Mazda 2 BL 2.0 z LPG?

Witam, przeszukałem dział i nie znalazłem podobnego tematu. Jeśli natomiast był i nie znalazłem proszę o wyrozumiałość, odesłanie i zamknięcie tego 
Planuje kupno Mazdy 3 BL tylko z silnikiem 2.0 w najbliższych miesiącach, jako że 4/5 czasu autem jeżdżę po zakorkowanym mieście interesuje mnie temat LPG. Mówimy oczywiście o silniku z wtryskiem wielopunktowym a nie bezpośrednim wtryskiem, bo z tego co się orientuje te dwa występowały w BL?
Jeśli ktoś użytkuje bądź ma pojęcie na ten temat to mam pytanie, czy LPG nie sprawia problemów? Są jakieś wady wynikające z kwestii technicznych tego silnika jeśli chodzi o gaz? Czy konieczna jest lubryfikacja? I ostatnie pytanie: jak najszybciej odróżnić 2.0 MZR od 2.0 MZR DISI podczas oględzin auta? Wszelka pomoc mile widziana.
Na wstępie zaznaczę że miałem już w życiu kilka japońców, większość z gazem więc regulacja zaworów raz na kilkadziesiąt km nie będzie dużym problemem. A może ktoś ma taką Trójkę w benzynie lub już z LPG i chce sprzedać w okolicach maja?
Planuje kupno Mazdy 3 BL tylko z silnikiem 2.0 w najbliższych miesiącach, jako że 4/5 czasu autem jeżdżę po zakorkowanym mieście interesuje mnie temat LPG. Mówimy oczywiście o silniku z wtryskiem wielopunktowym a nie bezpośrednim wtryskiem, bo z tego co się orientuje te dwa występowały w BL?
Jeśli ktoś użytkuje bądź ma pojęcie na ten temat to mam pytanie, czy LPG nie sprawia problemów? Są jakieś wady wynikające z kwestii technicznych tego silnika jeśli chodzi o gaz? Czy konieczna jest lubryfikacja? I ostatnie pytanie: jak najszybciej odróżnić 2.0 MZR od 2.0 MZR DISI podczas oględzin auta? Wszelka pomoc mile widziana.
Na wstępie zaznaczę że miałem już w życiu kilka japońców, większość z gazem więc regulacja zaworów raz na kilkadziesiąt km nie będzie dużym problemem. A może ktoś ma taką Trójkę w benzynie lub już z LPG i chce sprzedać w okolicach maja?