ciągle przeuszczające zawory głowicy
Strona 1 z 1
Skąd wiesz że przepuszczają, jak to sprawdzasz?
Jakimi pastami docierasz?
Jakie masz luzy na prowadnicy zaworowej?
Jakimi pastami docierasz?
Jakie masz luzy na prowadnicy zaworowej?
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1132 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
TWOJA odpowiedź mówi sama za siebie..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Jak oczekujesz pomocy, to postaraj się przynajmniej pisać tak żeby nie bolało w oczy. Zawory są ssące.
Nie ufam produktom K2, a zwłaszcza w temacie bardziej specjalistycznych środków. Poszukaj sobie zestawu 3 past, i poleruj zgodnie z kolejnością.
Nie wiem skąd pomysł na takie sprawdzanie szczelności. Uśmiałem się
Odwróć głowicę komorą spalania do góry, i zalej ją acetonem. Poczekaj ze dwie, trzy minuty i sprawdź ile uciekło, i którym kanałem. Docieraj tam gdzie ucieka. Użyj acetonu, bo ma bardzo niskie napięcie powierzchniowe, i jak znajdzie nieszczelność to na pewno ucieknie.
Twoja metoda nie ma racji bytu, bo benzyna nalana od strony kanałów będzie naciskać na zawór, i otwierać go swoją masą.
Powodzenia

- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1132 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Użyj acetonu,
dawniej sprawdzało się zalewając naftą.
Aceton dość szybko paruje.
sprawdź luzy na prowadnicach; metoda na "prawie wcale nie ma luzów" często bywa zawodna popraw gramatykę, lepiej się zrozumiemy..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Dzięki za pomoc
Dopisano 20 cze 2019, 09:54:
Tylko nie wie czy jest sens docierać je trzema pastami są już wszystkie dobrze dotarte czy może by pastą zero je tylko docierać bo na żadnym nie ma nawet jednego wżeru już a docieram je pałeczką z przyssawką bo kupiłem zestaw trzech past 2 1 0 ale boje się żeby ich za bardzo nie przetrzeć bo już były naprawdę długo docierane
Dopisano 20 cze 2019, 09:54:
Tylko nie wie czy jest sens docierać je trzema pastami są już wszystkie dobrze dotarte czy może by pastą zero je tylko docierać bo na żadnym nie ma nawet jednego wżeru już a docieram je pałeczką z przyssawką bo kupiłem zestaw trzech past 2 1 0 ale boje się żeby ich za bardzo nie przetrzeć bo już były naprawdę długo docierane
- Od: 23 maja 2019, 20:05
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323 bj 1.6 zm
Możesz je przetrzeć zerówką, jeśli uważasz że powinny być ok. To jest taki finisher, do wykończenia na błysk.
Pamiętasz że po docieraniu zaworów trzeba na nowo wyregulować luzy na płytkach?
Pamiętasz że po docieraniu zaworów trzeba na nowo wyregulować luzy na płytkach?
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1132 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości