Odczytane kody błędów – pomoc w interpretacji
No a to może tak zostać? Nie powinno być wszędzie Pass?
- Od: 29 maja 2014, 10:35
- Posty: 44
- Auto: 3 BK 2006 1.6 Benzyna
smile napisał(a):A co powiedział ten co to odczytywał?!
Nic bo sam nie wie
Błędów na kompie nie było. W programie jest opcja TEST i po "teście" wyszły takie a nie inne wartości. Program TorquePRO. Nie znam się – nie pomogę. Jedyne co mogłem to sprawdzić czy są błędy. Błędów nie było, przynajmniej wg tego programu. IDSa nie mam
Poproszę go żeby się tu wypowiedział. Bo błędów nie wykrylo a problem mam
Dopisano 21 wrz 2015, 20:01:
Buczos dzięki za odp. Miałem do Ciebie pisać ale nie miałem dzis czasu. Czyściłem przepływkę i i przepustnicę. Jutro wymieniam świece bo już zamówione.
Tym forscan to mam odczytać błędy czy jak? W jakim celu mam wpisać go w szukajke?
Dodam, w czym leży problem. Otóż auto lekko mi osłabło, dodatkowo wspomaganie kierownicy zaczęło ciężej chodzić. Problem występuje po kilku km...
Dopisano 21 wrz 2015, 20:01:
Buczos dzięki za odp. Miałem do Ciebie pisać ale nie miałem dzis czasu. Czyściłem przepływkę i i przepustnicę. Jutro wymieniam świece bo już zamówione.
Tym forscan to mam odczytać błędy czy jak? W jakim celu mam wpisać go w szukajke?
Dodam, w czym leży problem. Otóż auto lekko mi osłabło, dodatkowo wspomaganie kierownicy zaczęło ciężej chodzić. Problem występuje po kilku km...
- Od: 29 maja 2014, 10:35
- Posty: 44
- Auto: 3 BK 2006 1.6 Benzyna
Cześć,
Od jakiegoś czasu non stop świeci mi się lampka check engine.. zczytałem błędy ELM i wyszło mi następująco:
Prosze o pomoc i ewentualne porady. Domyslam się, że chodzi o zawór EGR. Czuć znaczny spadek mocy w aucie
Od jakiegoś czasu non stop świeci mi się lampka check engine.. zczytałem błędy ELM i wyszło mi następująco:
- Kod: Zaznacz cały
===PCM DTC P2141-E2===
Code: P2141 – Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit Low
Additional Fault Symptom:
– Signal is Below Minimum Threshold
Status:
– DTC Present at Time of Request
– Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Intake Throttle Control Circuit Low
Note: The intake throttle valve is not the EGR valve.
This DTC may be caused by :
Damaged or contaminated connector
Sensor Previously disconnected.
Check the connectors and wiring harness for damage or contamination.
===END PCM===
===PCM DTC P0488-A1===
Code: P0488 – Intake throttle control position performance or range fault
Additional Fault Symptom:
– Signal is Above Maximum Threshold
Status:
– Previously Set DTC – Not Present at Time of Request
– Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Intake throttle control position performance or range fault
Note: The intake throttle valve is not the EGR valve.
check for P0487, if P0487 is set address this first
This DTC may be caused by :
Throttle has become stuck in the bore
throttle mechanism has become damaged
Check for carbon build-up that may prevent the throttle from opening.
For further diagnostic information refer to the appropriate section of eTIS.
===END PCM===
===PCM DTC P0488-E1===
Code: P0488 – Intake throttle control position performance or range fault
Additional Fault Symptom:
– Signal is Above Maximum Threshold
Status:
– DTC Present at Time of Request
– Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC
Module: Powertrain Control Module
Diagnostic Trouble Code details
Intake throttle control position performance or range fault
Note: The intake throttle valve is not the EGR valve.
check for P0487, if P0487 is set address this first
This DTC may be caused by :
Throttle has become stuck in the bore
throttle mechanism has become damaged
Check for carbon build-up that may prevent the throttle from opening.
For further diagnostic information refer to the appropriate section of eTIS.
===END PCM===
===FACM DTC ===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Fuel Additive Control Module
===END FACM===
===ABS DTC ===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END ABS===
===EPS DTC ===
Successfull DTC reading, no error codes found
Module: Electronic-Controlled Power Steering
===END EPS===
===IC DTC U2064-FF===
Code: U2064 – Warning Indicator Requested by Another Control Module
Module: Instrument Cluster
Diagnostic Trouble Code details
This DTC refers to the warning light illumination request signal from other modules, not malfunctions of the instrument cluster itself.
This DTC may not be deleted while the engine is running.
To avoid this, follow the procedures below
Turn the ignition to the OFF position.
Turn ignition to the ON position.
Read continuous codes
Check which unit is malfunctioning according to
Freeze Frame Data
Electrical > IC Service Function > Freeze Frame Data
===END IC===
Prosze o pomoc i ewentualne porady. Domyslam się, że chodzi o zawór EGR. Czuć znaczny spadek mocy w aucie
- Od: 9 lis 2014, 11:58
- Posty: 17
- Skąd: mazowieckie/podlasie
- Auto: Mazda 3 , 1.6 Diesel 109KM 2006r.
Witam. To mój pierwszy post na forum, szkoda jedynie, że od razu w takiej sprawie 
Nie mogę odpalić swojej Mazdy. Przekręcam kluczyk i silnik zaczyna pracować, jednak nie może wejść jakby na właściwe obroty i gaśnie. Przez ostatni tydzień miałem podobnie, różnica była tylko taka że nie gasł, musiałem po odpaleniu poczekać z 3 minuty i dopiero ruszyć. W przeciwnym razie przy wrzuceniu jedynki i dodaniu gazu miał problemy i gasł.
Błędy jakie się pojawiły to:
P0101
P0299
P0646
P1101
P1402
P1412
P1609
Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc, co konkretnie może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Najbardziej zależy mi żeby chociaż odpalił i mógłbym nim dojechać do warsztatu, ewentualnie samemu coś przy nim podłubać jeśli nie byłaby to jakaś wielka usterka.
Nie mogę odpalić swojej Mazdy. Przekręcam kluczyk i silnik zaczyna pracować, jednak nie może wejść jakby na właściwe obroty i gaśnie. Przez ostatni tydzień miałem podobnie, różnica była tylko taka że nie gasł, musiałem po odpaleniu poczekać z 3 minuty i dopiero ruszyć. W przeciwnym razie przy wrzuceniu jedynki i dodaniu gazu miał problemy i gasł.
Błędy jakie się pojawiły to:
P0101
P0299
P0646
P1101
P1402
P1412
P1609
Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc, co konkretnie może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Najbardziej zależy mi żeby chociaż odpalił i mógłbym nim dojechać do warsztatu, ewentualnie samemu coś przy nim podłubać jeśli nie byłaby to jakaś wielka usterka.
-
Darkin
Fajnie, że jest taki wątek i fajnie, że ktoś to ogarnia bo po podłączeniu wyskoczyła cała litania. Przeraża mnie to trochę, a podłączyłem do elma bo coś za dużo zaczął spalać. Będę zobowiązany za jakąkolwiek pomoc :
Current fault :
C2431 – podwozie
C1331 – podwozie
C3439 – podwozie
B0ABC – nadwozie
P2F31 – układ napędowy
P3D31 – układ napędowy
P3333 – układ napędowy
P1327 – układ napędowy
C0380 – podwozie
P00BE – układ napędowy
B0101 – nadwozie
B1C0A – nadwozie
P0627 – ukłąd napędowy
P0043 – układ napędowy – H02S Heather Control Circuit Low ( Bank 1 Sensor 3)
C0433 – podwozie
P3B33 – układ napędowy
C0C19 – podwozie
B0181 – nadwozie
pending fault
P3227 – układ napędowy
C0780 – podwozie
P004C – ukłąd napędowy
P2707 – układ napędowy – Shift Solenoid F Performance or Stuck off
U0517 – sieć
U3900 – sieć
P2E2C – układ napędowy
C102C – podwozie
C0146 – podwozie
C022A – podwozie
C0322 – podwozie
C0130 – podwozie
P2730 – ukłąd napędowy – pressure control solenoid e control circuit high
P2242 – 2) 02 sensor positive current control circuit high bank 2 sensor 1
p2405 – układ napędowy – evaporative emission system leak detect pump sensor circuit low
b1114 – nadwozie
c0427 – podwozie
p00f4 – układ napędowy
i jeszcze kilka historycznych
Current fault :
C2431 – podwozie
C1331 – podwozie
C3439 – podwozie
B0ABC – nadwozie
P2F31 – układ napędowy
P3D31 – układ napędowy
P3333 – układ napędowy
P1327 – układ napędowy
C0380 – podwozie
P00BE – układ napędowy
B0101 – nadwozie
B1C0A – nadwozie
P0627 – ukłąd napędowy
P0043 – układ napędowy – H02S Heather Control Circuit Low ( Bank 1 Sensor 3)
C0433 – podwozie
P3B33 – układ napędowy
C0C19 – podwozie
B0181 – nadwozie
pending fault
P3227 – układ napędowy
C0780 – podwozie
P004C – ukłąd napędowy
P2707 – układ napędowy – Shift Solenoid F Performance or Stuck off
U0517 – sieć
U3900 – sieć
P2E2C – układ napędowy
C102C – podwozie
C0146 – podwozie
C022A – podwozie
C0322 – podwozie
C0130 – podwozie
P2730 – ukłąd napędowy – pressure control solenoid e control circuit high
P2242 – 2) 02 sensor positive current control circuit high bank 2 sensor 1
p2405 – układ napędowy – evaporative emission system leak detect pump sensor circuit low
b1114 – nadwozie
c0427 – podwozie
p00f4 – układ napędowy
i jeszcze kilka historycznych
- Od: 21 lip 2011, 10:40
- Posty: 34
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda3 1.6
Mam błąd P0328 czyli czujnik spalania stukowego od 2-3 tygodni który ciągle się pali. Problemem jest to, ze błąd ten jak się pojedzie w trasę od 50 km w górę to gasnie mi ta kontrolka i pozniej po paru km jak wroce to sie znowu zapali. Na poczatku kontrolka nawet w miescie sie zapalala a potem gasla a teraz tylko po dluzszej trasie. Nie chcialbym sie na koszty naciagnac czujnika spalania stukowego bo czuje ze to nie rozwiaze problemu. Auto ma instalacje gazowa od 1,5 roku. mial ktos moze podobny problem albo wie w czym moze tkwic przyczyna?
-
wodzuu123
czytałeś ?
viewtopic.php?f=467&t=131552
viewtopic.php?f=467&t=131552
Czytałem tylko że nikt nie ma takiego problemu co ja że po jezdzie w trasie gasnie, bo chyba czujnik sam sie nie naprawia akurat jak sie jedzie w dalsza droge, czyli nie mogl pasc? Juz sam nie wiem 
-
wodzuu123
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości