Konserwacja zwrotnicy(lewa, przód) oraz maglownicy

Witam,
zakupiłem dzisiaj zwrotnicę(lewą, przód), bo była krzywa, czy tam uszkodzona oraz maglownicę, bo była dziurawa i płyn wspomagania mi się ulatniał. Mam pytanie, czy przed przekazaniem części do mechanika powinienem je jakoś zabezpieczyć? Mam dostępny podkład epoksydowy oraz brunox w pędzelku.
Tak wygląda zwrotnica:
https://allegro.pl/oferta/mazda-3-bk-1- ... NjdiZTE%3D
oraz maglownica:
https://allegro.pl/oferta/mazda-3-i-bk- ... ZmZkOTM%3D
Czy po prostu to założyć bez konserwacji?
zakupiłem dzisiaj zwrotnicę(lewą, przód), bo była krzywa, czy tam uszkodzona oraz maglownicę, bo była dziurawa i płyn wspomagania mi się ulatniał. Mam pytanie, czy przed przekazaniem części do mechanika powinienem je jakoś zabezpieczyć? Mam dostępny podkład epoksydowy oraz brunox w pędzelku.
Tak wygląda zwrotnica:

oraz maglownica:

Czy po prostu to założyć bez konserwacji?