Mazda 3 BK 2.0 2007 Kintaro – ściąga na lewo

Mazda3 2003–2008

Postprzez dezet2 » 25 maja 2020, 15:41

Cześć,
mam taki problem, że ściąga mnie na lewo. Na równej drodze kierownica jest delikatnie wychylona w lewo (może 2, 3 stopnie), ale auto dość wyraźnie znosi. Najgorzej jest na nierównościach, bo wtedy ciągnie kierownicę na lewo mocno i auto samoczynnie skręca, dużo mocniej niż na równej drodze. Tak jest na dohamowaniu do świateł na nierównej drodze (nawet niewielka nierówność) i przy ruszaniu też. Generalnie cały czas trzeba kontrować delikatnie kierownicą, a czasem dość mocno ją trzymać. Na parkingu słychać pompę przy nawet delikatnej próbie skręcenia kierownicy, ale w warsztacie mówią, że to nie jest nic dziwnego.
Mój mechanik typuje maglownicę lub amortyzatory, ale musi się temu bardziej przyjrzeć.
Dodatkowo słyszalny jest taki dźwięk z okolic pompy:
https://www.youtube.com/watch?v=V1YswZiwNJM
Zbieżność była robiona, było wgrane oprogramowanie do sterownika kąta skrętu (mam nadzieję, że nic nie przekręciłem). Takie same objawy były na komplecie zimówek i letnich opon i felg.
Wiecie co to może być?
Początkujący
 
Od: 23 sty 2020, 21:27
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2.0 BK LF Kintaro '07

Postprzez dezet2 » 22 sie 2020, 08:44

Podbijam post. Wiecie co typować? Maglownica nie cieknie, nie stuka, nie puka. Ruszając na nierównej drodze w momencie startu potrafi pociągnąć kierownicą nawet o 90st. Już 2 mechaników rozkłada ręce. Jeden typuje amory, ale nie daje gwarancji, że jak wymienimy, to będzie to. :|
Początkujący
 
Od: 23 sty 2020, 21:27
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Auto: M3 2.0 BK LF Kintaro '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323