Spalanie naszych mazd [BJ]
Łódź – Wrocław – Łódź – 8,63 l / 100 km. Oczywiście LPG 
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
miasto 9,5-10L trasa 6,5-7L
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Spalania na poziomie 4,8 sam doświadczyłem. Jechałem w tym roku nad polskie morze. Z południa nas północ. dokładnie to z bielska białej do łeby. Tankowałem jadąc spowrotem jakos przed Toruniem.Tankowałem oczywiście do pełna. Po mieście pali mi w granicach 6,2 – 6,5. Teraz przy niższych temperaturach spalanie sprawdze dopiero we wtorek bo mam pól baku I zrobione 400km. Ale zazwyczaj do rezerwy robię ok 650-690km.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
ewemarkam ja także w moje Madzi w trasie przy prędkości 100km miałem spalanie 4,8. W jeździe po mieście około 5,5 litra. W zimowych warunkach póki co wychodzi 6,2 litra.
-
GeerbiL
Wiec, panowie dzis mialem jeszcze trase Bielsko- Pyrzowice. Tankowalem przed ta trasa, 32 litry weszly a zrobione bylo 520 km. Wiec latwo policzyc 6,1. Tylko ze ten zbiornik jezdzilem prawie jak emeryt, z faktu ze nie zdazyl sie za bardzo zagrzac to tak do 2000, gora do 2500 obr i zmiana biegu. pokonuje male odcinki 4-5 km, bo tyle mam do pracy. Czasem trafi sie trasa do Skoczowa to we dwie strony 50km. Ale jestem pod milym wrazeniem, biorac pod uwage temperatury poranne. Moze uda mi sie zejsc nizej.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
miasto blisko do pracy 5,5km spalanie
lato 9l/100
zima 10-11l/100
nie ma znaczenia czy delikatnie czy buty,mierzone tysiac razy dziadkowa jazda nic nie daje wiec butuje małpę i na jedno wychodzi a przyjmnosc jest hehe
na trasie rowniez gnojenie,czyli redukcje,zawali drogi,tiry inne wynalzki łykane na 3 biegu w 5,5tysia rpm;) spalanie 7-8l/100
ten silnik tak ma pali duzo i lubi sie krecic wiec lepiej krecic skoro oszczedzanie jest bezsensu w tym modelu i czerpac z jazdy;)
lato 9l/100
zima 10-11l/100
nie ma znaczenia czy delikatnie czy buty,mierzone tysiac razy dziadkowa jazda nic nie daje wiec butuje małpę i na jedno wychodzi a przyjmnosc jest hehe
na trasie rowniez gnojenie,czyli redukcje,zawali drogi,tiry inne wynalzki łykane na 3 biegu w 5,5tysia rpm;) spalanie 7-8l/100
ten silnik tak ma pali duzo i lubi sie krecic wiec lepiej krecic skoro oszczedzanie jest bezsensu w tym modelu i czerpac z jazdy;)
- Od: 12 lis 2010, 18:07
- Posty: 16
- Skąd: Włocławek
- Auto: Madzia 323S BJ
sebazamek napisał(a):ten silnik tak ma pali duzo i lubi sie krecic
Dokładnie 9L miasto 7L trasa a bajki o spalaniu 5L można wsadzić pod poduszkę

- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
Miasto – 10 litrów LPG, benzyny wychodziło koło 9-9,5litra więc opłaca się jeździć na LPG :–)
Trasa koło 6-7litrów. Co do butowania bądź jazdy w stylu dziadka – macie 100% racji – Mazda i tak zje tyle samo bez względu na styl jazdy.
Trasa koło 6-7litrów. Co do butowania bądź jazdy w stylu dziadka – macie 100% racji – Mazda i tak zje tyle samo bez względu na styl jazdy.
-
pequena
Miasto lato/zima – 8/11
Trasa lato/zima – 6,5/8
Trasa w normalnym tempie a nie wlekąc się niemiłosiernie – 8-10l
Czyli pali sporo jak na "motorynke", inaczej – ten silnik nie jest dla mnie
Trasa lato/zima – 6,5/8
Trasa w normalnym tempie a nie wlekąc się niemiłosiernie – 8-10l
Czyli pali sporo jak na "motorynke", inaczej – ten silnik nie jest dla mnie

323F BJ – ładne autko z silnikiem od motorynki – 1.3
Sewer napisał(a):Pali sporo bo silnik ma duzo roboty – za słaby jest i tyle.
Dokładnie, tyle samo pali 2.0 FS.... Wystarczy kręcić do 3000rpm by sprawnie się poruszać w mieście i na trasie, a pali mniej więcej tyle samo...
=> http://www.motostat.pl/vehicle-stats/24624
to porażka z wkładaniem tak małego silnika to takiej budy, ja rozumem w starszych generacjach gdzie 323 były o wiele mniejsze ale w Bj to silniki powinny się zaczynać od 1.5 a skończyć na 2.3 
jeżdżę już 5 tygodni, tak jak wcześniej pisałem, to mój pierwszy samochód w życiu,
i cały czas tylko po mieście, przy czym odnoszę wrażenie, że korki są coraz większe...
z dnia na dzień coraz szybciej, aktualnie już prawie tak szybo, jak większość użytkowników dróg, czyli nie jak zawalidroga, ale też nie po wariacku, bywa, że wyprzedzę jakąś ciężarówkę, czy autobus
a powyżej stówki tylko w nielicznych przypadkach, sucho pusto i równo musi być, a jak wiadomo w Wa-wie ciężko z tym
i aktualnie pomiary wykazują zużycie paliwa tylko minimalne większe, niż poprzednio, czyli 7,57 L/ 100km,
tankowane ciągle na jednej i tej samej stacji i jeszcze przy tym samym dystrybutorze dla pewności,
wskazania licznika kilometrów pokrywają się z tym co oznajmia GPS
ciekawe jak będzie podczas śniegów i mrozów,
jak również jaki wpływ na spalanie będą miały fabrycznie nowe filtry powietrza i paliwa,
niby na zdrowy rozum mniejsze opory przepływu powinny coś dać na korzyść
i cały czas tylko po mieście, przy czym odnoszę wrażenie, że korki są coraz większe...
z dnia na dzień coraz szybciej, aktualnie już prawie tak szybo, jak większość użytkowników dróg, czyli nie jak zawalidroga, ale też nie po wariacku, bywa, że wyprzedzę jakąś ciężarówkę, czy autobus
a powyżej stówki tylko w nielicznych przypadkach, sucho pusto i równo musi być, a jak wiadomo w Wa-wie ciężko z tym
i aktualnie pomiary wykazują zużycie paliwa tylko minimalne większe, niż poprzednio, czyli 7,57 L/ 100km,
tankowane ciągle na jednej i tej samej stacji i jeszcze przy tym samym dystrybutorze dla pewności,
wskazania licznika kilometrów pokrywają się z tym co oznajmia GPS
ciekawe jak będzie podczas śniegów i mrozów,
jak również jaki wpływ na spalanie będą miały fabrycznie nowe filtry powietrza i paliwa,
niby na zdrowy rozum mniejsze opory przepływu powinny coś dać na korzyść

Witam
Kupilem mazde 323f 2002 1.6 tydzien temu.
Zrobilem 400 km w trasie z czego ok 250km z predkoscia 140km/h, predkosc srednia z podrozy 4 godziny, po zalaniu do pelna i obliczeniach wynik mnie przerazil 8,8 litra. Cala podroz swieci mi sie check engine wiec mam nadzieje ze to przez to. W przyszylym tyg zakladam gaz wiec mam nadzieje ze majster od gazu zdiagnozuje problem i bedzie ok. Pytanie nie do tego dzialu ale napisze zeby nie smiecic innych watkow. Znacie jakies dobre warsztaty i auto gaz w szczecinie, bo po przejzeniu forum warsztatu nie polecacie zadnego a auto gaz jakies tam opinie o serwisie na ul. nehringa, za co ja mam jakiegos gazownika na gryfinskiej. Gaz planuje zalozyc stagg 300 plus, wtryski hana, reduktor tomasetto alaska.
Kupilem mazde 323f 2002 1.6 tydzien temu.
Zrobilem 400 km w trasie z czego ok 250km z predkoscia 140km/h, predkosc srednia z podrozy 4 godziny, po zalaniu do pelna i obliczeniach wynik mnie przerazil 8,8 litra. Cala podroz swieci mi sie check engine wiec mam nadzieje ze to przez to. W przyszylym tyg zakladam gaz wiec mam nadzieje ze majster od gazu zdiagnozuje problem i bedzie ok. Pytanie nie do tego dzialu ale napisze zeby nie smiecic innych watkow. Znacie jakies dobre warsztaty i auto gaz w szczecinie, bo po przejzeniu forum warsztatu nie polecacie zadnego a auto gaz jakies tam opinie o serwisie na ul. nehringa, za co ja mam jakiegos gazownika na gryfinskiej. Gaz planuje zalozyc stagg 300 plus, wtryski hana, reduktor tomasetto alaska.
-
separate
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość