Czy jest możliwość odczytu błedów samodzielnie??

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez decadent » 2 mar 2012, 13:07

Jak nie ma błędów to zapala się na ileś sekund, a potem gaśnie i już się nie zapala.... a u mnie nic....
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 07:57
Posty: 682
Skąd: Kielce
Auto: BJ, 1.5 benz. 1999

Postprzez Marwis » 2 mar 2012, 13:50

hmm, u siebie też kiedyś chciałem profilaktycznie odczytać błędy, ale dioda wcale nie migała więc uznałem że wszystko jest ok :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 293
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez decadent » 2 mar 2012, 17:34

Właściwie to ma być tak, że dioda się świeci cały czas dopóki nie przekręcimy kluczyka, wtedy ma zgasnąć a po chwili pokazywać błędy... nie wiem co jest grane
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 07:57
Posty: 682
Skąd: Kielce
Auto: BJ, 1.5 benz. 1999

Postprzez decadent » 4 mar 2012, 20:43

Poprawka – wszystko ok. W mazdach BJ dioda zaświeci dopiero po przekręceniu kluczyka i w dodatku jak są błędy. Jak nie ma błędów to dioda nie zaświeci wcale, nawet po uruchomieniu silnika....
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 07:57
Posty: 682
Skąd: Kielce
Auto: BJ, 1.5 benz. 1999

Postprzez smile » 4 mar 2012, 20:46

Jak Ci nic nie świeci czyli nie masz błędów. Ale jak masz wątpliwości czy aby wszystko poprawnie połączone bo nic nie pokazuje, to odpinasz przepływomierz na odpalonym silniku i przy ponownym sprawdzeniu już jakiś błąd się powinien pojawić.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2653 (69/55)
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez decadent » 4 mar 2012, 21:01

I tak właśnie zrobiłem ... :)
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 07:57
Posty: 682
Skąd: Kielce
Auto: BJ, 1.5 benz. 1999

Postprzez smile » 4 mar 2012, 21:37

I potwierdziło to brak wcześniejszych błędów <spoko>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2653 (69/55)
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Marwis » 4 mar 2012, 21:44

Ale później po wypięciu wtyczki trzeba zresetować kompa?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 17:59
Posty: 293
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez smile » 4 mar 2012, 21:54

Jak odepniesz przepływkę i ją podepniesz z powrotem to samochód będzie pracował poprawnie. W pamięci sterownika silnika zostanie natomiast zapisany błąd chwilowy, który nie będzie miał wpływu na poprawną pracę silnika jeśli podłączymy przepływomierz z powrotem.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2653 (69/55)
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez matti82 » 20 paź 2012, 15:14

Podepnę się. Jak wygląda kontrolka MIL? Bo nie wiem czy moja Madzia ją ma czy też trzeba podpinać diodę. Chciałem zrobić samemu diagnostykę, bo dziś w trasie zaczęła mi mrugać "sprężynka" – kontrolka od świec żarowych.
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2012, 17:46
Posty: 32
Auto: Mazda 323F BJ 1999r. 2.0 DiTD

Postprzez sebaxx3 » 20 paź 2012, 15:55

fosfor napisał(a):Witam
Proszę o interpretacje błędu
2 sygnały długie 4 sygnały krótkie 2 sygnały długie 3 krótkie i tak w kólko

Pozdrawiam


z tego co piszesz to jest 0403 tj układ egr prawdopodobnie. Podczas normalnej eksploatacji zapala ci sie kontrolka świec?
Początkujący
 
Od: 26 sie 2009, 05:57
Posty: 20
Skąd: ligota
Auto: BJ 2.0 diTd ex

Postprzez cross » 28 cze 2013, 10:15

W Wersji mobilnej taki system polecam kontroler ELM to co panowie tu polecają ale wersji Bluetooth i telefon z androidem + aplikacja Torque (płatna) do pobrania z google play.
cross
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323