Witam,
Jestem posiadaczem BJ'ki 1,6 PB + LPG od ok. 7 lat, w tym czasie zrobiłem ok. 110k km łącznie jakies 210k km. Poważnie zastanawiam się nad kupnem BL'ki. Przeczytałem trochę opinii o tym modelu na forum i mam w związku z tym kilka pytań:
1. Czy to sprzęgło jest rzeczywiście tak uciążliwe ? Obecnie u siebie W BJ mam sprzęgło AISIN i złego słowa powiedzieć nie mogę, pracuje idealnie.
2. Czy problem z rdzą na prawdę występuje ? Nie wiem jak konkurencja ale nie wyobrażam sobie 5-letniego auta z rdzą
U mnie w BJ niestety jest dość ciężko z tym, wyciąłem nawet tylne nadkola i wstawiłem reperaturki ale po 3 latach znowu są bąble
Spód drzwi kierowcy i pasażera również ostro rdzewieje, nie mówiąc już o podwoziu (robiłem konserwację)
3. Czy to zawieszenie jest twardsze niż w BJ ? Brat ma BK i wydaje mi się, że u niego jest dużo twardziej niż u mnie.
4. Czy silnik 1,6 PB nadaję się do zagazowania ? Czy może lepszą opcją byłby diesel 1,6 ? Obecnie 80% moich przebiegów to autostrada ale w przyszłości może być odwrotnie – 80% miasto.
5. Nawigacja ma mapę polski ? Ew. można ją tam dograć ?
6. Każda benzynówk jest na łańcuszku ?
7. Luzy zaworowe są regulowane automatycznie czy manualnie trzeba to robić jak w BJ ?
8. Czy i-stop jest tylko w wersji z silnikiem PB 2.0 ?
Czy wersja po lifcie ma halogeny prostokątne a przed liftem okrągłe ? Jak jest z lakierem w wersji po lifcie ? Generalnie jak odróżnić prze lift od po lifcie ?
Pozdrawiam