Zgnita podłoga – M3 '04 Top Sport
1, 2
Witam.
Panowie potrzebuje małej rady
Od trzech dni stałem się posiadaczem Mazda 3 2004r 2.0 benzyna sedan wersja TOP SPORT
Ogólnie mazda pod względem silnika, skrzyni biegów czy też zawieszenia bez zarzutów wszystko działa jak należy
Po zakupie postanowiłem wjechać na kanał i zobaczyć jak wygląda podłoga. Niestety nie najlepiej ponieważ oby dwa progi są pognite, próbowałem dźwigać na lewarku aby wymienić koła na letnie i z każdej strony lewarek wpadał w próg, są już dziury W innych miejscach też jest pognita , podluznice też trochę pognite. I takie pytanie do was, czy jest sens i czy się opłaca zainwestować trochę kasy i zrobić całą podłogę wraz z konserwacja na koniec i ile mniej więcej wyjdzie według was taka operacja czy odpuścić sobie i sprzedać madzie. Dodam tylko że dalem za nią 7tys.
Pozdrawiam
Panowie potrzebuje małej rady
Od trzech dni stałem się posiadaczem Mazda 3 2004r 2.0 benzyna sedan wersja TOP SPORT
Ogólnie mazda pod względem silnika, skrzyni biegów czy też zawieszenia bez zarzutów wszystko działa jak należy
Po zakupie postanowiłem wjechać na kanał i zobaczyć jak wygląda podłoga. Niestety nie najlepiej ponieważ oby dwa progi są pognite, próbowałem dźwigać na lewarku aby wymienić koła na letnie i z każdej strony lewarek wpadał w próg, są już dziury W innych miejscach też jest pognita , podluznice też trochę pognite. I takie pytanie do was, czy jest sens i czy się opłaca zainwestować trochę kasy i zrobić całą podłogę wraz z konserwacja na koniec i ile mniej więcej wyjdzie według was taka operacja czy odpuścić sobie i sprzedać madzie. Dodam tylko że dalem za nią 7tys.
Pozdrawiam
To już Ty musisz wiedzieć.
Prawda jest taka żekupiłeś kawał porządnego i bezawaryjnego auta za 7kzł
Zrobienie podłogi i progów porządnie to pewnie z 5kzł
Czy się opłaca?to pojęcie względne,dla wielu taka inwestycja to temat nie do przełknięcia, dla mnie nie.
(ale ja w BA władowałem ok 10k więc jestem nie obiektywny hahaa)
Sprzedasz komuś innemu ładując go na minę?
od dawna nie patrze już na auto pod kątem opłacalności.Jeśli spełnia moje wymagania,podoba mi się i dobrze się jeżdzi to ładuję w nie tyle ile trzeba.Co za różnica czy władujesz 5kzł w auto warte 7 czy 27kzł jeśli bedziesz nim jeżdził przez np 4-5 lat?
Prawda jest taka żekupiłeś kawał porządnego i bezawaryjnego auta za 7kzł
Zrobienie podłogi i progów porządnie to pewnie z 5kzł
Czy się opłaca?to pojęcie względne,dla wielu taka inwestycja to temat nie do przełknięcia, dla mnie nie.
(ale ja w BA władowałem ok 10k więc jestem nie obiektywny hahaa)
Sprzedasz komuś innemu ładując go na minę?
od dawna nie patrze już na auto pod kątem opłacalności.Jeśli spełnia moje wymagania,podoba mi się i dobrze się jeżdzi to ładuję w nie tyle ile trzeba.Co za różnica czy władujesz 5kzł w auto warte 7 czy 27kzł jeśli bedziesz nim jeżdził przez np 4-5 lat?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
@Bo_Lo dzięki za odpowiedź.
Napisałem na forum z takim zapytaniem ponieważ dużo osób znajomych strasznie skrytykowali mój wybór gdy zobaczyli auto i zniechęciło całkowicie, że rdza że za dużo dałem, że maks rok czasu mi wytrzyma podwozie chociaż że nie widzieli jak wygląda dlatego też myślałem że kupiłem Gruza. Ale muszę przyznać że twoja odpowiedź mnie zmotywowala do tego żeby jednak nie patrzeć na auto przez pryzmat zysku tylko zrobić co trzeba i cieszyć się dobra furka.
Pozdrawiam
Napisałem na forum z takim zapytaniem ponieważ dużo osób znajomych strasznie skrytykowali mój wybór gdy zobaczyli auto i zniechęciło całkowicie, że rdza że za dużo dałem, że maks rok czasu mi wytrzyma podwozie chociaż że nie widzieli jak wygląda dlatego też myślałem że kupiłem Gruza. Ale muszę przyznać że twoja odpowiedź mnie zmotywowala do tego żeby jednak nie patrzeć na auto przez pryzmat zysku tylko zrobić co trzeba i cieszyć się dobra furka.
Pozdrawiam
Od razu już Ci mówię, że to nie jest Top Sport! Lusterka to jakiś chinol z allegro, nie ważne jaka była wersja lusterka zawsze były te same.
brak Xenonów, a z prawdziwego top sport masz założone progii, zderzaki i grill.
brak Xenonów, a z prawdziwego top sport masz założone progii, zderzaki i grill.
Ale trochę to dziwne. Bo zderzak masz od top sport czyli musiało być miejsce na spryskiwacze od reflektorów.
Może ktoś założył tylko zwykłe lampy i lakiernik usunął otwory.
Napisz jakie masz wyposażenie i może dojdziemy, czy to Top sport.
Może ktoś założył tylko zwykłe lampy i lakiernik usunął otwory.
Napisz jakie masz wyposażenie i może dojdziemy, czy to Top sport.
Mogą to być oryginalne mazdowskie sportowe lusterka, występowały nawet w katalogach akcesorii, więcej tutaj http://www.mazda3forums.co.uk/index.php?topic=4038.0 wliczając numer części.
Dla rozwiania wątpliwości wrzucę więcej zdjęć bo sam jestem teraz ciekawy czy to SPORT czy nie może wy jakoś do tego dojedziecie bo ja mam z mazda do czynienia pierwszy raz więc nie chce się wypowiadać.
Gdy rozmawiałem z byłym właścicielem to mówił mi że auto ma fabrycznie obniżone zawieszenie, większe tarcze wraz z zaciskami przód tyl i od razu zaznaczył że mniejsze koła niż 16' nie wejdą oraz seryjnie montowany sportowy wydech który sam w sobie fajnie brzmi. Z wyposażenia z tego co pamiętam to
Elektryczne wszystkie szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Centralny zamek z pilota
Klimatronik
Komputer pokładowy
Fotele kubelkowe
System dsc
Xsenony ( przynajmniej sam właściciel tak sądził)
Poduszki powietrzne
Oryginalne radio Cd
Multifunkcyjna kierownica
Pewnie znajdzie się coś jeszcze ale nie pamiętam. Po sprawdzeniu numeru vin wyskakuje mi tylko:
Mazda 3 2004 rok sedan/ limuzyna 2.0 benzyna 150km 5 biegowa skrzynia biegów manual i to wszystko.
Gdy rozmawiałem z byłym właścicielem to mówił mi że auto ma fabrycznie obniżone zawieszenie, większe tarcze wraz z zaciskami przód tyl i od razu zaznaczył że mniejsze koła niż 16' nie wejdą oraz seryjnie montowany sportowy wydech który sam w sobie fajnie brzmi. Z wyposażenia z tego co pamiętam to
Elektryczne wszystkie szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Centralny zamek z pilota
Klimatronik
Komputer pokładowy
Fotele kubelkowe
System dsc
Xsenony ( przynajmniej sam właściciel tak sądził)
Poduszki powietrzne
Oryginalne radio Cd
Multifunkcyjna kierownica
Pewnie znajdzie się coś jeszcze ale nie pamiętam. Po sprawdzeniu numeru vin wyskakuje mi tylko:
Mazda 3 2004 rok sedan/ limuzyna 2.0 benzyna 150km 5 biegowa skrzynia biegów manual i to wszystko.
Masz regulację wysokości reflektorów? Jeśli tak to wyjechała z salonu bez ksenonów
To jest wersja Top, w pełnym pakiecie aero (wliczając dość rzadkie lusterka), ale bez ksenonów. Na niektórych rynkach były opcją ekstra, nawet w Top, Sport, czy jak tam to nazywali. W każdym razie górny pakiet wyposażenia.
Felgi oczywiście nie z serii, a tymi tarczami to prawda, minimum 16" z przodu, ale to akurat wszystkie wersje z silnikiem 2.0 tak mają.
Felgi oczywiście nie z serii, a tymi tarczami to prawda, minimum 16" z przodu, ale to akurat wszystkie wersje z silnikiem 2.0 tak mają.
Jumperrr napisał(a):Dokładnie tak. Jak dam światła na auto i zapale to same się regulują góra dół
No to w takiej sytuacji powinny być jeszcze opryskiwacze reflektorów, których brak.
skyblue napisał(a):Sam sobie musisz odpowiedzieć jak długo będziesz tym autem jeździł. Zrobienie progów to 1000-1500zł
P.S nie oglądałeś auta od spodu przed zakupem?
Auto oglądałem jak już się trochę sciemnilo, pod dół też oczywiście patrzyłem i wyglądały na ok dzień później patrzyłem na kanale i też tragicznie nie wyglądały ale przy zmianie kół podnosząc lewarkiem po prostu wpadly do środka więc od środka musiało je wpi.....ić.
Ale jeśli się potwierdzilo ze to wersja TOP to pojezdzic będę chciał nim jak najdłużej i nie będę oszczędzal ani złotówki , progi pójdą za kilka dni do wycięcia i wstawienia A zaraz po tym oddam do pełnej konserwacji podwozia
Dopisano 18 mar 2019, 16:23:
caliber2001 napisał(a):Jumperrr napisał(a):Dokładnie tak. Jak dam światła na auto i zapale to same się regulują góra dół
No to w takiej sytuacji powinny być jeszcze opryskiwacze reflektorów, których brak.
Tych spryskiwaczy raczej mieć nie musi tak jak pisze kolega wyżej że jest to wersja bez ksenonow czyli wychodzi na to że Madzia ma soczewki na zwykłą żarówkę
No ale w top sport powinny być xenony. Tym bardziej jak właściciel teraz piszę, że ma pozycję auto na manetce od świateł. Wygląda na to, że poprzedni właściciel zdemontował xenony i spryski poprzez jakąś stłuczkę np.
Marcis napisał(a):No ale w top sport powinny być xenony. Tym bardziej jak właściciel teraz piszę, że ma pozycję auto na manetce od świateł. Wygląda na to, że poprzedni właściciel zdemontował xenony i spryski poprzez jakąś stłuczkę np.
Nie długo będę sciagac zderzak [jaki?] do polakierowania to przy okazji ściągnę przedni i zobaczę czy nie było tam coś kopane i czy jest miejsce na spryskiwacze
Kurna, ludzie jak wy te samochody kupujecie?
Ja rozumiem, jeśli jest jakaś usterka ukryta, dobrze zatajona przez właściciela, ale nie obejrzeć spodu auta?
Ja jak dojechałem oglądać M3, będąc niestety spóźnionym, to nie było już czynnego żadnego SKP żeby wjechać na kanał.
Cztery razy kulałem się pod samochodem, cały w piachu żeby zajrzeć w każdy zakamarek, bo sam byłem w szoku że trafił się egzemplarz bez grama rudej.
Ja Ci powiem tak. Pojeździj trochę jeszcze tym autem. Zima się skończyła, więcej podłogi Ci nie zje, a po drodze może wyjść coś jeszcze do zrobienia.
Szczególną uwagę zwróć na ilość spalanego oleju. Te silniki zaniedbane lubią go trochę wypić.
Na zimnym, po uruchomieniu, lekko podgazuj do 3 tys obr. i sprawdź kolor spalin.
Zobacz stan zawieszenia, szczególnie wielowahacz z tyłu. Nowy zestaw Febiego z robocizną to 1400zł.
Podłogę i konserwację i tak dopiero lepiej zrobić latem, jak temperatury temu sprzyjają. Szybkie schnięcie, itp.
Powodzenia
Ja rozumiem, jeśli jest jakaś usterka ukryta, dobrze zatajona przez właściciela, ale nie obejrzeć spodu auta?
Ja jak dojechałem oglądać M3, będąc niestety spóźnionym, to nie było już czynnego żadnego SKP żeby wjechać na kanał.
Cztery razy kulałem się pod samochodem, cały w piachu żeby zajrzeć w każdy zakamarek, bo sam byłem w szoku że trafił się egzemplarz bez grama rudej.
Ja Ci powiem tak. Pojeździj trochę jeszcze tym autem. Zima się skończyła, więcej podłogi Ci nie zje, a po drodze może wyjść coś jeszcze do zrobienia.
Szczególną uwagę zwróć na ilość spalanego oleju. Te silniki zaniedbane lubią go trochę wypić.
Na zimnym, po uruchomieniu, lekko podgazuj do 3 tys obr. i sprawdź kolor spalin.
Zobacz stan zawieszenia, szczególnie wielowahacz z tyłu. Nowy zestaw Febiego z robocizną to 1400zł.
Podłogę i konserwację i tak dopiero lepiej zrobić latem, jak temperatury temu sprzyjają. Szybkie schnięcie, itp.
Powodzenia
[quote="MyaS"]
Auto już zostało sprawdzone pod kątem mechanicznym przez znajomego mechanika i na szczęście silinczek jak i zawieszenie jest w porządku, wszytko chodzi jak należy. Przez bylego właściciela dostałem mnóstwo faktur i paragonów zrobionych rzeczy w samochodzie dlatego też zdecydowałem się go kupić wiedzac że blacharka i tak będzie do roboty ale nie sądziłem że podloga będzie A szczególnie progi będą w kiepskim stanie zresztą pisalem wyżej że patrzyłem pod podwozie ale na pierwszy rzut oka nic nie było widać
Pozdrawiam
Auto już zostało sprawdzone pod kątem mechanicznym przez znajomego mechanika i na szczęście silinczek jak i zawieszenie jest w porządku, wszytko chodzi jak należy. Przez bylego właściciela dostałem mnóstwo faktur i paragonów zrobionych rzeczy w samochodzie dlatego też zdecydowałem się go kupić wiedzac że blacharka i tak będzie do roboty ale nie sądziłem że podloga będzie A szczególnie progi będą w kiepskim stanie zresztą pisalem wyżej że patrzyłem pod podwozie ale na pierwszy rzut oka nic nie było widać
Pozdrawiam
Ludzie,za 7kzł w miarę świeże auto,z dobrym wyposazeniem i dynamicznym silnikiem,które świetnie wygląda i się wizualnie wolno starzeje....nawet jeśli by trzeba było robić progi i podłogę i zainwestować 3-4kzł to co takiego?tyle potrafi kosztować obsługa serwisowa nowoczesnego diesla w kompakcie albo rozrząd ...
Jeśli tylko DOBRY blacharz obejrzy spód i powie że da się zrobić tak że auto będzie BEZPIECZNE to nad czym się tu zastanawiać?
Jeśli tylko DOBRY blacharz obejrzy spód i powie że da się zrobić tak że auto będzie BEZPIECZNE to nad czym się tu zastanawiać?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Ludzie,za 7kzł w miarę świeże auto,z dobrym wyposazeniem i dynamicznym silnikiem,które świetnie wygląda i się wizualnie wolno starzeje....nawet jeśli by trzeba było robić progi i podłogę i zainwestować 3-4kzł to co takiego?tyle potrafi kosztować obsługa serwisowa nowoczesnego diesla w kompakcie albo rozrząd ...
Jeśli tylko DOBRY blacharz obejrzy spód i powie że da się zrobić tak że auto będzie BEZPIECZNE to nad czym się tu zastanawiać?
Dobrze mówisz , auto ma 15 lat a stylistyka mazdy wygląda lepiej niż nie jeden swiezak z 2017/18 roku
Dlatego dziękuję wszystkim za wyrażenie swojej opinii bo to pomogło mi w podjęciu pracy nad tym samochodem żeby doprowadzić go do przyzwoitego stanu a głównie to przez świetne właściwości jezdne oraz zryw może w przyszłości podlubie coś w silniku aby mu trochę koni dodać ale pierwsze co to blacharka idzie grubo w ruch.
A takie jeszcze jedno pytanko. Mam taki mały plan aby trochę pozmieniac wygląd mazdy i chciałbym polakierowac nakładki na progi na czarno , lusterka również na czarno, z tylu lotke z bagażnika na czarno ewentualnie przyciemnic lekko lampy tyl oraz przód no i grill z przodu też na czarno. Czy waszym zdaniem by to pasowało czy za dużo elementów? Z góry dzięki za jakieś podpowiedzi
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości