie jest takie że wkład nie przepuszczał odpowiednio oleju i to było powodem eksplozji
pozdro łukasz
Hmmm – z tego co mi się wydaje to zaworek w filtrze (o ile występuje) to otwierałby się tylko w przypadku zbyt dużego zabrudzenia wkładu filtra w celu takim aby nie dopuścić do pracy silnika bez smarowania.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
no tak ale filtr był nowy niecałe 1500km przelatane moim zdaniem coś było nie tak z wkładem filtrulącym . dlatego też ciśnienie w układzie pojawiało się z opużnieniem nie jeden filtr rozbebeszałem FILTRON czy AD z czystej ciekawości i budowa była jakaś nietypowa nawet ori był podobny do grupy filtrona. musiałem trafić na niesłe schit skoro się tak stało. jak pytałem w sklepie czy SPRZEDAWCA słyszał o takim filtrze RACER to postawił oczy i pierwsze słyszał. jakaś tania chińska podruba za dosłownie dyche
Witam
Ostatnio zauważyłem wyciek oleju w mojej Madzi ze skrzyni biegów obok korka spustowego. Czy wie ktoś może do czego służy ta śruba? Więcej na zdjęciu

Ostatnio zauważyłem wyciek oleju w mojej Madzi ze skrzyni biegów obok korka spustowego. Czy wie ktoś może do czego służy ta śruba? Więcej na zdjęciu

- Od: 10 lip 2011, 19:59
- Posty: 80
- Skąd: Sobibór
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 GT B+LPG
Witam
Przymierzam się do zakupy Mazdy z 98r. i czytając ten post dużo się dowiedziałem, ale mam taką prośbę czy ktoś mógłby zrobić taką listę czy tam punkty na co w szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Z góry dzięki za pomoc
(użyłem wyszukiwarki z forum i nic takiego mi nie znalazło)
Przymierzam się do zakupy Mazdy z 98r. i czytając ten post dużo się dowiedziałem, ale mam taką prośbę czy ktoś mógłby zrobić taką listę czy tam punkty na co w szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie tego auta. Z góry dzięki za pomoc
- Od: 16 kwi 2012, 09:41
- Posty: 4
- Skąd: Czuchów
- Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Jak ma korozję na dole drzwi i wokół przedniej szyby to nie kupuj.
Sprawdź podłogę i progi jak są już dziury to nie kupuj.
Odpal silnik i pogazuj ostro na postoju jak puści dymka niebieskiego to silnik szrot i nie kupuj.
Sprawdź podłogę i progi jak są już dziury to nie kupuj.
Odpal silnik i pogazuj ostro na postoju jak puści dymka niebieskiego to silnik szrot i nie kupuj.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości