Blokowanie się kierownicy
Strona 1 z 1
Siema.
Czy obroty silnika są stałe?
BL-ka ma wspomaganie elektrohydrauliczne, więc przy spadku obrotów odcina wspomaganie (pompa działa na pasku, który jest zależny od obrotów silnika).
Jeśli obroty nie grają roli, polecam wymianę płynu wspomagania, kwestia jakichś 150-200 zł.
Pozdr
Czy obroty silnika są stałe?
BL-ka ma wspomaganie elektrohydrauliczne, więc przy spadku obrotów odcina wspomaganie (pompa działa na pasku, który jest zależny od obrotów silnika).
Jeśli obroty nie grają roli, polecam wymianę płynu wspomagania, kwestia jakichś 150-200 zł.
Pozdr
Jak dla mnie wspomaganie elektrohydrauliczne oznacza, że napęd pompy realizuje silnik elektryczny a nie pompa napędzana mechanicznie z paska osprzętu jak w BK.
Dodatkowo normalnie wraz ze wzrostem prędkości samochodu siła wspomagania spada a na postoju jest największa, żeby było łatwiej kręcić kierownicą. Raczej obstawiałbym problem z płynem hydraulicznym lub przytkanymi zaworami.
Dodatkowo normalnie wraz ze wzrostem prędkości samochodu siła wspomagania spada a na postoju jest największa, żeby było łatwiej kręcić kierownicą. Raczej obstawiałbym problem z płynem hydraulicznym lub przytkanymi zaworami.
ale obspamowany temat...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
- Od: 29 sie 2023, 08:51
- Posty: 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości