Różnice między wersją europejską i USA (A-Spec)
Wszystko zależy od rocznika . Wersje poliftowe nie wymagają przerabiania tylnych świateł ew.dołożenia przeciwmgielnego . Mazdy 2.0 były robione na rynek USA tylko w wersji sedan . Ksenony na 99% nie występowały fabrycznie w wersji 2.0 a jedynie w bogatszej wersji 2.3 i 2.3 DSI 270km (ja posiadam samopoziomowanie) .
- Od: 21 kwi 2008, 16:41
- Posty: 39
- Auto: Mazda CX-3 2019 USA 2.0 AT 148HP
Mazda CX-9 2021 USA
2.5 AT 250HP
Czy M3 2007 2,0 benzyna, automat były w wersji europejskiej?
był 1.6 MZR w Activematic
Lepiej kupić diesla czy benzynkę? Które są mnie awaryjne????
[poczytaj forum!!]
był 1.6 MZR w Activematic
Lepiej kupić diesla czy benzynkę? Które są mnie awaryjne????
[poczytaj forum!!]
-
_NEA_
Potwierdzam nie ma duzych róznic, u mnie wogóle nie były wymieniane światła po sprowadzeniu,tylko zrobione swiatelka postojowe, przeciwmiegielnego tylnego nie mam wcale i przegląd przeszedł bez problemu, skrzynia automatyczna bardzo mi odpowiada, moze nie jest ostatnim "krzykiem mody" ale jezde praktycznie w miescie to dla mie zbawienie i nie kupie juz zadnego manuala , jak dla mnie spalanie 10 l w miescie tez jest ok, wszystko jest proste wiekszosc rzeczy jak wymiana filtrów, oleje i inne plyny eksploatacyjne mozna wymienic samemu, silnik jest na lancuchu i to sprawdzona jednostka, takze radze szukac auta mlodego, ja sprowadzielm uszkodzony z produ i za auto ze znikomym przebiegiem 1700mil z 2009r juz z naprawa dałem 45 tys zł, jak na razie jestem super zadowolony
- Od: 5 lip 2010, 20:01
- Posty: 40
- Skąd: lubelskie
- Auto: 3 BK 2009 Sedan 2.0 AT USA
Ja mam autko sprowadzone z Kanady. Nie sprowadzałem samemu tylko kupiłem już w Polsce. Miałem z przodu światła symetryczne, pozycyjne były pomarańczowe na jednej żarówce razem z kierunkami z przodu, z tyłu kierunki były czerwone, nie było oczywiście przeciwmgielnego z tyłu. Wiem, że jedyny sposób aby wszystko było w 100 % legalne i nikt nie miał powodu aby się przyczepić
to wymiana wszystkich lamp na lampy z homologacją europejską. Ja kupiłem nowe zamienniki – koszt samych lamp to około 1100 zł, koszt 2 oprawek do kierunkowskazów i 2 oprawek do świateł pozycyjnych – to też kilkadziesiąt zł za sztukę za sztukę (za używane), przycisk do włączania przeciwmgielnych i żółta dioda do sygnalizacji to już kilka zł.
Co do kosztów eksploatacyjnych to na razie przy standardowej wymianie filtrów, olejów i świec u mechanika nie było problemów z dostępnością części. Za jakiś czas czeka mnie do roboty sprzęgło( nie wiem czy w wersji Kanadyjskiej, USA i europejskiej jest takie samo??)...
Co do kosztów eksploatacyjnych to na razie przy standardowej wymianie filtrów, olejów i świec u mechanika nie było problemów z dostępnością części. Za jakiś czas czeka mnie do roboty sprzęgło( nie wiem czy w wersji Kanadyjskiej, USA i europejskiej jest takie samo??)...
- Od: 8 wrz 2010, 20:28
- Posty: 53
- Skąd: Rumia
- Auto: Mazda 3 sedan, 2.0 benzyna, Kanada, 2004r.
Witam,
Słyszałem, że oprogramowanie silnika w wersji USA w silniku 2.0 jest inne. Czy wpływa to na spalanie? Mam M3 z 2008 i spalanie w mieście (u mnie w mieście nie ma korków) jest ok 9,5 l bez szaleństw, na trasie jeszcze nie jeździłem więc nie mogę powiedzieć. Z jaką prędkością jeździć na trasie żeby spalanie było najmniejsze?
Słyszałem, że oprogramowanie silnika w wersji USA w silniku 2.0 jest inne. Czy wpływa to na spalanie? Mam M3 z 2008 i spalanie w mieście (u mnie w mieście nie ma korków) jest ok 9,5 l bez szaleństw, na trasie jeszcze nie jeździłem więc nie mogę powiedzieć. Z jaką prędkością jeździć na trasie żeby spalanie było najmniejsze?
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Spalanie w okolicy 10 litrow jest normalne, przeciez 150 KM musi czyms zyc.
Na trasie staraj sie nie przekraczac 130 i nie redukuj co chwile , wtedy powinno byc ok, ale nie spodziewaj sie 6 litrow na 100 km..
Na trasie staraj sie nie przekraczac 130 i nie redukuj co chwile , wtedy powinno byc ok, ale nie spodziewaj sie 6 litrow na 100 km..
Amalgamat napisał(a):Pytanie do właścicieli jankeskich trójeczek dotyczące felg.
Pytam ponieważ ostatnio pan w sklepie zapytał się mnie czy jestem pewny, że do wersji USA mocowanie itd jest takie samo jak EU no i zasiał tym samym we mnie ziarno niepewności...
Wystarczy, że felgi mają otwory 5x114,3 czy trzeba jeszcze na coś zwrócić uwagę
Przyłączam się do pytania. Przeczytałem wątek, ale nie padła jednoznaczna odpowiedź, dlatego proszę Was o pomoc:
Czy felgi z M3 USA będą pasowały do wersji europejskiej ?
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Tak, sa identyczne. Mialem BK w wersji EU i w wersji US obie mialy takie same felgi.
Zderzak przedni w wersji USA i EU też jest taki sam, wiem bp sprawdziłem na własnej skórze
z mocowaniem też nie ma problemu.
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Siemanooo dawno się nie odzywałem a więc tak powiem że szukam sobie do kupienia taka mazdę bk 2.3l. tylko mam problem może ktoś kto ma z takim silnikiem auto mógłby coś powiedzieć bo jak wiadomo takie autko było wcześniej sprowadzone z za oceanu.
– Jak jest z dostępnością części chodzi mi o silnik.
– Czy to jest problematyczny silnik czy nie.
No wiadomo rdza to jest normalna rzecz w maździe.
Najbardziej mi się rozchodzi o części co pasuje z europejskiej wersji a co nie.
Pozdrawiam
– Jak jest z dostępnością części chodzi mi o silnik.
– Czy to jest problematyczny silnik czy nie.
No wiadomo rdza to jest normalna rzecz w maździe.
Najbardziej mi się rozchodzi o części co pasuje z europejskiej wersji a co nie.
Pozdrawiam
te silniki lubia pic duze ilosci oleju. Jak ktos tego nie kontrolował i na czas nie dolewał to zazwyczaj silnik byl do remontu. Co do pozostałych części to zawieszenie, hamulce itd, z wersji 2.0 kupujesz, pozdro
ogarnij napisał(a):sprowadzone z za oceanu
W większości przypadków są to samochody po poważnych wypadkach i kolizjach. Po pierwsze na to bym zwrócił uwagę przy kupnie. Tak jak Pyton napisał ważna jest kondycja motoru.
Osobiście uważam, że nie opłaca się kupywać M3 w tym silniku, ma tylko 6 koni i 16 nM więcej niż "MZR 2.0".
Części powinny być dostępne, silnik montowany był też w innych Mazdach.
- Od: 5 cze 2014, 20:57
- Posty: 209 (4/6)
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)
Fiat Punto 55 SX, 96'
Dzieki wielkie no znalazlem ogloszenie niby samochod w jednych rekach od nowosci tylko ze juz jezdzi 6 lat w pl no i w gazie jest to tym bardziej olej lubi. Czyli jednak znalezc sobie z silnikiem 2.0 i miec swiety spokoj.
ogarnij napisał(a): no i w gazie jest to tym bardziej olej lubi

Co do aut z USA – obowiązkowo Carfax do sprawdzenia...

Te carfax to cos w rodzaju historii pojazdu czy nie byl przypadkiem po powodzi czy cos w tym stylu.
Kurcze ciezki wybor bylem ostatnio u handlarza ktory rzekomo sprowadza ze znanego zrodla na pierwszy rzut oka pieknie wygladal ale jak sie blizej przypatrzylem to bez miernika lakieru bylo widac ze jest grubo.
Kurcze ciezki wybor bylem ostatnio u handlarza ktory rzekomo sprowadza ze znanego zrodla na pierwszy rzut oka pieknie wygladal ale jak sie blizej przypatrzylem to bez miernika lakieru bylo widac ze jest grubo.
Witam. Widze na aukcjach ze pojawilo sie sporo "nowych" 3 i 6 made in USA. Jesli chodzi o czesci to do mojej "madzi" 3 od 5 lat nie mialem najmniejszych problemow z dokupieniem zadnych czesci, poczawszy od amortyzatorow, przez filtry kabinowe, oleju itp. Mam tez automat z tiptronikiem i do tej pory zero problemow. To tak gdyby ktos potrzebowal odnowienia tematu 
- Od: 15 mar 2016, 20:52
- Posty: 4
- Skąd: Wroclaw
- Auto: Mazda 3 2.0 benzyna 155KM 2008r sedan USA, LPG Landirenzo
Witajcie,
mam kilka konkretnych pytań
Mazda 3 2010 sedan 2.0 16v 150KM USA:
– jak mogę zmienić mile na km na wyświetlaczach?
– dolna część wyświetlacza odpowiedzialna za wyświetlanie stanu wentylacji, poduszek i tak dalej nie działa, nic nie wyświetla, górna połowa działa (wyświetla się tylko godzina, temperatura i częstotliwość radia), ma ktoś pomysł co może być przyczyną i jak usunąć usterkę?
– jak zmienić na wyświetlaczu stopnie F na C?
– czy zna ktoś link do instrukcji jak wymienić przednie lampy? jak je zdemontować?
– może ktoś poleci jakiś sklep z europejskimi lampami przednimi?
– nie zamyka mi się klapka popielniczki, jest może gdzieś info jak to rozebrać i spróbować naprawić?
– w klapie bagażnika jest otwór na kluczyk, jednak ten od zapłonu i drzwi nie wchodzi, w europejskich wersjach widzę, że nie ma wcale zamka w tylnej klapie ... o co kaman?
– mam tylko jeden kluczyk, trochę mnie to martwi. Można przeprogramować oryginalną centralkę i dorobić klucz z pilotem, który będzie otwierał zdalnie auto na innej częstotliwości?
Ciekawe ile z tych pytań otrzyma odpowiedź
sporo tego, z góry dziękuję za merytoryczne podpowiedzi, pozdrawiam
mam kilka konkretnych pytań
Mazda 3 2010 sedan 2.0 16v 150KM USA:
– jak mogę zmienić mile na km na wyświetlaczach?
– dolna część wyświetlacza odpowiedzialna za wyświetlanie stanu wentylacji, poduszek i tak dalej nie działa, nic nie wyświetla, górna połowa działa (wyświetla się tylko godzina, temperatura i częstotliwość radia), ma ktoś pomysł co może być przyczyną i jak usunąć usterkę?
– jak zmienić na wyświetlaczu stopnie F na C?
– czy zna ktoś link do instrukcji jak wymienić przednie lampy? jak je zdemontować?
– może ktoś poleci jakiś sklep z europejskimi lampami przednimi?
– nie zamyka mi się klapka popielniczki, jest może gdzieś info jak to rozebrać i spróbować naprawić?
– w klapie bagażnika jest otwór na kluczyk, jednak ten od zapłonu i drzwi nie wchodzi, w europejskich wersjach widzę, że nie ma wcale zamka w tylnej klapie ... o co kaman?

– mam tylko jeden kluczyk, trochę mnie to martwi. Można przeprogramować oryginalną centralkę i dorobić klucz z pilotem, który będzie otwierał zdalnie auto na innej częstotliwości?
Ciekawe ile z tych pytań otrzyma odpowiedź
Niewiele, bo 2010 to nie ten dział, tutaj szukaj: viewforum.php?f=113
Witam, wkrótce będę miał Mazdę 3 z USA ( model jak w moim opisie). I mam dylemat: Czy wymieniać przednie światła na europejskie czy kombinować z żarówkami kierunków/postojówek? Byłem na dwóch stacjach kontroli pojazdów i profilaktycznie zapytałem to nawet nie chcą słyszeć o podbiciu przeglądu bez dostosowanych świateł. Czy jednak warto jechać w ciemno na przegląd po stacjach i liczyć na cud że gdzieś podbiją czy jednak wymienić ? A jeśli wymieniac to na zamienniki czy oryginały? Zamienniki na allegro po 500zł za komplet najtaniej np Depo (ma ktoś takie?) a oryginały od 800 zł w górę (komplet) czyli dość drogo. Używki w dobrym stanie do sedana pewnie będzie ciężko znaleść bo sedanów jest malutko w Polsce. A może ktoś poleci jakąś stację diagnostyczną w okolicach w Lublina gdzie przymkną oko na wymianę reflektorów np za dodatkową opłatą? 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości