Witam. Od jakiegoś czasu moja madzia zaczęła gasnąć zaraz po uruchomieniu silnika .
Na początku zdarzało się to rzadko, wiec dało sie jakoś jeździć .
Opisze mój problem bardziej szczegółowo.
Rano np. ospalam silnik i to na dotyk. Wbijak wsteczny i...? po metrze gaśnie... odpalam raz na 1sek i gaśnie, 2 raz i po sek gaśnie za 3-4 razem odpali i to samo , albo wsteczny albo 1 przejadę jeden metr i gaśnie. Jest też tak, że na pierwszym biegu po kilku próbach jade juz normalnie i po wrzuceniu 2 gaśnie...
tak cały czas do póki sie nie zagrzeje silnik... błędów na zegarze brak, pod kompa nie podpinałem jeszcze bo chce przed mechanikiem sam popatrzeć z waszą pomocą. Po meczeniu ciągłym odpalaniem standardowo (chyba???) pali się na zapłonie przed uruchomieniem silnika aku, wspomaganie, olej i coś jeszcze. Ma ktoś pomysł gdzie szukać przyczyny tego problemu?
Gaśnie zaraz po uruchomieniu
Strona 1 z 1
Hej, witam
Mam podobny problem, to się dołączę. U mnie auto (Mazda 3 BK 1.6 2007) jak jest zimne, po odpaleniu dławi się i albo gaśnie albo przejedzie parę metrów i dopiero gaśnie albo nierówno pracuje. Jak już zacznie chodzić to jest ok.
Oddałem do mechanika, wstępna diagnoza to wtryskiwacze . Mechanik wydaje się być rzetelny i mówi że nie regeneruje ani nie wymienia wtrysków na regenerowane bo z tym są same problemy (gwarancje, narzekania itd.)
Czemu stawia na wtryski? – mówił że jak odłącza jeden (chyba pierwszy) to auto przestaje dymić. Ja tego nie zauważyłem, ale on twierdzi że auto strasznie dymi przy odpaleniu. Coś w tym może być.
Pytania mam jako laik:
– czy jest możliwe że coś się rozregulowało po ładowaniu akumulatora? – ostatino wyjmowałem go i mało jeździłem (sporadycznie w trakcie pandemii)
– czy jest możliwe że to coś innego? – czytałem że możliwymi przyczynami mogą być czujnik położenia wału albo czujnik ciśnienia na szynie CR , ewentualnie zawór CSV.
– czy jeśli problem jest z jednym zaworem, to czy pomoże wymiana jednego czy lepiej wymieniać wszystkie?
pozdrawiam
Mam podobny problem, to się dołączę. U mnie auto (Mazda 3 BK 1.6 2007) jak jest zimne, po odpaleniu dławi się i albo gaśnie albo przejedzie parę metrów i dopiero gaśnie albo nierówno pracuje. Jak już zacznie chodzić to jest ok.
Oddałem do mechanika, wstępna diagnoza to wtryskiwacze . Mechanik wydaje się być rzetelny i mówi że nie regeneruje ani nie wymienia wtrysków na regenerowane bo z tym są same problemy (gwarancje, narzekania itd.)
Czemu stawia na wtryski? – mówił że jak odłącza jeden (chyba pierwszy) to auto przestaje dymić. Ja tego nie zauważyłem, ale on twierdzi że auto strasznie dymi przy odpaleniu. Coś w tym może być.
Pytania mam jako laik:
– czy jest możliwe że coś się rozregulowało po ładowaniu akumulatora? – ostatino wyjmowałem go i mało jeździłem (sporadycznie w trakcie pandemii)
– czy jest możliwe że to coś innego? – czytałem że możliwymi przyczynami mogą być czujnik położenia wału albo czujnik ciśnienia na szynie CR , ewentualnie zawór CSV.
– czy jeśli problem jest z jednym zaworem, to czy pomoże wymiana jednego czy lepiej wymieniać wszystkie?
pozdrawiam
- Od: 7 maja 2020, 12:12
- Posty: 9
Ten post został usunięty
przez SebastiaN_PL 10 maja 2020, 13:54.
Ktoś wie jak pomóc?
Problem rozwiązany.
Do wymiany był czujnik paliwa. Może się komuś przyda a objawy opisane wyżej.
Do wymiany był czujnik paliwa. Może się komuś przyda a objawy opisane wyżej.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość