ciągle przeuszczające zawory głowicy

Mazda 323 1998–2003

Postprzez piorun4aa » 17 cze 2019, 23:28

Witam docieram zawory na wszystkie sposoby ale one ciągle przepuszczają nawet te co nie przepuszczały to po dotarciu zaczęły przepuszczać co ja mogę robić złe
Początkujący
 
Od: 23 maja 2019, 19:05
Posty: 10
Auto: Mazda 323 bj 1.6 zm

Postprzez Płomień » 17 cze 2019, 23:47

Skąd wiesz że przepuszczają, jak to sprawdzasz?

Jakimi pastami docierasz?

Jakie masz luzy na prowadnicy zaworowej?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez piorun4aa » 18 cze 2019, 00:04

wlewam do kanałów soncych i wydechowych benzynę na prowadnicach prawie nie ma luzów adocieram pastą k2
Początkujący
 
Od: 23 maja 2019, 19:05
Posty: 10
Auto: Mazda 323 bj 1.6 zm

Postprzez zadra » 18 cze 2019, 01:41

TWOJA odpowiedź mówi sama za siebie..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (33/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Płomień » 18 cze 2019, 09:40

:|

Jak oczekujesz pomocy, to postaraj się przynajmniej pisać tak żeby nie bolało w oczy. Zawory są ssące.

Nie ufam produktom K2, a zwłaszcza w temacie bardziej specjalistycznych środków. Poszukaj sobie zestawu 3 past, i poleruj zgodnie z kolejnością.

Nie wiem skąd pomysł na takie sprawdzanie szczelności. Uśmiałem się :D

Odwróć głowicę komorą spalania do góry, i zalej ją acetonem. Poczekaj ze dwie, trzy minuty i sprawdź ile uciekło, i którym kanałem. Docieraj tam gdzie ucieka. Użyj acetonu, bo ma bardzo niskie napięcie powierzchniowe, i jak znajdzie nieszczelność to na pewno ucieknie.

Twoja metoda nie ma racji bytu, bo benzyna nalana od strony kanałów będzie naciskać na zawór, i otwierać go swoją masą.

Powodzenia <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez zadra » 18 cze 2019, 20:28

Użyj acetonu,

dawniej sprawdzało się zalewając naftą.
Aceton dość szybko paruje.
sprawdź luzy na prowadnicach; metoda na "prawie wcale nie ma luzów" często bywa zawodna popraw gramatykę, lepiej się zrozumiemy..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3144 (33/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez piorun4aa » 20 cze 2019, 09:37

Dzięki za pomoc

Dopisano 20 cze 2019, 09:54:

Tylko nie wie czy jest sens docierać je trzema pastami są już wszystkie dobrze dotarte czy może by pastą zero je tylko docierać bo na żadnym nie ma nawet jednego wżeru już a docieram je pałeczką z przyssawką bo kupiłem zestaw trzech past 2 1 0 ale boje się żeby ich za bardzo nie przetrzeć bo już były naprawdę długo docierane
Początkujący
 
Od: 23 maja 2019, 19:05
Posty: 10
Auto: Mazda 323 bj 1.6 zm

Postprzez Płomień » 20 cze 2019, 13:52

Możesz je przetrzeć zerówką, jeśli uważasz że powinny być ok. To jest taki finisher, do wykończenia na błysk.

Pamiętasz że po docieraniu zaworów trzeba na nowo wyregulować luzy na płytkach?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez piorun4aa » 20 cze 2019, 20:17

O regulacji luzów zaworowych to wiem
Początkujący
 
Od: 23 maja 2019, 19:05
Posty: 10
Auto: Mazda 323 bj 1.6 zm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323