Błędy z FORScna

Witam
czy ktoś by mi pomógł w rozszyfrowaniu raportu z programu Forscan (podłączyłem pod zwykły chiński ELM-działa bez problemu, choć żałuje że nie kupiłem modułu po kablu-no ale cena wiadomo – INTERFEJS Micro ELM327 V1.5 BLUETOOTH OBD2 – ID11, ForSCAN zainstalowany na telefonie LGQ6)
Pisze w tej sprawie bo ostatnio wyskoczył mi Check engine i takie to świństwa pokazał programik.
Kod: P1412 – Zakleszczony zawór EGR
P0404 – EGR circuit range/performance malfunction
P024F – Wysokie napięcie w obwodzie czujnika A położenia zaworu
obejściowego chłodnicy powietrza doładowującego[i] ( trochę głośno pracuje turbina i podejrzewam
że będzie trzeba regeneracje przeprowadzić)
P0428 – Wartość wysoka czujnika temperatury katalizatora zespołu
cylindrów 1
U2064 – Lampka ostrzegawcza zadana przez inny modul sterujacy
Wrzucam załącznik, może ktoś pomoże z interpretacją abym od razu nie ładował sie może w wymianę
lub kosztowne naprawy.
czy ktoś by mi pomógł w rozszyfrowaniu raportu z programu Forscan (podłączyłem pod zwykły chiński ELM-działa bez problemu, choć żałuje że nie kupiłem modułu po kablu-no ale cena wiadomo – INTERFEJS Micro ELM327 V1.5 BLUETOOTH OBD2 – ID11, ForSCAN zainstalowany na telefonie LGQ6)
Pisze w tej sprawie bo ostatnio wyskoczył mi Check engine i takie to świństwa pokazał programik.
Kod: P1412 – Zakleszczony zawór EGR
P0404 – EGR circuit range/performance malfunction
P024F – Wysokie napięcie w obwodzie czujnika A położenia zaworu
obejściowego chłodnicy powietrza doładowującego[i] ( trochę głośno pracuje turbina i podejrzewam
że będzie trzeba regeneracje przeprowadzić)
P0428 – Wartość wysoka czujnika temperatury katalizatora zespołu
cylindrów 1
U2064 – Lampka ostrzegawcza zadana przez inny modul sterujacy
Wrzucam załącznik, może ktoś pomoże z interpretacją abym od razu nie ładował sie może w wymianę
lub kosztowne naprawy.