Strona 1 z 1

Utrata mocy przy 3500 obrotów

PostNapisane: 11 gru 2020, 15:52
przez Paweł De
[list=][/list]
Witam serdecznie, mazda 3 1.6 diesel 109km po przekroczeniu 3500 obrotów traci moc, nie rozpędza się więcej niż do 110 na godzine...
Nie ma żadnych błędów na komputerze.
Wymienione świece, listwa zasilająca, zregenerowane wtryski, filtr DPF, turbina...
Wymieniona pompa paliwa, filtr paliwa...
Kiedyś auto po prostu gasło, zapalały się kontrolki , trzeba było się zatrzymać, przekręcić kluczyk do zera i odpalić i jechał normalnie do czasu ponownego przekroczenia obrotów... Problem był ze świecami...
Co może by tym razem?

Re: Utrata mocy przy 3500 obrotów

PostNapisane: 13 gru 2020, 20:56
przez Paweł De
Nikt nic nie wie? Nie ma pomysłów jak wszystko jest wymienione? Co może być przyczyną? Jeśli jest 3500 obrotów, to coś go trzyma, więc jakby tryb awaryjny, no ale nie, komputer nie ma żadnych błędów.

Re: Utrata mocy przy 3500 obrotów

PostNapisane: 26 gru 2020, 16:53
przez Paweł De
Dzięki mechanicy hahah widać nie ma tu nikogo, kto by mógł pomóc... Rzucać ogólnikami pod postami mądrując się, zgrywając specjalistów... A jak na serio jest zagadka to wychodzi profesjonalizm... Forum dla garażowych klepaczy młotkiem...

Re: Utrata mocy przy 3500 obrotów

PostNapisane: 26 gru 2020, 17:17
przez MazdaOwner
Bardzo łatwo przychodzi obrażanie innych tylko dlatego, że samemu jest się leniem patentowanym i nie ma się zamiaru kiwnąć palcem we własnej sprawie, która już niejednokrotnie była omawiana na tym forum – wystarczy poczytać, no ale kto by kazał nowicjuszowi się męczyć czytaniem.
Może ludzie mają już dosyć leniwych i roszczeniowych użytkowników, którzy zakładają konto po to by rozwiązać swój jednostkowy problem? Może znudziło się już powtarzanie w kółko tych samych rad i podstawianie pod nos gotowych rozwiązań tego samego problemu po raz 2362?

PostNapisane: 26 gru 2020, 19:52
przez Paweł De
Taaak? To pokaż mi taki temat, gdzie było powiedziane co może być odpowiedzią na mój problem? Odpowiem ci... Nie ma takiego... Bo każdy odpowiada co może być, to co już wszystko w tym aucie jest wymienione... Każdy mądry, a jak jest wszystko wymienione, to nagle cisza... Cisza bo tu są takie same specjalisty co w ci drugim garażu, dłubacze osiedlowi... Leniem? Ja to forum miałem wertowałem nie raz... Odpowiedzi specjalistów znam na pamięć... Założenie tematu to była ostateczność panie mądraliński, wszystko wiedzący... Myślisz że chciało by mi się pisać, gdyby była tu odpowiedź? Niee...
Po prostu są tu same cwaniaki co piszą to co można napisać pod każdym autem, każdej marki... Hahah to ja też potrafię.

PostNapisane: 27 gru 2020, 13:10
przez zadra
Paweł De napisał(a):mądrując się, zgrywając specjalistów

Paweł De napisał(a):tu są takie same specjalisty co w ci drugim garażu, dłubacze osiedlowi.
Paweł De napisał(a):Forum dla garażowych klepaczy młotkiem.

Paweł De napisał(a):to była ostateczność panie mądraliński, wszystko wiedzący

Paweł De napisał(a):są tu same cwaniaki


Miałem Ci coś napisać, udzielić porady – pewnie i tak mało trafnej i nic nie zmieniającej; jednak bijący we wszystkich kierunkach z Twoich postów szacunek dla nas użytkowników całkowicie mnie wyleczył z tego zamiaru.
Skoro tak epitetujesz... to najprawdopoddobniej masz do tego prawo, bo wiesz więcej o nas...

Jak już rozwiążesz swój problem w jakimś bardzo specjalistycznym salonie samochodowym, albo na "elektrodzie" to napisz proszę co było przyczyną problemu.
Może następny forumowicz nie będzie musiał zakładać kolejnego niepotrzebnego tematu ..

Szczęśliwego Nowego Roku. papa

PostNapisane: 14 paź 2021, 17:43
przez yama
ja chyba wiem ale nie mogem powiedzieć bom maciej z zadupia i gupim jak but.
pycha idzie przed upadkiem