Problem z poluzowaniem łańcucha rozrządu
Strona 1 z 1
Witam. Regulowałem luzy na zaworwch. Dodam, że robiłem już to wcześniej. Mam teraz problem, że nie mogę zapożyć łańcucha na koło zębate wałka rozrządu. Nie mogę dostatecznie polizować łańcucha. Co może być przyczyną? Czy jest możliwe, że łańcuch na Dolnym kole się przesunął? Zdejmowałem tylko jedno koło. Czy jest możliwe żeby napinacz za bardzo się wysunął o teraz nie można go odpowiednio cofnąć?
- Od: 28 mar 2019, 21:05
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3, 1,6 105KM, 2005r.
Napinacz się wysunął. W napinaczu masz otwór od strony podłużnicy, musisz tam wsadzić ten drucik co dostałeś do blokad i ruszać łańcuchem, aż będzie klik i cofnie się napinacz.
Czy do tej wersji silnika są jakieś blokady rozrządu? Ja widzę że raczej się ustawia na znaki, ale może się mylę. Złożyłem wszystko w całość i silnik mi nie równo pracuje. Jak złożyłem rozrząd to przekręcałem kilka razy wałem korbowy to ustawiało się wszystko na znakach. Co to może być?
- Od: 28 mar 2019, 21:05
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3, 1,6 105KM, 2005r.
Jeśli mówimy o 2.0 LF to tak są.
Na dole, wyjmujesz prawą półoś wykręcasz zabezpieczenie z bloku silnika i wkręcasz śrubę która przez swoją długość i po obrocie silnika powoduje, że tłok nr.1 jest w gmp, natomiast blokada jest wkładana w wałkii od strony skrzyni we wcięcia.
Nie dasz rady bez blokad ustawić dobrze.
Nie zegrasz idealnie wałków.
Na dole, wyjmujesz prawą półoś wykręcasz zabezpieczenie z bloku silnika i wkręcasz śrubę która przez swoją długość i po obrocie silnika powoduje, że tłok nr.1 jest w gmp, natomiast blokada jest wkładana w wałkii od strony skrzyni we wcięcia.
Nie dasz rady bez blokad ustawić dobrze.
Nie zegrasz idealnie wałków.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości